Anne Faber dood door schuld rechtssysteem

Anne Faber dood door schuld rechtssysteem / Mededelingen / Petitie aanbieden / Opmerkingen


Gast

#201

2017-10-23 19:14

Succes ik hoop dat er iets mee gedaan word!!

Gast

#202

2017-10-23 19:15

Dank Lydia voor dit initiatief, hoop dat dit gehoor krijgt en dat er iets gaat (moet) veranderen!!!!!!!

Gast

#203

2017-10-23 19:16

Fijn dat je een half uur tijd gekregen hebt om met minister Blok in gesprek te gaan. Juist tov de fam Faber vind ik het netjes dat je dit zonder veel tamtam doet. Het heeft het journaal al gehaald, veel belangrijker! Wens je heel veel succes! Ik hoor graag hoe het gesprek verlopen is.
Hartelijke groet van Aya

Gast

#204

2017-10-23 19:26

Heel veel dank voor de terugkoppeling inzake het overhandigen van alle handtekeningen. Advies: laat je niet met standaard opmerkingen en vrijblijvende beloftes het bos insturen. Dhr. Blok heeft daar een handje van, zeker op een van zijn laatste dagen als minister. Belangrijk is dat de nieuwe minister van Justitie de zaak daadwerkelijk oppakt en niet iedereen de mist instuurt zoals nu weer staat te gebeuren met tijdelijke extra politiebewaking, controle, etc. rond Den Dolder. men heeft in dit land snel alles te vergeten en over te gaan op de traditionele weg. Dus eis een duidelijk vervolg beleid en ondertussen gedenken we Anne Faber. Door laksheid en luiheid omgebracht!

Gast

#205

2017-10-23 19:27

Lieve Lydia, dank voor jouw tomeloze inzet en oneindige energie om deze petitie te starten en over te dragen. Ik hoop van ganze harte dat het ministerie nu eindelijk de daad bij het woord voegt want dat durft al jaren geen enkele minister.
Warme groet,
Bianca

Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2017-10-23 19:28


Jean-Paul Kramer

#207 Re: Re:

2017-10-23 19:30

#2: Lydia Jong - Re:  

 

Beste lydia,
heel veel dank voor jouw initiatief. RESPECT.
Hou je ons wel op de hoogte van het verdere verloop ?
Ik ben uiteraard zeer benieuwd naar de reactie van Stef Blok en de politiek in het algemeen.
Alle politieke partijen die ik heb aangeschreven geven aan te wachten met een reactie totdat de petitie is aangeboden en willen eerst een reactie van Stef Blok


Gast

#208

2017-10-23 19:31

Succes Lydia. 
Zover heb je al veel bereikt.

Nel.

 


Gast

#209

2017-10-23 19:38

Geweldig! Succes!!!!!

Gast

#210

2017-10-23 19:43

Beste Heer Blok,

Deze week wordt u de petitie over de dood van Anne Faber aangeboden door Lydia de Jong.
Ik hoop dat u door deze petitie het signaal van meer dan 400.000 ondertekenasrs begrijpt en alles in het werk zult stellen om ons rechterlijk systeem grondig aan de kaak te voelen.

Onderstaande heb ik geschreven aan Lydia de Jong:

Beste lydia,

heel veel dank voor jouw initiatief. RESPECT.
Hou je ons wel op de hoogte van het verdere verloop ?
Ik ben uiteraard zeer benieuwd naar de reactie van Stef Blok en de politiek in het algemeen.
Alle politieke partijen die ik heb aangeschreven geven aan te wachten met een reactie totdat de petitie is aangeboden en willen eerst een reactie van Stef Blok

Gast

#211

2017-10-23 19:44

Laat deze vreselijke gebeurtenis het begin van het besef zijn dat een inrichting een inrichting is en geen vakantiekamp waar je weg kunt gaan wanneer je wilt. En als dat wel mag dan onder streng toezicht. Het kan niet zo zijn dat mensen die daan wonen last hebben van loslopende gedetineerden. Want dat blijven ze, totdat hun straf erop zit.

Gast

#212

2017-10-23 19:46

Beste Lydia, ik hoop van ganser harte dat je je doel bereikt. Maar ik heb er een hard hoofd in met dit kabinet Rutte III
Desondanks veel succes en laten we nooit opgeven onze stem te laten horen!

