Omheind hondenspeelterrein Cellesbroek

In de gemeente Kampen hebben we voor de honden verschillende hondendolplaatsen. Dit horen plekken te zijn waar de honden los kunnen lopen en met elkaar kunnen spelen. Echter zijn deze plaatsen allemaal gelegen aan doorgaande wegen, fiets- en looppaden of in broedgebieden van de vogels. En als hondeneigenaar zijn wij verantwoordelijk voor ontstane ongelukken als de hond los loopt.

Er is in geheel Kampen geen plek met een omheining waar de honden veilig kunnen spelen. We hebben in de wijk Cellesbroek een stuk veld, waar al vaker van is gevraagd of die niet omheind kan worden. Want ook dit speelveld ligt aan een fietspad en naast een autoweg. Tot op heden weigert de gemeente om hier gehoor aan te geven.

Graag delen wij de uitkomst van de petitie met de geneente Kampen om aan te tonen dat een veilig en omheind speelveld zeer gewenst is. Het is niet alleen veiliger voor de honden, maar ook veiliger voor de algehele verkeerssituatie bij de al bestaande dolterreinen

Door te ondertekenen, machtig ik Thirza Kleij om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.