Terugdraaien afsluiting wandelpad achter Dennenburg

Terugdraaien afsluiting wandelpad achter Dennenburg / Mededelingen / What the hek?! - update mei 2022 / Opmerkingen


Gast

#1 Bedankt

2022-05-31 06:13

Dank jullie wel voor jullie inzet! Ik doneer gelijk. Julia Loonen


Gast

#2

2022-05-31 06:14

Wat geweldig dat jullie al zover zijn gekomen. Wij hebben al eerder een financiële bijdrage geleverd en hopen dat nog vele anderen die dat niet eerder deden, dat alsnog gaan doen. Voor nu zullen we nog een kleine extra donatie overmaken.

Gast

#3

2022-05-31 06:24

Wat een fantastische inzet en resultaat, dank jullie wel. Ik kijk erna uit om eindelijk weer het rondje te kunnen lopen. Ik heb al 2x gedoneerd, maar zal ook nog een bijdrage overmaken, in de hoop dat jullie met behulp van alle ondertekenaars helemaal uit de kosten komen.
EvanL

#4 Top!

2022-05-31 07:52

Wat een goed nieuws. Nu maar blijven duimen dat het hek uiteindelijk zal mogen verdwijnen. Ik kan niet wachten tot deze fijne wandeling vanaf de Groenhoek via de Groene Tuinen weer mogelijk is! En (opnieuw) doneren doe ik daarom met plezier!


Gast

#5

2022-05-31 07:56

Geweldig dat jullie er zoveel tijd en energie en geld in hebben gestoken!! Heel veel dank daarvoor. Ik wil graag wat doneren maar het lijkt alsof alle betaalverzoeken niet meer werken. Is het mogelijk de oude te verwijderen en een nieuwe te plaatsen? Dat vergroot meteen de kans op doneren door veel mensen. Nu moet je elke keer opnieuw een aantal stappen nemen en blijkt het volgende betaalverzoek ook weer niet te werken..😅 Groet, Annefleur

Gast

#6 Re: Bedankt

2022-05-31 12:44

#1: - Bedankt 

 Super mannen! Een mooi resultaat,  dank! Nu maar duimen! 


Gast

#7

2022-05-31 17:37

Beste Marcel en Jelle, dank voor jullie enorme inspanning en het tot nu toe bereikte resultaat. Vanzelfsprekend hebben we meteen (extra) gedoneerd! Groet en succes met de last-mile, Hendrik-Jan en Ariadne, mede namens onze honden Inca en Maf
Marcel & Jelle

#8 Donaties

2022-06-01 09:12

Dag Annefleur,

Dank voor je support! We hebben speciaal voor dit doel een website opgezet: via whatthehek.nl kun je met iDeal een donatie doen.

 


Gast

#9

2022-06-05 16:37

Top gedaan!