Doe Batman postuum eer aan
Moe
Beste Michel, ik ben zelf vrijwilliger voor de mishandelde en zwerfhondjes in Samos. Vertel mij wat! Voor vele grote organisaties moet je eerst ZELF bekend zijn, kom je ergens " binnen" en dan gebeurd er pas iets!
Ik krijg van de meeste grote instanties nog geen zak "over de datum" hondenbrokken! Gooien ze liever in de container...
Frustrerend!! Heel veel succes en heb geduld, misschien gebeurd er nog iets. En voor mensen die mijn hondjes willen helpen.. NL20ABNA0843592419 t.a.v stichting DIERENHULP SAMOS ;-)
Ook ik wil je bedanken voor al je goede werk en je inzet tot nu toe. Heel veel respect en lof! Maar ik snap ook dat dit heel demotiverend werkt. Neem even rust en hulp aan van mensen die dit hier hebben aangeboden. Samen bereik je meer.
Norma Miedema zou ik je ook zeker aanraden, net als Rosanne Kluivert en Bridget Maasland. Misschien kunnen we ook een stille tocht organiseren die, als het veel deelnemers betreft, wél de aandacht trekt van verschillende media?
Re: Re:
Echt hè! Er worden hier door meerdere mensen haatzaaiende berichtjes gepost, als het niet tegen vluchtelingen is dan is het wel tegen de Dierenbescherming of de dierenpartij. Geen wonder dat andere organisaties zich niet willen verbinden aan deze petitie. Zelfs de petitionaris doet er aan mee. Ik deel deze petitie daarom niet terwijl ik honderden dierenvrienden heb maar die moeten niets van vreemdelingenhaat of PvdD bashen hebben.
Dat er op dit moment al 26.000 handtekeningen zijn gezet en zoveel mensen aan die lieve schat denken is al zo mooi. Maar misschien Norma Miedema of Lenie 't Hart benaderen? De mensen met hart op de juiste plaats en die vaker met succes hebben gestreden. De geen-reacties dan maar CTRL-ALT-DELETE. Zijn energie niet waard. Ego veel te hoog. Niksnutten.
This comment has been removed by the person who wrote it.