Een 1,5meter wet NEE !!

Een 1,5meter wet NEE !! / Mededelingen / overhandiging petitie / Opmerkingen


Gast

#151

2020-06-16 19:33

Ga door Remco! We moeten nog even ruim door de 100k heen. https://wakkermens.info/ Groet, Ronald

Gast

#152

2020-06-16 19:37

Hopen dat de demonstratie ze zal verbazen en ze zich er niet meer onderuit kunnen lullen. Geen geluid, geen beeld.. Pff wat een onzin. Ze gaan geluid en beeld krijgen op niveau dat ze zal verblinden! Ik kan zo niet tegen dit soort vieze spelletjes. Bahh

Gast

#153

2020-06-16 19:42

Hopen dat het nu wel lukt

Gast

#154

2020-06-16 19:51

Is er een reden gegeven van het opnieuw mogen aanbieden van de handtekening en worden we zo niet aan het lijntje gehouden?

Gast

#155

2020-06-16 19:52

Ok gelukkig. Maatregelen zijn logisch in verspreiding te voorkomen en zou t niet alleen n tijdje zijn ? Zo niet dan flink protesteren want echt nederlands kraan vol open kraan vol dicht en dan onhandig klooien des overheids.

Gast

#156

2020-06-16 19:59

De ongeïnteresseerde houding zie ik de laatste tijd vaker bij politici. Maar houdt vol! Het recht mag zegevieren en dat is niet met een 1,5 m wet! We moeten blijven strijden voor onze vrijheid, rechten en democratie! Ga zo door! Trots op jullie die deze acties mogelijk maken!

Gast

#157

2020-06-16 20:00

Dank voor je werk en moeite Remco

Gast

#158

2020-06-16 20:01

Boevenbende daar

Gast

#159

2020-06-16 20:17

Volhouden Remco! Ik ga mijn best doen om nog meer mensen wakker te schudden. Weinig mensen zijn op de hoogte van deze sneaky wet. Ze proberen het er gewoon doorheen te loodsen zonder dat mensen weten wat er staat te gebeuren! Schandalige praktijken, noemen we dat!! Gr. MNQ

Gast

#160

2020-06-16 20:22

Dank voor jullie inzet! Ongelofelijk! Wat een minachting tegenover burgers, mensen, het volk...democratie? De DDR heeft zich ook democratie genoemd. Dit is niet alleen triest en schandalig, dit is ronduit beangstigend! Dit hoort eigenlijk in de media te komen! Maar langzaam vraag ik me af of die er nog voor open staan of zoiets überhaupt nog durven/ mogen brengen. Ik houd mijn hart vast! Succes voor volgende week!

Gast

#161

2020-06-16 20:40

dank u voor u inzet !!! hulde en respect groet André wiebes

Gast

#162

2020-06-16 20:47

Heel bijzonder dit gedrag. Daarmee diskwalifiseer je jezelf als Kamerlid.

Gast

#163

2020-06-16 20:50

Krankzinnig dit. Ze spelen een spelletje. Ik denk dat ze tijd willen rekken, zodat het straks geen zin meer heeft. Hoeveel handtekeningen zijn er nu? Is het mogelijk om er nu in de tussentijd meer bij te krijgen??

Gast

#164

2020-06-16 21:08

Top dat dit kan. En dan met respect en fatsoen vanuit het kabinet

Gast

#165

2020-06-16 21:17

Verschrikkelijk arrogant klinkt deze 2e kamer...

Gast

#166

2020-06-16 21:19

Goed dat jullie je niet in dd hoek laten zetten. Volgende week beter.

