"Stop het korten op pensioenen en ga Indexeren"

"Stop het korten op pensioenen en ga Indexeren" / Mededelingen / Vooraankondiging we gaan weer iets bedenken / Opmerkingen


Gast

#1

2021-03-06 13:16

Bedankt voor de info. Succes met een vervolg. Hopelijk met resultaat.

Gast

#2

2021-03-06 13:24

Heeft u een aanrader voor de verkiezingen, ik zie geen enkele partij die het voor ons opneemt!!

Gast

#3

2021-03-06 13:36

Hallo Willem, Ik ben het 100% met je eens als het gaat om de pensioenroof. Om iedereen te kunnen blijven bereiken is het noodzaak dat de communicatie eerlijk blijft. In met name de 3e alinea gaat het volgens mij mis. Als de bruto AOW met 20% wordt verhoogd (voor een gehuwde ongeveer € 1.000 per jaar) en die persoon door aanvullend pensioen belasting verschuldigd wordt over dat hogere inkomen, dan houdt hij daarvan 80,8% over bij een inkomen tot €35.129 of 62,9% bij een inkomen tot € 68.507. In alinea 3 doe je het voorkomen dat de AOW-verhoging iemand netto zelfs geld zou kosten. Ten onrechte en dat kan jouw geloofwaardigheid beïnvloeden. Dat zou jammer zijn want je bent zo goed bezig. En de Plukjekaalstraat (alinea 4) is vooral bekend onder de Rotterdammers, betreft de benaming in de volksmond van de uitvoerende rijksdienst die daar vroeger gehuisvest was en heeft niets te maken met degenen die beleidsbepalend zijn op het gebied van pensioenen. Deze kretologie helpt ons niet bij onze wens van een eerlijk pensioen zuiver te houden, maar doet er eerder afbreuk aan. Ik ben het verder met je eens dat een parlementaire enquête over de pensioenen meer kans van slagen heeft. Daarop inzetten vind ik momenteel de meest logische zet. Nogmaals top dat je je zo hebt ingezet voor onze pensioenen. Mijn waardering. René van Brummelen

Gast

#4

2021-03-06 13:42

Het gaat maar door! Ik stemde op een partij die aandacht aan dit probleem geeft. Echter zal dit geen regeringspartij worden.

Gast

#5

2021-03-06 13:45

Wat is de werkelijke reden om niet te indexeren, zit het bedrag van deze miljarden nog wel in de pensioen pot of is dit verdwenen en of aan Brussel beloofd i.v.m. het z.g. Europese pensioen wat men van plan is!
Martin

#6 Re:

2021-03-06 13:47

#5: -  

 


Gast

#7

2021-03-06 14:16

O.k Willem ga je je mede actie voerders is informeren op welke politieke partij zij het beste kunnen stemmen.wij zijn met 8 miljoen pensioen gerechtigde.gr. Ger.Kortekaas

Gast

#8

2021-03-06 14:49

Een parlementaire onderzoeks commissie in stellen ,net als bij de toeslagenaffaire. Komt er hopelijk boven water wat goed of slecht is. En voor dit moment graag een stemadvies over partijen waar gepensioneerden en werkenden na 17 maart wat aan hebben.

Gast

#9 Re: goed idee een stemadvies

2021-03-06 14:50

#7: -  

 


Gast

#10 Re: SP,PVV ,PVDA CU

2021-03-06 14:51

#2: -  

 


Gast

#11

2021-03-06 15:10

schandalig is het woon in Spanje had WAO om het gat van de buitenland aftrek op te vangen. nu brutto 599 AOW. wel aanvulling van het ABP maar op de andere pensioentjes moet ik wachten tot 68 jaar. Kom nu in de problemen kan mijn huur niet meer betalen. terug naar Nederland onmogelijk, kom met dit kleine beetje niet in aanmerking op huurwoning die er al niet eens meer zijn.
HANS

#12 VIGERENDE WETGEVING

2021-03-06 15:50

Hoe kan deze wanregering vigerende wetgeving  als manifest van pensioenen....pensioenwet....eigendomsrecht....Europese wetgevingter zijde schuiven. Ook onbehoorllijk bestuur wordt gepleegs door de gepensioneerden het recht op inspraak....bezwaar en beroep te ontzeggen. Ook de pensioenfondsen zijn buiten de inspraak gehouden en de FNV heeft als natte scheten bende (nsb) ingestemd met de Roofmees van Dictatuur 66. Het geld is EIGENDOM van de gepensioneerden en een bezettingsmacht als D66 die in feite thuishoort in de periode 39-45 heefthiet niets mee te malen. Gepensioneerfen dienen geen stem uit  te brengen op Rutte....10 jasr pensioendiefstal....D66 totalitair dwangpensioen  en de CDA bekend van de pensioenroof van de eeuw. Geef een stemadvies uit om niet op deze regering met het devote vluchtschaap Segers te stemmen...Ook ene Wortmann van het ABP moet uit haar riante bestuursfunctie worden geknikkerd....Zij en ook De Haan van 50 plus knikken mee met deze walgelijke a sociale en a Nederlandse D66....Speertijd...volgen...orgaandwang...afluisteren...euthanasie halve veestapel en belastingverhoging.....Wetgeving naar Brussel....Wanneer komen er rechtzaken en wanneer het stemadvis voor gepensioneerden om niet op deze ouderenbashers te stemmen...We lopen al 20 procent in de Pinokkio jaren achter....zijn ontzorgd....nog niet gevaccineerd en vele ouderen konden van Rutte cs stikken.....de verkrachter van de techtstaat


Gast

#13

2021-03-06 20:38

Alleen een revolutie en de onteigening van het grootkapitaal kan de werkende klasse redden van de brutaliteiten van allerlei vormen van uitbuiting!

Gast

#14

2021-03-06 23:09

Zet hem op Willem

Gast

#15

2021-03-07 07:49

Bedankt Willem. Aanpakken die kloothommels. Lieve mensen stem aub op een partij die wat aan de pensioenen wil doen!! En niet op die graaiers die er nu zitten.



Betaald Adverteren

We zullen deze petitie adverteren bij 3000 mensen.

Leer meer...