Doe Batman postuum eer aan

Doe Batman postuum eer aan / Mededelingen / Update / Opmerkingen

cbf

#26 Re:

2020-03-22 22:17

#2: -  

cbf.nl

 

keurmerk

nietdoen

#27 Re:

2020-03-22 22:20

#17: -  

deze stichting heeft geen cbf keurmerk niet doen dus!

cbf

#28 Re:

2020-03-22 22:21

#19: -  

precies alleen geven met een cbf keurmerk

cbf.nl

cbf

#29 Re:

2020-03-22 22:23

#21: -  

nee alleen goede doelen met een cbf keumerk

 

cbf.nl


Gast

#30

2020-03-23 00:12

Een goed idee hoor om dat uit naam van Batman te doneren aan een heel goed doel om andere dieren te helpen. Batman zit in ons ♥️ en zullen we nooit vergeten!
Pat

#31

2020-03-23 00:22

Allereerst hartelijk dank wat je voor Batman doet!

Ik vind het een goed idee om het aan een goed doel voor dieren te geven. Uit naam van Batman... en hij mag nooit vergeten worden!! Maar bij de meeste zit hij in ons ♥️


Gast

#32

2020-03-23 06:49

Het hele bedrag aan een goed doel doneren vind ik een goed alternatief. Zoals ik het lees wordt een monument erg moeilijk te realiseren.

Gast

#33

2020-03-23 07:01

Ik vind het prima. Als het maar wel naar een instantie gaat waar er ook daadwerkelijk dieren worden geholpen met het geld.

 

D.R. Ubels

#34 Mee eens.

2020-03-23 07:09

Ik vind het goed als het gedoneerd word aan een goed doel. Mits het een doel is welke daadwerkelijk dieren helpt met het geld.


Gast

#35

2020-03-23 08:29

Ik zou zeggen: doneer het bedrag in zijn geheel aan een goed doel! Bij voorkeur dan wel een organisatie die zich inzet voor dieren. Ik ken er wel een paar :-)

Gast

#36

2020-03-23 09:01

Dit is overmacht, dus uiteraard ga ik ook akkoord met het doneren van het bedrag! Enkel goed overwegen naar welk goed doel de centen zullen gaan... Eventueel suggesties laten doen of hebben jullie zelf al ideeën? Grtjs

Gast

#37

2020-03-23 09:29

Beste Michel, Allereerst hartelijk dank voor de enorme hoeveelheid energie en arbeid die je in dit project ter herinnering van Batman, een onschuldige en hulpeloze kanjer, gestoken hebt. Ook erg veel respect! Hulde! Ik kan me erg goed voorstellen dat je erg teleurgesteld bent door de ervaringen die je opgedaan hebt met mensen en organisaties om je heen die jouw streven niet ondersteunen (netjes geformuleerd). Ik zou, als de eventuele emoties in heftigheid wat gezakt zijn, jou/jullie op het hart willen drukken om de mogelijkheid van 1 jaar plaatsing in het Wilhelminapark en daarna herplaatsing naar een dierenasiel (of wellicht naar een dierenartsenpraktijk) alsnog serieus in overweging te willen nemen. Batman wordt, naar mijn bescheiden mening, op deze wijze het meest recht gedaan. Weet je, ik was vroeger blond. Dus daarom de volgende vraag: Is het ook te overwegen om het monument elders te plaatsen? En dan bedoel ik ook een andere stad/dorp, waar ze niet zo moeilijk doen. Of bij iemand (die dit project een warm hart toedraagt) op een strategische plek in de tuin. Met op een plaquette bij het monument een verwijzing naar de echte plaats van het gebeurde? Het is maar een idee. Ik wens je heel veel wijsheid en ook veel geluk toe op jouw verdere pad. Met hartelijke groet, Peter Vermeulen

De auteur van deze petitie

#38 Re:

2020-03-23 09:33

#23: -  

Hier hebben wij nog niet bij stilgestaan, maar gaan we zeker naar kijken.

D. U

#39 Extra financiën voor herplaatsing.