Gast

#167

2020-06-16 21:25

Als tolk en vertaler (overigens in vaste dienst bij de overheid) mede sprekend namens de beroepsgroep van (rechtbank) tolken en -vertalers, verbaast mij dit totaal gebrek aan respect geenszins. Sinds de afgelopen - pak weg - 30 jaar em zeker sinds de onzalige kabinetten Rutte, wordt er minder en minder naar burgers en zelfs niet naar belangengroeperingen geluisterd. Ik heb jet hier met name over de funeste aanbestedingen en dergelijke. Met vriendelijke groet, Remko Zeven

Gast

#168

2020-06-16 21:34

Hallo daar wanneer ik de petitie deel op facebook krijg ik steeds te zien "Deze inhoud is momenteel niet beschikbaar Dit gebeurt doorgaans doordat de eigenaar de bijlage alleen heeft gedeeld met een kleine groep mensen, de eigenaar heeft gewijzigd wie de bijlage kan zien of omdat de bijlage is verwijderd." Dat is toch echt censuur lijkt mij

Gast

#169

2020-06-16 21:35

kun je de staat niet aanklagen met personen om onze rechtstaat, wat wij hebben onze grondwet te behouden kan dat ? rechtgeleerde over onze grondwet ? want kan men dit zo zonder tussenkomst van de bevolking wijzigen? want er zitten nu zo een domkoppen in de tweede kamer daarom proberen ze het ook, nu maar kan dat de staat aanklagen ? maria reneerkens

Gast

#170

2020-06-16 21:42

Top! Dat t iig opnieuw mag/kan... nog meer handtekeningen lijkt me én... wie weet, al is t volgens de regels, met groepje richting den Haag met bijv knuffel in de arm, bord met hoe moet t met... onze ouderen, de singles, de verliefde pubers... etc

Gast

#171

2020-06-16 21:53

Uitstekend gereageerd, MET DANK!!
Caruso

#172 voor zingen geen 1.5 meter afstand maar 8 meter?

2020-06-16 21:57

  • 1,5 meter lang niet genoeg? Wat komt er in de richtlijnen te staan, die nog zullen volgen?
  • Heb jaren zang gestudeerd om mijn stem te leren gebruiken zonder deze te belasten en uren de zwaarste rollen te kunnen zingen, en op de grootste internationale podia te kunnen staan. Nu lees ik op RIVM site dat zingen een voorbeeld is van geforceerd stemgebruik, en dat zolang er geen Nederlands onderzoeks resultaat bekend is, Duits onderzoek houvast geeft, waar gesproken wordt over 8 meter tussen muzikant en zanger, en 8 meter tussen zanger en publiek.:

"Mag er weer samen gezongen worden?

Het OMT geeft aan dat er op dit moment onvoldoende inzicht is over het risico op verspreiding van het virus door geforceerd stemgebruik (zoals zang). Verder onderzoek moet afgewacht worden voordat een herbeoordeling over het hervatten van gezamenlijke zangactiviteiten kan plaatsvinden. Daarom wordt nu geadviseerd om niet samen te zingen. Voor professionele zangers die samen optreden wordt gekeken of op basis van hun protocol verruiming mogelijk  is in afwachting van nader onderzoek.

Mogen professionele zangers solo optreden?

Voor professionele zangers is het toegestaan om solo op te treden, mits zij ruime afstand houden tussen zanger en de muzikale begeleiding en een ruime afstand wordt aangehouden tussen zanger en het publiek. Tot de resultaten van Nederlands onderzoek bekend zijn, geeft Duits onderzoek waarbij gesproken wordt van 8 meter tussen zanger en begeleiding houvast. Zodra er meer bekend is over Nederlandse onderzoek volgt een nadere richtlijn."

Wie legt mij uit hoe ik dit moet interpreteren?

Wat betekent dit voor mijn toekomst als zanger, en dat van mijn collega's?

 


Gast

#173

2020-06-16 21:59

Orima. Goed dat de krachten zijn gebundeld !

Gast

#174

2020-06-16 22:12

Deze petitie moet onze regering accepteren en zij moet zich realiseren dat deze wet onacceptabel is. Onze democratische samenleving heeft recht op een sociale samenleving. Dat gaat onmogelijk bij een 1,5 m. afstand. Anneke Jelsma de Jong

Gast

#175

2020-06-16 22:16

Duidelijk, we wachten het opnieuw af. Bedankt voor op de hoogte stellen!