Uw steun gevraagd om ouderen te helpen om De Ontmoeting open te houden, zodat ze niet vereenzamen.

Uw steun gevraagd om ouderen te helpen om De Ontmoeting open te houden, zodat ze niet vereenzamen. / Mededelingen / Nog steeds uw steun, en handtekeningen gevraagd. / Opmerkingen

Paul.

#1

2020-03-17 16:28

Ik blijf je steunen Mery, zolang het nodig is. 


Gast

#2

2020-03-17 16:35

Moet gewoon open blijven, wat als ouderen de straat niet meer op kunnen.

Gast

#3

2020-03-17 17:31

Joke z ik vind het jammer dat er zo met de mensen om gaan er zijn leuke activiteiten bij Mandela. Die straks er niet meer zijn ik hoop op een door start. Erg joke z

Gast

#4

2020-10-26 18:02

Hallo Mary, ik heb vernomen dat de ontmoetingsplek toch aankomend jaar weg gaat, ondanks de positieve reactie in de Stentor. Daar stond dat jullie nog jaar uitstel hebben maar blijkt niet waar te zijn. Jullie moeten toch naar Orca. Groet en succes Irma Boomgaard, dochter van een bewoner.

Gast

#5

2020-12-05 09:41

Hallo, fijn dat er toch iets blijft. Wel benieuwd hoe en wat. Maar moeten maar vertrouwen hebben dat het allemaal goed komt. Mocht u hulp nodig hebben kan u me altijd benaderen, kan ik kijken wat ik kan betekenen, via huisnr 30 te bereiken. Groet, Irma Boomgaard

Gast

#6

2020-12-06 09:53

Fijn dat De ontmoeting volgende jaar nog open kan blijven. Wij van 50PLUS Apeldoorn blijven ons ook inzetten voor het behoud van deze ontmoetingsplek bij Mandala, omdat wij het belang ervan inzien. Veel succes met eventueel verdere acties voor het behoud van deze plek. Wij blijven ook aandring op het behoud hiervan. met hartelijke groet, Berry Oudbier



Betaald Adverteren

We zullen deze petitie adverteren bij 3000 mensen.

Leer meer...