2020-03-23 10:27

1 jaar in het Wilhelminapark en dan herplaatsing kost uiteraard meer. Ik en hopelijk andere mensen willen eventueel meer doneren om dit mogelijk te maken. Met een monument worden er uiteraard geen dieren in nood geholpen, maar emotioneel gezien zou dit voor velen uiteraard wel fijn zijn als er toch iets in het park geplaatst wordt.

er zijn genoeg mensen onder ons die genoeg verdienen om nog meer te doneren.

ik heb het best krap qua inkomen maar ik ben degene die volgens mij het meest heeft gedoneerd.

(ik sta in de top 3 hoogste donaties en heb er meerdere gedaan)

 


Gast

#40 Re: Extra financiën voor herplaatsing.

2020-03-23 10:33

#39: D. U - Extra financiën voor herplaatsing. 

Totaal toch echt 300 euro gedoneerd.

das best een groot deel van de 26, bijna 2700 euro welke opgehaald is.


Gast

#41

2020-03-23 12:58

Goed plan. Jullie steken er veel tijd en energie in.

Gast

#42

2020-03-23 13:01

Ik denk dat het uit naam van Batman schenken van het geld voor een goed doel, dat ook andere dieren kan helpen /redden een heel goed plan is. Al begrijp ik dat het nog een hele lange weg gaat zijn, voordat dieren ook echt veilig van mishandeling /moord zijn. Batman zou het waarschijnlijk niet anders gewild hebben!! Groetjes Joke

Gast

#43

2020-03-23 13:47

Ik vind het een goed idee om dan uit naam van Batman een goed doel te steunen. Ook al kan er geen blijvende herinnering worden gerealiseerd. Wij (iedereen die jouw project/inspanningen heeft gevolgd), weet dat Batman's lot niet onopgemerkt is gebleven en dat we heel erg verdrietig zijn geweest en nog zijn over het feit dat mensen zo met dieren omgaan. Misschien een idee om 'dier en recht' te steunen? Ik vertrouw er voor 100% op dat jij een passend doel zal selecteren dat recht doet aan Batmans geschiedenis. Dank je wel, dat je dit bent begonnen en tot op de dag van vandaag hebt volgehouden! Groeten, Dee

Gast

#44

2020-03-23 13:54

Aan een goed doel: dierentehuis Julialantje te Rijswijk

Gast

#45

2020-03-23 18:38

Beste Michael,

Zo zie je maar weer dat een dier gewoon niks is! Wat mij betreft kan het geld naar een goed doel waar dieren dan bij gebaat zijn, komt het via een omweg toch goed terecht.
Bij deze wil ik je nogmaals bedanken voor alle inzet om iets voor elkaar te krijgen wat eigenlijk (helaas) vanaf het begin af aan gedoemd was te mislukken.

Groetjes,
Joan 


Gast

#46

2020-03-24 08:03

Vind het schandalig dat de gemeente zijn handen eraf trekt! Ze zouden moeten blijven helpen waar nodig!

Gast

#47

2020-03-26 16:15

Donatie aan dieren ambulance of asiel is een prima idee

Gast

#48

2020-05-18 06:34

Graag hele bedrag aan goed doel, wel voor dieren neem ik aan. Maar ik las dat asiels misschien ook niet verder kunnen? Graag hoor ik iets meer hierover. 'm. Vr. Gr vera

Gast

#49

2020-05-18 09:02

Ik vind het juist goed dat er steeds aan Batman gedacht wordt. Hij mag niet vergeten worden hoor. Ik vind dat jullie er niemand mee voor het hoofd stoten in deze tijd. Super wat jullie doen en dat dit eruit gekomen is... dank u wel!!

Gast

#50

2020-05-18 09:22

Allereerst wil ik jou bedanken voor alles wat je gedaan hebt en nog doet voor Batman echt top! En ik vindt het een goed idee, zolang Batman maar niet vergeten wordt en in herinnering blijft. Misschien ook een idee om het standbeeld bij dierenziekenhuis te plaatsen? Ik sluit me aan bij jullie.



Betaald Adverteren

We zullen deze petitie adverteren bij 3000 mensen.

Leer meer...