Doe Batman postuum eer aan

Doe Batman postuum eer aan / Mededelingen / Moe / Opmerkingen

Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2019-07-02 11:41



Gast

#27

2019-07-02 11:42

Blijf sterk Michel !! Je doet ECHT goed werk.

Gast

#28

2019-07-02 11:46

Beste Michel, ik ben zelf vrijwilliger voor de mishandelde en zwerfhondjes in Samos. Vertel mij wat! Voor vele grote organisaties moet je eerst ZELF bekend zijn, kom je ergens " binnen" en dan gebeurd er pas iets!
Ik krijg van de meeste grote instanties nog geen zak "over de datum" hondenbrokken! Gooien ze liever in de container...
Frustrerend!! Heel veel succes en heb geduld, misschien gebeurd er nog iets. En voor mensen die mijn hondjes willen helpen.. NL20ABNA0843592419 t.a.v stichting DIERENHULP SAMOS ;-)


Gast

#29

2019-07-02 11:50

Niet te geloven De wereld is hard en wreed Geen woorden voor

Gast

#30

2019-07-02 11:51

Wat spijt me dat om te horen, terwijl je zo je best doet voor Batman en alle dieren. Ik snap niet dat er niemand mee wil werken. Ik hoop dat de petitie nog veel meer handtekeningen mag ontvangen en dat de dood van Batman niet voor niets is geweest. Jij hebt in elk geval mega je best voor hem gedaan!

Gast

#31

2019-07-02 11:54

Helaas zit ons land zo in elkaar! Het heeft in het nieuws gestaan en in sociale media, en that's it!! En bij elk onnodig (ge)dood dier begint dat van voor af aan om daarna over te gaan tot de orde van de dag. En zo'n dier die heeft geleden verdient zoveel meer dan dat. Zolang er mensen aan hem denken is er hoop....houd vooral dát vast. Daarnaast.....al begrijp ik het, asiels vragen veel geld om je dier er te kunnen plaatsen, iets wat veel mensen gewoon niet hebben. Misschien zou daar in eens iets moeten veranderen. Dan zullen dit soort excessen ook minder plaatsvinden hoop ik. Elk onnodig dood dier is mij teveel!!! Ook ik heb het beslist niet breed, maar bezuinig liever op mezelf dan op mijn dieren die zelfs een spaarrekening hebben. Ik begrijp ook écht niet dat mensen hun dier zo kunnen afdanken, een dier die niks te vertellen heeft en volledig afhankelijk is. Daar zorg je gewoon goed voor, of je zoekt netjes een beter tehuis voor hem!!! Michel, jij hebt je stinkende best gedaan, en daarop mag je trots zijn. Wees dat gewoon, en laat al het negatieve los. We leven al in een heel negatieve tijd, dus laat gaan en zoek naar lichtpuntjes. Die zijn er gelukkig ook!! Groet, Sandra
Jennifer

#32

2019-07-02 11:57

Ook ik wil je bedanken voor al je goede werk en je inzet tot nu toe. Heel veel respect en lof! Maar ik snap ook dat dit heel demotiverend werkt. Neem even rust en hulp aan van mensen die dit hier hebben aangeboden. Samen bereik je meer. 

Norma Miedema zou ik je ook zeker aanraden, net als Rosanne Kluivert en Bridget Maasland.  Misschien kunnen we ook een stille tocht organiseren die, als het veel deelnemers betreft, wél de aandacht trekt van verschillende media? 


Anonymous

#33

2019-07-02 12:09


Gast

#34

2019-07-02 12:22

Belachelijk dat er dan niet even gereageerd wordt lijkt wel of ze het niks boeit ahg het is toch maar een dier ik walg der zelf ook van dit is gewoon een kut land aan het worden tegenover die arme diertjes kan der zo boos om worden bahbah ik hoop echt dat er nog gereageerd gaat worden!!

Gast

#35

2019-07-02 12:22

Degene die er niet tegen kan dat er over vluchtelingen gesproken word is een zielig mens. Dierenwelzijn staat bij mij op nummer 1 en vluchtelingen worden meer geholpen dan de gemiddelde Nederlander. Als er bij mij aan huis nog een collectant komt voor een of ander misselijk doel zal ik haarfijn uit de doeken doen waarom ik geen rooie cent meer geef!!!

Gast

#36

2019-07-02 12:36

Je doet er goed aan Michel. Nooit opgeven!!
Ria

#37 Re: Re:

2019-07-02 12:37

#14: Veertje - Re:  

Echt hè! Er worden hier door meerdere mensen haatzaaiende berichtjes gepost, als het niet tegen vluchtelingen is dan is het wel tegen de Dierenbescherming of de dierenpartij. Geen wonder dat andere organisaties zich niet willen verbinden aan deze petitie. Zelfs de petitionaris doet er aan mee. Ik deel deze petitie daarom niet terwijl ik honderden dierenvrienden heb maar die moeten niets van vreemdelingenhaat of PvdD bashen hebben.