Gast

#213

2017-10-23 19:56

Lydia

Veel dank voor je inzet en succes met het onderhoud en het aanbieden van de petitie bij het Ministerie van Justitie en Veiligheid.

Ik hoop dat er wat mee gedaan wordt, want de hr Blok gaat onder Rutte III naar buitenlandse zaken en ben benieuwd hoe de nieuwe minister deze zaken oppakt.

Nogmaals succes.

gr Henk 

 


Gast

#214

2017-10-23 19:58

Zet hem op en laat je niet door die Blok inpakken!

Gast

#215

2017-10-23 20:00

Beste Lydia,

Bedankt dat je het hebt opgenomen voor het zoveelste slachtoffer. Ik, en ik denk velen met mij, vind je heel dapper en wens je succes bij het onderhoud met Stef Blok.

Gast

#216

2017-10-23 20:00

Nogmaals Lydia mijn waardering voor jouw grandioos initiatief! Vandaag hoorde ik iemand zeggen: het systeem faalt niet, het functioneert zelfs goed: MAAR HET IS EEN ECHT WAARDELOOS SYSTEEM! Laten we dus niet over woorden vallen: na 6 jaar loopt er een geestes zieke patiënt weer vrij rond na het verkrachten van 3 minderjarige meisjes, is er nog trots op ook, geweld delichten en nu deze ongelooflijke moord op Anne Faber. Te walgelijk voor woorden. Ook zo erg: niet de eerste keer dat zulke misdrijven gebeuren!! Echt: de strijd tegen de overheid aan gaan!! Ik doe graag mee. Ino van de Rijt, inovanderijt@hotmail. com

Gast

#217

2017-10-23 20:03

Geweldig wat je doet en allemaal al gedaan hebt voor Anne en haar familie. Je had misschien op een paar honderd handtekeningen gerekend. Het zijn er iets meer geworden.. bedankt voor je lef en je vastberadenheid om dit tot een goed einde te brengen. Diepe buiging voor jou..
#meetoo

#218

2017-10-23 20:04

Ik hoop vooral dat ze begrijpen dat mensen met een stoornis, die voor onschuldige burgers een groot gevaar zijn, niet een tweede kans moeten krijgen. Wij vrouwen willen eindelijk een kans om vrij en zo onbezorgd mogelijk ons in deze wereld te kunnen bewegen! Voor ons en onze dochters!!!

Volledige veiligheid kunnen wij al niet krijgen door dat er daders zijn die voor het eerst de mist ingaan. Maar meer risico dan dat....en dat is al heel erg....willen wij nooit meer. Hoe kan het dat iedereen weet dat al de eerste daad ziek en gestoord is maar een rechter dat niet durft vast te stellen?

Heel veel succes morgen, wij denken aan jou!


Gast

#219

2017-10-23 20:05

Tijd om een aantal leden van Justitie PERSOONLIJK aan te klagen voor hun rol in deze tragedie. Het moet maar eens uit zijn met het verschuilen achter de functie.

Gast

#220

2017-10-23 20:05

Dag Lydia!
Geweldig wat je allemaal gedaan hebt! Had niemand ooit verwacht zo' n massale reactie.. Maar je ziet hoe het leeft onder de mensen. Ik ben heel benieuwd wat de gevolgen zijn voor het tot nu gevoerde beleid. Het huidige systeem moet snel op de schop. Maar goed, afwachten.
Nogmaals dank voor het organiseren van deze geweldige actie!

Groet
Hans Meijer

Gast

#221

2017-10-23 20:06

Succes ! En laten vooral blijven focussen op de intentie van deze petitie. Samen kunnen we zorgen dat er werkelijk zaken veranderen,

Gast

#222

2017-10-23 20:12

Blok moet nu ballen laten zien. Los van de TBS, elke intramurale zedendelinquent per direct geen toegang meer tot de openbare weg. Zoek een advocaat voor een kort geding tegen de Staat. Mr. Hiddema bijvoorbeeld van het FvD.

Gast

#223

2017-10-23 20:14

Lieve Lydia,

 

heel veel succes geweldig wat je doet !!!


Gast

#224

2017-10-23 20:18

dank voor de update! Succes.


Gast

#225

2017-10-23 20:25

Het is goed gegaan dat we eens opstaan en samen staan we sterk. Dit had en moet niet kunnen en mogen gebeuren. Als het rechtssysteem niet gevaalt had.



Betaald Adverteren

We zullen deze petitie adverteren bij 3000 mensen.

Leer meer...