"Stop het korten op pensioenen en ga Indexeren"

"Stop het korten op pensioenen en ga Indexeren" / Mededelingen / Speech van 4 november op het Plein in den Haag / Opmerkingen


Gast

#1

2020-11-05 21:22

Bedankt voor uw inzet. Hopelijk komt er beweging in.

Madlyn

#2 Re:

2020-11-05 22:13


Gast

#3

2020-11-06 07:24

Top. En zo is het precies. Netspar met haar dubieuze gesprekspartner blackrock hebben geweldig lobbywerk verricht en naïeve of kwaadaardige politici en vakbondsleden zover gekregen dat ons beste pensioenstelsel word verkloot en ons geld in waardeloze staatsobligaties, milieuprojecten of andere niet renderende zaken worden geinvesteerd. We hebben verdomme 1/5 van ons werkzame leven voor ons pensioen gewerkt. In de landen die dat niet hebben gedaan, is het persoonlijk prive vermogen vele malen groeter dan de Nederlanders

Henkos

#4 Pensioenen

2020-11-06 07:41

Hoe kijkt u aan tegen een omslagstelsel?


Gast

#5

2020-11-06 08:44

We weten het allemaal, maar een rad wordt ons voor de ogen gedraaid. De regering wil niet luisteren, ze luisteren wel maar niet naar degene van wie het geld is. Door de letters heen is allang bepaald dat onze pensioenpot naar Brussel gaat om van daaruit een Europees pensioen aan iedereen te betalen. Dus zoals altijd, eenmaal daar dan zie je het nooit meer terug, dit zonder dat andere landen er voor moeten betalen!

Gast

#6

2020-11-06 10:03

goed verhaal

Gast

#7

2020-11-06 12:12

Zal nog een stuk hier proberen te vermelden.hoe wij stichting verontruste ouderen dit hebben uitgezocht.echter .. nergens staat in de statuten van de pensioen fondsen dat ze "moeten " indexeren. 2e ook welvaart vast staat er helaas niet . Ook de 70% norm is veranderd bij het nftk in TOV laatste loon /middelloon. 3e levenslang is m.i al in de statuten opgenomen. 4e wat veel erger is zal ik even opzoeken uit mijn 500,GB externe schijf waar alleen pensioen files staan! U hoort nog

Gast

#8

2020-11-06 19:45

Ik vrees dat straks Brussel aan onze pensioenpot gaat trekken via een of ander belasting die ze even verzinnen om de zuidelijke landen te ondersteunen,want die€1600 mij is veel te mooi en kunnen op deze manier nooit opgemaakt worden! Deze pot zal enkel maar met miljarden per jaar groeien,wat gebeurd daar in den haag? Vr.gr. Dc
Marinus

#9 Re:

2020-11-17 12:34

#5: -  

Dat is weer één van de vele onzinnige beweringen ! De enigste manier om aandacht naar vele jaren is:  met duizenden mensen de straat op , liefs in Den Haag én op het Binnenhof !! maar dan wel als het moet dagen/ weken , desnoods maanden lang protesteren én aandacht voor deze al jaren bestaande Pensioenonrecht !!

 




Betaald Adverteren

We zullen deze petitie adverteren bij 3000 mensen.

Leer meer...