Gast

#38

2019-07-02 12:44

Ik vind t top van je chapeau voor je vechtlust en doorzettingsvermogen.
ANNA

#39

2019-07-02 12:49

Dat er op dit moment al 26.000 handtekeningen zijn gezet en zoveel mensen aan die lieve schat denken is al zo mooi. Maar misschien Norma Miedema of Lenie 't Hart benaderen? De mensen met hart op de juiste plaats en die vaker met succes hebben  gestreden. De geen-reacties dan maar CTRL-ALT-DELETE. Zijn energie niet waard. Ego veel te hoog. Niksnutten.


Gast

#40

2019-07-02 13:29

Daarom heb je ook een petitie nodig, mensen willen eerst bevestiging dat er interesse is op brede schaal.....

Gast

#41

2019-07-02 13:44

Vreselijk. Het is een geweldig initiatief. Laat de moed niet zakken!

Gast

#42

2019-07-02 14:34

Beste Michel, Ik kan me zo goed voorstellen dat je er moedeloos van wordt als je nergens thuis krijgt over deze, in onze (mede-ondertekenaars) ogen, zulke zware en ernstige vergrijpen tegen dieren !! Niemand geeft gehoor, maar o wee, in het individuele geval dat het hun eigen huisdier overkomt, dan is Leiden in last en wil men het wèl van de daken schreeuwen en zoveel mogelijk mensen optrommelen en instanties erbij betrekken om zoiets onmenselijks aan de kaak te stellen en zo zwaar mogelijk te laten bestraffen. Doe wat jezelf al aangeeft, pak de tijd nu even voor jezelf en kom met hernieuwde energie terug. Let wel: “little strokes fell great oaks” !!! Ik heb ontzettend veel respect voor jouw initiatief en hoe jij je hiervoor inzet. Woonde ik wat meer in jouw omgeving, zou ik zeker jou daarbij hebben ondersteund !! Misschien kun je aansluiting en/of (onder)steun(ing) vinden bij de Stichting PETA Nederland, waarbij PETA staat voor People for the Ethical Treatment of Animals. Een inmiddels wereldomvattende organisatie die door steeds maar weer aanhouden, ook al veel heeft bereikt op dierenwelzijn-gebied. Hun Nederlandse site is: https://www.peta.nl/onze-missie/ en de internationale: https://www.peta.org/ Geef alsjeblieft de moed niet op, de dieren hebben ons hard nodig !! Met hartelijke groet, Thea

Gast

#43

2019-07-02 14:58

Kan me heel goed voorstellen dst dit heel vermoeiend is. Ik persoonlijk denk dat de lange verhalen geschreven uit het oog van het dier niet veel zal losmaken. Ik heb zojuist een fb post geplaats met foto's van mishandelde dieren. Laat ze maar zien hoe gruwelijk het eruit ziet. Want zulke plaatjes worden wel altijd gedeeld toch? Ik roep iedereen op om fotos van mishandelde dieren te plaatsen met de link en oproep om de petitie te teken. Ps. Via bekende nederlanders die dierenvrienden zijn misschien? Blijf volhouden! Hopelijk halen we de 40.000

Gast

#44

2019-07-02 15:05

De politiek kan het allemaal niets schelen ,dat komt tot uiting door flauwe nietszeggende wetten voor dieren. Alhoewel er heel veel dierenliefhebbers zijn,zijn er ook heel veel onverschillige mensen die het geen moer kan schelen wat er met de dieren gebeurd.

Gast

#45

2019-07-02 15:17

Michel we gaan door met delen en mensen oproepen on te tekenen. En ik blijf jou zeker steunen.

Gast

#46

2019-07-02 15:25

Verschrikkelijk!! Om te janken! Schande!! Shame on you dierenbescherming, dierenlot en niet als laatste de zogenaamde PvdD. Ik blijf delen!!

Gast

#47 Re: Re: Re:

2019-07-02 15:28

#37: Ria - Re: Re:  

PvdD verdient de naam niet


Gast

#48

2019-07-02 15:45

Ja en dat is het nadeel honden staan als dingen in de wet en daarom kijken ze er niet naar om en zijn de straffen niet zo zwaar en op fb de bedreigingen worden ze vrij gesproken. Of 20uur taak straf te gek voor woorden 20jaar moeten ze krijgen maar die wet moet eerst aangepast worden als zoveel punten komt gvd nog uit 1800 nog wat oud ding leven wij mee

Gast

#49

2019-07-02 16:08

Wat een vreselijke en ongevoelige mensen!!!

Gast

#50

2019-07-02 16:11

Ook Monique van André Hazes niet?



Betaald Adverteren

We zullen deze petitie adverteren bij 3000 mensen.

Leer meer...