Omheind hondenspeelterrein Cellesbroek

Omheind hondenspeelterrein Cellesbroek / Mededelingen / We did it!!! / Opmerkingen

Pelle

#1 Dankjewel

2022-09-02 06:48

Fantastisch. Bedankt voor al je werk. Daar kan ik nu mooi met mijn wat bang uitgevallen hondje naar toe.


Gast

#2

2022-09-02 07:08

Dank je wel voor alle moeite. De gemeente heeft meerdere plekken omheind. Bij de Stroomrug Onderdijks is nu ook een groot veld en in het Stationskwartier. Wij gaan zeker gebruik maken van het veld achter de tennisbaan en hopen er veel speelmaatjes voor onze Tessy te mogen ontmoeten! Groet Aly Bos.

Gast

#3

2022-09-02 08:12

Oh wat fijn.

Gast

#4

2022-09-02 09:19

Geweldig Thirza! Dank voor je actie, dat is een geweldig succes. Ik kom gauw een keer kijken met Kiran!

Gast

#5

2022-09-02 11:18

Ben er nu maar helaas veel gaten in de heg. Kijkt de gemeente daar nog naar?

Gast

#6

2022-09-03 11:54

En dat niet alleen, er zijn meer veldjes omheind!

Anonymous

#7

2022-09-05 09:37

Hai Thirz, ik wil je nog wel even wijzen op het feit dat de heg niet volledig is afgesloten. Hou dat wel even in de gaten met Arun. Hij kan nog op verschillende plaatsen door gaten in de heg. Gisteren ook al een hond ontsnapt door zo'n gat in de heg. Gelukkig snel weer terug, maar ik kan me voorstellen dat het Arun een ander verhaal kan worden.
Groetjes, Katja en Dopey :))


Gast

#8

2022-09-05 20:31

Wauw….wat gaaf dat het je is gelukt! De aanhouder wint. We zijn er erg blij mee. We zijn al een paar keer geweest en Jindy heeft zich goed vermaakt. Je hebt al begrepen dat er hier en daar nog wat gaten in de haag zitten. Zou fijn zijn als dit nog kan worden gedicht want dit kan best voor gevaarlijke situaties zorgen. Heel heel hartelijk dank voor al je inzet en wie weet ontmoeten we elkaar nog op het gezellige veld. Gr. Tjalien Lokhorst

Gast

#9

2022-09-22 13:07

Inmiddels ook op hert veld geweest met onze Tessy en heeft zich er de eerste keer prima vermaakt. Maar toch besloten om niet meer te gaan omdat er erg veel gaten in de heggen zitten. Tessy is een wegloop hond en als ze dit ontdekt gaat ze er door met alle gevolgen van dien. Hoop dat de gemeente er toch een volledig hek om wil plaatsen, iets wat bij de andere velden wel gebeurt is. Heb gekeken of ik het bij de gemeente kan melden, maar dat is niet gelukt.

Hopelijk kun jij er iets mee!

B.v.d. voor al je werk

Groet Aly Bos.




Betaald Adverteren

We zullen deze petitie adverteren bij 3000 mensen.

Leer meer...