Doe Batman postuum eer aan

Doe Batman postuum eer aan / Mededelingen / Teleurstelling / Opmerkingen

Kees

#26 cbf

2019-08-04 19:14

cbf.nl

 

collecteren keurmerk

Kees

#27 Re:

2019-08-04 19:15

#4: -  

cbf.nl

 

keurmerk

Batman de hond uit rijswijk

#28 Re:

2019-08-05 07:27

#4: -  

Dus heb je niet goed gelezen 

En word er weer een vinger naar iemand gewezen 

 


Gast

#29 Re: beeld

2019-08-05 07:30

#14: me - beeld 

Ik steek liever me geld in  het wijziging van de wet 

Waar door mensen is gaan leren 

Normaal met dieren om te gaan 


Gast

#30

2019-08-05 09:31

Beste Michel Ik en anderen dieren liefhebbers Heben de crowdfunding actie niet voor bij zien komen waar door je veel donaties bent mis gelopen ik hoor graag van u

Gast

#31 Re:

2019-08-05 15:40

#17: -  

Je beweert Dat het standbeeld is voor alle dierenleed maar daar vergis je je in. In een eerder commentaar heeft Michel duidelijk aangegeven dat het alleen om honden gaat. Voor mishandeling van alle andere dieren verwijst hij naar Google. Tja, er wordt nogal verwarring gezaaid en bovendien wordt er niet goed gelezen door een heleboel mensen. 


De auteur van deze petitie

#32 Re: Re:

2019-08-10 12:16

#31: - Re:  

eeeeuh ik weet het niet maar volgens mij staat er in de petitie duidelijk dat deze is voor het bestraffen van alle vormen van dierenmishandeling, en heb ik nergens de exclusiviteit gelegd bij uitsluitend honden. Tevens heb ik bij mijn weten nergenjs een verwijzing naar google gedaan, want waar zou ik dan naar moeten verwijzen? 

Ik word een beetje moe van de halve waarheden en verwijtende vingers die er steeds mijn kant opkomen, zeker met betrekking tot de crowdfunding. Ik vermeld hier dus nog eenmaal zéér duidelijk: ik heb de crowdfunding niet geopend, ook al was het wel mijn idee. Ik beschik dus niet over rekeninggegevens etc omdat ik dit zelf absoluut niet wilde om dit soort verhalen te voorkomen, en er zitten zéér integere personen achter die bewezen hun sporen verdiend hebben op dit soort vlakken en hier geheel zorgvuldig en transparant mee omgaan.

Om nog een andere opmerking te beantwoorden waarom we nog geen standbeeld hebben laten maken nu er geld is: wij kunnen pas wezenlijk aan de slag met het echte standbeeld als we een vergunning hebben gekregen van de gemeente Rijswijk, en die vergunning is er nog niet mede door het reces.

Michel


#33 Lening Aanbieding

2019-08-26 23:59

Ik ben een particuliere leningverstrekker. Heeft u interesse in contant geld tegen een lage rente neem dan nu contact met ons op 

Lesje

#34 Re: tuurlijk.....

2019-09-25 09:29

Dus....

nou ik nooit bij jou!

Niet te vertrouwen!

Mevrouw timmer..

Welzal

#35 Re: Re: tuurlijk.....

2020-01-04 10:35

#34: Lesje - Re: tuurlijk..... 

Jip zo Is dat....

helemaal mee eens....

niet te vertrouwen...

als je ze goed bent..

hoef je toch niet iemand anders te vragen of je haar honden uitelkaar wilt halen... 

En vooral geen geld lenen!

 

Welzal

#36 Re: Re: tuurlijk.....

2020-01-04 10:40

#34: Lesje - Re: tuurlijk..... 

En weg is ze.... 




Betaald Adverteren

We zullen deze petitie adverteren bij 3000 mensen.

Leer meer...