Doe Batman postuum eer aan

Doe Batman postuum eer aan / Mededelingen / Teleurstelling / Opmerkingen


Gast

#1

2019-08-04 07:59

Sorry zit krap dus 5 € gedoneerd

Gast

#2

2019-08-04 08:24

Volgens mij haal je twee dingen door elkaar. Je wilt een standbeeld, dat is één. En daar wil je geld voor ophalen. Je beloofde dat, als er geld over is, dit dan naar een goed doel zou gaan. Nu lijkt het alsof je voor allebei tegelijk geld ophaalt met als motivatie dat dierenleed gestopt moet worden. Dierenleed stop je niet met een standbeeld. Dierenleed stop je door wetgeving, handhaving en sancties. Dierenleed stop je door de mindset van mensen te veranderen, voorlichting, opvoeding, het goede voorbeeld geven. Alleen al het feit dat jij onderscheid maakt tussen mishandeling van honden en de miljoenen andere dieren betekent voor mij dat ik het hartgrondig met je oneens ben. Veel succes verder met je standbeeld.

Gast

#3

2019-08-04 08:38

Ik wil even reageren betreft de MAG test.Dat moet maar es naar de Telegraaf en met een brede aandacht.Zelf ben ik een ervaringsdeskundige betreft gedragingen en begeleiding van enigsinds gevaarlijke[zogenaamd]honden.Praktijk ervaring en niet uit een boekje.Begeleiding en positief bekrachtigen zoel naar de hond als eigenaar en niet onnodig asl zijnde in een stress situatie nog gestresder maken.Deze test zou als niet ontvankelijk moeten orden verklaard en mensen zoals ik deze honden de mogelijkheid geven hun gedrag om te zetten in positiviteit.Groetjes,Ageeth TImmer

Gast

#4

2019-08-04 08:53

Hallo, U heeft te veel vertrouwen in die goede doelen, deze mensen steken het voer grote merendeel van de donaties in eigen zak, kijk maar naar de hart stichting en het Rode Kruis de mensen daar in loon dienst verdienen meer geld dan jij ik bij elkaar. Wat je moet doen is zelf actie ondernemen en een platform oprichten die mensen durft aan te pakken op dieren mishandeling kijk naar de RSPCA die mensen pakken je gewoon keihard aan. Die stichtingen en zo doen allemaal niets net zo min als de dierenpolitie of de dieren bescherming ze harken alleen donaties binnen om er zelf beter van te worden en de dieren kunnen wat hun betreft dood vallen. Ik ben zelf een zeer grote dierenvriend en heb twee katten daar heb ik alles voor over zelfs een maand zelf niet eten, maar ik geef geen geld aan mensen die zeggen een goed doel te zijn en in werkelijkheid de mensen in de maling nemen.

Gast

#5

2019-08-04 09:22

Daar heb je idd groot gelijk in Alle geld is welkom

Gast

#6

2019-08-04 09:32

Ik denk dat een bijdrage voor velen vandaag de dag misschien financieel niet eens mogelijk is.. Hoe graag ik ook zou willen doneren, ook ik val helaas onder deze categorie..

 

Leve de regering....


Gast

#7 Re:

2019-08-04 09:36

#2: -  

 

Anneke

#8 Re:

2019-08-04 09:37

#2: -  

Hier sluit ik mij volledig bij aan. 

Lizzie Brandsma

#9 Monument

2019-08-04 09:40

Wat een waardeloos commentaar. Het gaat nu om Batman en niet om al het andere dierenleed in deze wereld. Het monument is bedoeld om mensen erop te wijzen wat sommige idioten met hun huisdier doen en misschien anderen wakker te schudden dat ze beter voor hun dierenkinderen moeten zorgen en toch wat beter om zich heen kijken wat er met huisdieren in je omgeving gebeurt. Geeft u geld voor alle dierendoelen. Ik wel voor een heleboel en OOK voor Batman dus.


Gast

#10 Re:

2019-08-04 09:41

#4: -  

Zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten.


Gast

#11

2019-08-04 09:44

Als iedere ondertekenaar maar 1 Euro zou doneren dan zaten we al op meer dan 33.000 Euro. Zou dat niet grandioos zijn.


