Doe Batman postuum eer aan

Doe Batman postuum eer aan / Mededelingen / Moe / Opmerkingen


Gast

#1

2019-07-02 10:10

Wat ontzettend erg dat er niemand reageert en opkomt voor de dieren. Ik snap er niks van wat is de wereld hard en koud. Super dat je doorvecht die arme Batman (en alle andere dieren) hebben dit verdiend!!

Gast

#2

2019-07-02 10:18

Zeer teleurstellend, maar niet gek dat er geen reactie komt van media, BN,er of dierenorganisaties. Zoals je zegt , het interesseert niet want ze weten dat dat gaande is in Nederland, maar het is niet belangrijk voor hun, het levert geen geld , het is alleen maar strijden en daar hebben ze geen tijd voor. Walgelijke mensen zijn die allemaal. Het moet maar aan hun kinderen overkomen, ze moeten het maar voelen wat het is om mishandeld te worden. Hoe kunnen wij zelf de petitie promoten? Wat heb je allemaal nodig ?

Gast

#3

2019-07-02 10:18

Deel deze petitie op alle dierenpagina's op fb. Overal waar hond op kat of dier in de naam zit. Bel alle mensen op die je hebt aangeschreven. Helaas heb ik een eigen katadoptie bemiddelingsorg. dus geen minuut over maar meedenken kost niets.

Gast

#4

2019-07-02 10:22

Het aantal handtekeningen mag er gelukkig al zijn, mooi. Respect dat je je zo blijft inzetten, dank hiervoor. Petitie weer gedeeld, we gaan gewoon door!
Claudje

#5

2019-07-02 10:22

Goedemiddag,

heb je Karen Soeters al benaderd? 

Zij is oprichtster van House of Animals & Animals Today en is geregeld in het nieuws en op tv

Succes en laat je niet gek maken door negatieve reacties 

Groetjes 

 


Gast

#6

2019-07-02 10:29

Erg frustrerend en heel triest dat dit niet opgepakt word word door noem het maar Ze worden nog beschermd ook die flikkers die dat arme beestje aan die boom gebonden hebben ONBEGRIJPELIJK!!

Gast

#7

2019-07-02 10:34

Oh wat erg dit ...snap zo dat je hier moe van bent .....vindt het zo dapper en zo veel respect voor je dat jij dit voor de beestjes doet,hoop toch dat je dit door wil blijven zetten !

Gast

#8

2019-07-02 10:35

En als je Rosanna kluivert of Bridget Maasland contacteert? Zij zijn beide erg veel met honden bezig, wie weet krijg je daar wel reactie. Geef de moed nog niet op, je bent goed bezig!

Gast

#9

2019-07-02 10:36

Beste Michel, Mag ik jou eerst bedanken namens de dieren en ons, voor de enorme berg werk die jij de afgelopen dagen ,BELANGELOOS, verzet hebt! Als ik jou op een of andere wijze kan helpen laat mij dat dan even weten. De mens op zich is, ik generaliseer maar even, een verachterlijk, egocentrisch wezen. In ieder geval sterkte met de strijd voor recht! Met vriendelijke groet Hennie

Gast

#10

2019-07-02 10:38

Nee het miwt altijd om vluchtelingen gaan pas dan kan iedereen er ineens tijd voor maken zo is het Nederland van nu! Daar kan ik zo kwaad om worden!!! Dieren zijn mij veel meer waard!!!

Gast

#11

2019-07-02 10:41

Kan het me zo goed voorstellen, ik kan alleen maar diepe bewondering voor je hebben. Ook mijn man en ik walgen van dit land en hoe iedereen met elkaar omgaat. Des te triester is het fat een hond die zoveel te geven is en een onschuldig beest is,afhankelijk is van deze afschuwelijke maatschappij en walgelijke mensen. Ben er nog steeds kots en kotsmisselijk van. Respect voor wat jij voor Batman doet.

Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2019-07-02 10:46



Gast

#13

2019-07-02 10:48

De wereld is door en door slecht. Dieren tellen niet meer mee. Het is ongelofelijk. Alleen als je crimineel of ........ bent word je geholpen. Bah. Wat een rot wereld. Ik kan helemaal niet tegen dierenleed. En al helenaal niet met wat ze dier en mens aan doen. Maar het is vechten tegen alles en iedereen. Je wint nooit. Als ik een manier wist dan zou ik het zeker doen. Strijden tegen onrecht . Vrgrt. Siep Bouhuisen
Veertje

#14 Re:

2019-07-02 10:50

#10: -  

Wat een uiterst domme reactie weer, om vluchtelingen er weer bij te halen. Ik weet niet of u het weet, maar we hebben het hier over DIERENMISHANDELING. U zou zich moeten schamen.


Gast

#15

2019-07-02 10:58

beste Michel, dit zijn processen waarvoor je een lange adem moet hebben en waarin je je moet vastbijten. Neem even afstand, geef jezelf even rust. Via de Facebookpagina's van Franse bulldogs waar ik de post mag plaatsen evenals op de pagina van mijn stichting wordt je petitie goed onder de aandacht gebracht wat al heeft geresulteerd sinds gisteravond in best een flink aantal handtekeningen extra. Laten we sws samen eens kijken hoe dit verder vorm te geven, in te vullen en erover te communiceren. Ik denk en doe graag met je mee. met hartelijke groet, Rob Derriks

Gast

#16

2019-07-02 11:00

ik begrijp de terughoudendheid wel een beetje. De daders moeten nog voor de rechter verschijnen en als er teveel publiciteit om gaat, dan gaat hun advocaat daar gegarandeerd gebruik van maken als zijnde dat zij bij voorbaat al veroordeeld zijn en dan kan een rechter niet anders dan hen vrijspreken. Dat wil toch niemand?

Gast

#17

2019-07-02 11:03

Beste Michel, als het over negatieve berichten mbt vluchtelingen zou gaan, staat de media in de rij, maar als het om dieren gaat (bv misstanden tav dieren in de OVP) zijn ze niet thuis. Echt walgelijk. Maar laat u aub hier niet door uit het veld slaan. Heeeel veel respect voor waar u mee bezig bent. Veertje.

Gast

#18

2019-07-02 11:06

Dat is toch gewoonweg schandalig en te gek voor woorden dat deze instanties geen interesse tonen.
Gr.Jos


Gast

#19

2019-07-02 11:07

Als idereen z.n ogen sluit,vergeten ze dat dieren mishandeling ook vaak samen gaat met kinder mishandeling...hoop dat deze mensen een verbod krygen om ooit nog een dier tenemen...en dat idereen in hun buurt ze in de gaten houd.

Gast

#20

2019-07-02 11:22

Norma Miedema al gecontacteerd? Zij kan echt heel veel betekenen!

Gast

#21

2019-07-02 11:23

Zou even pauze nemen Michel. Even een stop gewoon. Je bent zo druk met van alles. Ik herken het. Ik vind niet dat je het bijltje er bij neer moet gooien. Maar even op adem komen. Probeer je niet naar beneden te laten halen door de negatieve reacties maar laat je omhoog halen door alle mensen die wel begaan zijn met het lot van de dieren... Mijn aanbod om je te helpen geld nog steeds. Ik heb je ook gemaild gisteren... Ik merk het vanzelf of ik wat voor je kan doen, maar doe rustig aan..., dan bereik je uiteindelijk het meeste. Groetjes, Petra van Rij

Gast

#22

2019-07-02 11:27

Hallo Michel ik weet het hier in België is het ni beter heel triest is dat ik heb getekend zal dit nogmaals delen en dan word er een traan bijgezet en verder doen ze niks Rotzieke maatschappij is het Grtjs Nathalie

Gast

#23

2019-07-02 11:37

Je doet het perfect, ik steun je door! Mvg Tanja

Gast

#24

2019-07-02 11:40

Zeer demotiverend! Als 't geen geld oplevert laten ze je in de kou staan... Vind sowieso dat er meer gedaan moet worden tegen dierenleed, succes! Gr. Anita

Gast

#25

2019-07-02 11:41

Daar wordt je moedeloos van!Geen wonder dat er geen nieuwe,goede wet komt ter bescherming van dieren!



Betaald Adverteren

We zullen deze petitie adverteren bij 3000 mensen.

Leer meer...