Doe Batman postuum eer aan
Update
Beste Michel,
Dank voor je bericht en alle moeite!
Ontzettend jammer van die bureacratische tegenwerking. Ik denk dat jouw voorstel om uit naam van Batman het geld aan een goed doel voor dieren te geven (een asiel? Een andere dierenopvang die geld nodig heeft?) Batman alsnog eer aandoet. Het zou een mooi gebaar en een duidelijke boodschap zijn. Ik blijf graag op de hoogte, dank je.
Met vriendelijke groet
Een heel goed plan !!
Re:
This comment has been removed by the author of the petition.
Reason for the removal: Niets toevoegend
Monument voor Batman
Een goed plan! Batman zit in de harten van vele mensen en zal nooit vergeten worden. Daar hebben we niet persé een monument voor nodig. Als het bedrag gedoneerd wordt voor hulp aan dieren die dit hard nodig hebben is Batman niet voor niets gestorven.
Batman
Goed idee, zolang Batman maar niet vergeten wordt en in herinnering blijft.
Deels eens.
Ik ben van mening, dat júíst iets tastbaars als een standbeeld, mensen niet alleen herinnert aan het vreselijke dat geschied is en men doet doordringen van waar mensen (monsters) toe in staat zijn, maar juist óók aan het respect dat wij te tonen hebben voor dieren en onze plicht om hen te beschermen.
Geld doneren is geen slecht alternatief, maar dan gaan boven genoemde toegevoegde waarden verloren, m.i.
Hoe dan ook, mijn zege en steun hebben jullie. Succes met deze beslissing en veel dank voor het bijzondere dat jullie vooralsnog hebben bewerkstelligd en bereikt.
Sanne.
cbf keumerk
oh ja, en als je het aan een goed doel geeft graag wel een met CFB KEURMERK anders is er geen garantie dat het goed besteed wordt anbi keurmerk is IETS ANDERS dan een cbf keurmerk deze is namelijk strenger en houd alles in detail bij
link
https://www.cbf.nl/?gclid=EAIaIQobChMIkKXQl42v6AIVjMjeCh0ygQdOEAAYASAAEgK56PD_BwE
Het CBF houdt toezicht op Erkende Goede Doelen
Het CBF toetst of goede doelen aan strenge kwaliteitseisen voldoen. Aan de 606 Erkende Goede Doelen kun je gerust geven. Dan weet je zeker dat jouw donatie daadwerkelijk bijdraagt aan een betere wereld.
Het CBF levert ook een bijdrage aan een professionele en transparante goededoelensector. Dit doen we door het beantwoorden van vragen over goede doelen en het delen van trends en inzichten met de sector en andere belanghebbenden.