Gast

#12 Re:

2019-08-04 09:46

#2: -  

Mee eens. Ik doneer helemaal niks, ten eerste (niet lullig bedoeld dit) maar er sterven meerdere dieren door dierenmishandeling, niet alleen deze hond (hoe erg ook, begrijp me niet verkeerd) Dan zou voor elk dier een standbeeld moeten komen die omgekomen is. En ten tweede, vertrouw dat allemaal niet, wie zegt dat het daar terecht komt waar het hoort, zoals al die andere geldinzamelingen voor al het andere wat je ziet en hoort. Heb de petities getekend voor alle dieren die mishandeld worden of zelfs vermoord zijn, niet alleen voor een hond. En nog een 3e punt waar denk ik meerdere over mee kunnen praten, niet iedereen kan geld doneren, heb het heel hard zelf nodig met 3 kinderen. Wel wens ik u succes met alles. 


Gast

#13 Re: Monument

2019-08-04 09:48

#9: Lizzie Brandsma - Monument 

Fijn dat u daar geld voor heeft en het vertouwen om elk dierenfonds te steunen, kan niet iedereen, dus deze opmerking is al zinloos. 

me

#14 beeld

2019-08-04 10:01

Heel lief van dat beeld maar ik steek liever het geld in hulp voor de dieren.Dieren in nood hebben niks aan een beeld.daarom doneer ik niet .ik doneer trouwens wel aan acties,s voor asiels en de dierenambulance .


Gast

#15

2019-08-04 11:31

Hallo Michel, Ik denk dat het ook beter zou lopen als je een bedrag weet en je dan alleen op het doel stort voor een gedenkteken. Meeste mensen doneren aan zelf gekozen stichtingen of dergelijke. Daarbij gaat het bij die stichtingen ook niet altijd even lekker met je donaties. Misschien dat dat een idee is, bij degene die het gedenkteken zou willen maken even checken... Groetjes Zoe

De auteur van deze petitie

#16

2019-08-04 11:32

Wat een vreemde reacties krijg je toch als je probeert iets goeds te doen. Ja, het is de bedoeling dat we een monument voor Batman kunnen realiseren, maar het uiteindelijke DOEL is de politiek te bewegen de straffen op dierenmishandeling te verhogen. Hoe krijg je dit o.a. voor elkaar? Door publiciteit te genereren. Dat wij proberen om naast een beeld voor Batman misschien ook geld over te houden om naar bijvoorbeeld de dierenambulance te doneren, en echt niet naar de zakken van een directeur of iets, staat geheel in het kader van het uiteindelijke doel.

Vanaf het allereerste moment ben ik volkomen transparant geweest over werkelijk alles, de doneeractie is niet door mij als privé persoon opgezet en zal 100% eerlijk verlopen. En uiteraard wil ik nogmaals benadrukken ik verplicht niemand tot donaties, ik hoop enkel dat we met zijn allen een bedrag kunnen ophalen waar we ten eerste een mooi beeld van kunnen laten maken, ten tweede iets kunnen betekenen voor een organisatie die zich inzet voor dierenwelzijn en ten derde door deze actie media aandacht genereren voor het uiteindelijke einddoel.

Michel


Gast

#17

2019-08-04 12:56

Vreemd dat er voor een persoon met gemak een standbeeld opgezet wordt en er zo moeilijk gedaan wordt over een standbeeld die al het dierenleed moet uitbeelden. En Batman is daar nu de aanleiding voor. Er is wat verwarring over twee acties waar je geld kunt doneren dus misschien nog een keer het rekeningnummer die bij DEZE actie hoort. Standbeeld is voor al het dierenleed...kom op mensen...


Gast

#18

2019-08-04 15:26

Hoi Michel, momenteel is er dus €1600 opgehaald aan donatie voor gedenkteken voor Batman. Is dat bedrag hiervoor niet voldoende? Zo ja okay zo nee wat dan wel. Dat niet iedereen die de petitie heeft getekend doneert "is zoals het is" Natuurlijk is het meegenomen om een hoger bedrag qua donatie te ontvangen. Geld ophalen lost niet het dierenleed op. Er wat aan doen zoals zoveel mogelijk aandacht/informeren personen kan het gedrag van personen veranderen om te zorgen dat er minder dierenleed komt

Gast

#19

2019-08-04 15:46

Je had goede bedoelingen toen je de handtekeningenactie begon, maar als mensen niet kunnen of willen helpen bij een crowdfunding, mag je daar niet over oordelen. sterker nog, de manier hoe dit bericht over komt, zou mij bij voorbaat afstoten om geld te doneren.. Je kunt ten eerste niet bij een ander in de portemonnee kijken en ten tweede geven heel veel mensen al aan dierenorganisaties en het houdt ergens op. Succes verder met je doel!
ger

#20 Re: crowdfunding

2019-08-04 15:48

#19: -  

 

Batman de hond uit rijswijk

#21 Re:

2019-08-04 17:35

Ik zou graag even willen inbreken op jullie antwoorden.

