“ Meer dan 1000 onopgeloste moorden schreeuwen om een oplossing"

“ Meer dan 1000 onopgeloste moorden schreeuwen om een oplossing" / Mededelingen / Naar aanleiding van deze petitie een ontmoeting met de minister / Opmerkingen


Gast

#1

2019-03-06 16:42

Is ooit serieus overwogen om gepensioneerd rechercheurs die het hart op de goede plek hadden en hebben in te zetten om recherchedossiers OPNIEUW te bestuderen op zoek naar onvolkomenheden ? De ambtseed/belofte is destijds al afgelegd. Fred van Kaam (oud rechercheur)

Gast

#2

2019-03-06 16:43

Geweldig weer dat onze dierbaren weer in beeld worden gebracht. Dit is de manier om te voorkomen dat deze vergeten worden. Hoop doet leven zeg ik altijd maar. Deze hoop zal ik en mijn kinderen altijd houden dat de moord op mijn man en hun vader, Hans Schonewille ooit wordt opgelost! Liefs, Kitty

De auteur van deze petitie

#3 Re:

2019-03-06 17:00

#1: -  dag meneer van Kaan in het afgelopen jaar is die wet er doorgekomen. Wij hebben de link over dat besluit in het verslag van maandag meegenomen 

 


Gast

#4

2019-03-06 17:02

Dag Wicky, Mijn naam is Bea Tiesema de moeder van Danielle Zwanikken uit Harderwijk, die voor jou gewerkt heeft. Mijn man en ik hebben bewondering voor jouw integere manier waarop jij aandacht hebt gevraagd voor onopgeloste moordzaken waaronder jouw geliefde vader. Uiteraard hadden wij de petitie getekend, en wensen jou en de andere slachtoffers het geduld en kracht toe, om dit te kunnen dragen. Met hartelijke groet en een hopend bevredigde oplossing. Bea Tiesema

Gast

#5

2019-03-06 17:10

Beste Wicky, bedankt voor je toewijding.

Gast

#6

2019-03-06 18:16

Ik heb veel bewondering voor jullie betrokkenheid en doorzettingsvermogen en ik hoop dan ook oprecht dat jullie inzet beloond kan worden met een grotere deelname van de overheid in het oplossen van onopgeloste moordzaken. Blijf zo doorgaan!

De auteur van deze petitie

#7 Re:

2019-03-09 15:21

#4: -  

Wat een lief berichtje van jullie lieve mama van mijn collega Danielle die ik enorm mis maar waarvoor ik zo blij ben .

ik volg Mn hart en daar draag ik Mn vader in mee. Ik het leven heb je soms geen keuze en miet er gedaan worden wat op het pad komt . Ik ben dankbaar dat er lieve mensen zijn die ons steunen , zoals jullie , dit bericht doet enorm veel goed! Heel veel liefs aan Danielle en voor jullie , lieve groet, wicky 


De auteur van deze petitie

#8 Re:

2019-03-09 15:22

#5: -  

Vanuit het hart , dank u wel voor uw steun met deze woorden 


Gast

#9

2019-04-18 15:06

Uitstekent en duidelijke verslaggeving. Terwijl ik dit lees zegt mijn kleinzoon van 12 jaar die bij me uit school even langs komt. "Het wordt wel spannend hé met Nicky Verstappen". Waarop ik vraag hoezo? Antwoord hij " ja ze weten niet goed wie het heeft gedaan" Dit naar aanleiding van een kaarsje branden door R de Vries. Zelfs kinderen van die leeftijd volgen dit op hun manier. FIJN PAASWEEKEND Erik van Wijngaarden BAARLAND

De auteur van deze petitie

#10 Re:

2019-05-26 07:26

#9: -  

Dag Erik zie nu pas je bericht.

Het moet raken als een ventje van 12 weet wat er gebeurt is met een leeftijd genoot , lang geleden.

heel veel dank voor jouw steun die zo voelbaar is!

fijn weekend en misschien tot 1 juni .

Bezoek jij nog de kamer vragen waar je me een bericht over stuurde?

ik kan er helaas niet bijzijn vanwege de drukte rond de stille tocht .

geniet van het weekend

lieve groet

wicky 


De auteur van deze petitie

#11 Re:

2019-05-26 07:27

#2: -  Lieve Kitty bedankt !! Dat blijft de prio om onze geliefden in veel te houden zodat ze niet vergeten worden ! Kom je ook 1/6, stille tocht? Heel veel liefs