Een 1,5meter wet NEE !!

Een 1,5meter wet NEE !! / Mededelingen / overhandiging petitie / Opmerkingen


Gast

#226

2020-06-18 22:57

Ten langen leste dan toch nog...! Gelukkig !

Gast

#227

2020-06-19 00:13

Hierbij willen ik en mijn vrouw joop en wilma kuypers mededelen dat de waanzin van de de 1,5 meter en alle aan de verzonnen waanzin en onrust over de corona te stoppen, let op deskundigen en wetenschappers elders ter wereld dat de jaarlijkse griep wereldwijd 45x meer doden trefd dan de corona, het is een Hoax om rijker rijker te maken en de baas van WHO waarvan bekend is de grootste crimineel te zijn een wereld slachting te willen maken om max 500000 mensen over te houden op de wereld waarvan een handje vol rijke en rest volg slaven, STOP de volkerenmoord

Gast

#228

2020-06-19 02:36

Pas wanneer er geplunderd word word er pas geluisterd door de 2e kamer....! Waarom niet gewoon ook plunderen dannn

Gast

#229 Re: Re: blanco stem telt wel, deze worden gewoon geteld

2020-06-19 04:33


Gast

#230

2020-06-19 05:41

Het is echt niet te geloven.

Gast

#231 Re:

2020-06-19 07:35


Gast

#232

2020-06-19 08:22

Malieveld. Petities. Je schiet er geen reet mee op! Rutte heeft schijt aan iedereen. Anarchie is het enigste wat werkt. We slopen Den Haag!

Gast

#233

2020-06-19 10:21

LEES DIT!!! BELANGRIJK VOOR IEDEREEN

 

kijk aub nog eens naar wat ik geschreven heb.... jullie hebben het over festivals.... maar lijkt wel alsof niemand doordrongen is van wat het echt betekend..... dat is namelijk veel erger.... omdat mensen zich niet aan anderhalve meter houden met familie hebben ze niet eens in de gaten dat ze zich niet aan die anderhalve meter houden....
ik heb voorbeelden genoemd van moeder die pasgeboren kind niet eens mag vasthouden totdat kind bij gemeente geregistreerd staat op zelfde adres, in geval van gescheiden ouders mag de ouder waarbij het kind niet op het adres ingeschreven staat niet binnen anderhalve meter komen van zijn/haar bloedeigen kind... en dat mensen eerst moeten gaan samenwonen voordat ze fysiek contact hebben gehad.... nog niet eens een hand of schouderklopje mag er gegeven zijn.... veel sporten zijn onmogelijk dan....voetballen mag niet meer, basketbal, volleybal etc. ...... kleine kinderen word geleerd geen sociale contacten te hebben omdat ze alleen met broertjes of zusjes die bij hun in huis wonen mogen spelen binnen anderhalve meter....
op een kleuterschool of basisschool word het onmogelijk een stukje te open met de kindertjes tenzij het heel erg gevaarlijk word gedaan met anderhalve meter tussen alle kindertjes en de leidster/jufvrouw/meester/leider....
en zo is er nog veel meer wat onmogelijk word gemaakt....
dit is echt zwaar in strijd met de rechten van de mens

 

christy-anne@live.nl


Gast

#234

2020-06-19 10:28

Dank jullie wel voor jullie tomeloze inzet ❣️
Love Peace en Happyness

#235 demonstratie

2020-06-19 12:45

Als de demonstratie niet toegestaan word kan iedereen in zijn eigen woonplaats met zoveel mogelijk mensen demonstreren. De sprekers kunnen dat ook. Met drones kan het gefilmd worden en direct online. er gaan misschien nog veel meer mensen demonstreren.


Gast

#236

2020-06-19 13:50

Wel 1,5 meter. In het buitenland is het 2 meter

Gast

#237

2020-06-22 09:56

Het is echt vreselijk zoals we gemanipuleerd worden en door de angstzaaierij duurt het nog heel lang voordat de mensen weer uit de kramp schieten!
Schatzi
Gast

#238 Stop de 1.5 meter.

2020-06-28 01:42


Ik heb de petitie tegen de wet regel van 1.5 meter getekend. Ik lees dat de petitie alleen digitaal overhandigd mocht worden en dat vele kamerleden ongeïnteresseerd waren want wij mogen geen rechten meer hebben als mensheid. En wil de regering ons gewoon vast houden. Maar onze mensenrechten zijn geschonden en de rechten die in de grondwet staan zijn dus van tafel geveegd. Terwijl dat de regering volgens mij zelf de grondwet
heeft gemaakt met al zijn wetten. Dus het is nogal tegenstrijdig. De mensheid moet dus een gecontroleerd leven lijden. Waarbij je onderhand moet leven als een machiine ipv een mens met rechten en vrijheid. Het is heel onderdrukkend waarbij de mensheid geen stem mag hebben om jezelf te laten horen. Want minister Rutten heeft de lak aan ons en doet waar hij zelf zin in heeft samen met de rest van de 2e kamer. Rutte en zijn metgezellen geilen gewoon op die 1.5 meter. Zij leven ook in deze maatschappij en ze hebben zich zelf er ook mee want ook zij moeten dan aan de zogenaamde regel houden. Dus niemand schiet er wat mee op om deze waanzin van een 1.5 meter regel vol te houden. Het is echt 1 groot wereld toneelstuk. Tijd om het doek te laten vallen. Want niemand trapt er meer in. Dus tegen Rutte en zijn metgezellen zeg ik;; Your terminated.