Vooralle duidelijkheid 

Weten jullie wel wat deze persoon allemaal regeld op de achtergroed 

Nee dat weten jullie niet .

Niemand verplicht jullie geld te betalen

Maar wij vechten voor 2 zaken 

ja batman dat is inderdaad een zaak die hoog mee telt 

En ja we knokken heel hard op de wet aan te laten passen voor zwaardere straffen op te legen.

Hoeveel mensen werken er op de achter grond met ons mee .

Als je het niet weet en of vraagt dan weet je het niet 

Deze man heeft meer bereikt dan men denkt 

 

Michel ik ben trots op je en hoop dat je hier mee door wil gaan 

Wij hebben je nodig want je hebt al zo veel gedaan voor ons 

 

Batman de hond uit rijswijk

#22 Re:

2019-08-04 17:36

Ik zou graag even willen inbreken op jullie antwoorden.

Vooralle duidelijkheid 

Weten jullie wel wat deze persoon allemaal regeld op de achtergroed 

Nee dat weten jullie niet .

Niemand verplicht jullie geld te betalen

Maar wij vechten voor 2 zaken 

ja batman dat is inderdaad een zaak die hoog mee telt 

En ja we knokken heel hard op de wet aan te laten passen voor zwaardere straffen op te legen.

Hoeveel mensen werken er op de achter grond met ons mee .

Als je het niet weet en of vraagt dan weet je het niet 

Deze man heeft meer bereikt dan men denkt 

 

Michel ik ben trots op je en hoop dat je hier mee door wil gaan 

Wij hebben je nodig want je hebt al zo veel gedaan voor ons 

 

ger

#23 Re: Re:

2019-08-04 18:26

#22: Batman de hond uit rijswijk - Re:  

niemand zegt dat deze persoon niets heeft gedaan, maar om 1600 euro niets te noemen en dan te oordelen over het feit dat heel veel mensen wel een handtekening hebben gezet, maar blijkbaar niets betalen, vind ik behoorlijk hypocriet! ipv blij te zijn met elke handtekening, want die heb je  hard nodig, zonder die handtekeningen, haal je helemaal niets uit en wordt er een enkele wet veranderd, wordt er geklaagd dat er te weinig geld binnenstroomt. Er werd gesteld dat het geld voor een standbeeld zou zijn, zorg dan dat het standbeeld er komt, want daar is al genoeg voor. De manier waarop nu om geld wordt "gebedeld" doet erg denken aan oplichting en ik denk (hoop) niet dat dit de bedoeling is. Bedank de mensen voor al hun handtekeningen ipv te klagen over dat er te weinig geld binnenkomt, dan kom je een stuk oprechter over! Je begint je reactie al met de kopptekst:"teleurstellend" erg veel positiviteit klinkt hier niet uit, het zou al heel anders overkomen als je wat vriendelijker begon en bijv. laat merken waar je mee bezig bent om het standbeeld te realiseren. Ik denk dat mensen dan eerder geneigd zijn er over te denken om geld te doneren. Niet op deze bijna aggressieve manier!

 

Batman de hond uit rijswijk

#24 Re: Re: Re:

2019-08-04 18:40

#23: ger - Re: Re:  

Een politieke partij uit rijswijk regeld de donatie 

En zij willen een hufterproof monument

En dit kost geld heel veel geld 

33000 stemmen mooi aantal maar nog steeds 7000 te weinig.

Dus deze man is geen oplichter maar een topper .

En dat laat niemand blijken 

Alleen maar afzeiken en dat is deze maatschapij.

Als iedereen zich net zo hart maak als deze man 

Dan komen we een heel stuk verder.

Waardoor de politiek den haag de wet kan aanpassen

En zwaarder straffen gegeven kunnen worden 


Gast

#25

2019-08-04 19:12

weet je wat het probleem is je hebt geen keurmerk en kan alles opmaken als je wilt daarom geven mensen niet zo snel



Betaald Adverteren

We zullen deze petitie adverteren bij 3000 mensen.

Leer meer...