Anne Faber dood door schuld rechtssysteem

Anne Faber dood door schuld rechtssysteem / Mededelingen / Petitie aanbieden / Opmerkingen


Gast

#151

2017-10-23 16:42

Bedankt voor het willen opzetten van de petitie. Veel respect voor je moed, wilskracht en inzet!

Gast

#152

2017-10-23 16:42

Geachte mevrouw, ik kan niet anders dan zeggen dat ik grote bewondering voor u heb. U strijdt voor een goede zaak en kaart dit terecht aan. Kennelijk moeten er in dit geval meerdere kalven verdrinken vooraleer men overweegt de put te dempen. Hartelijk dank voor alle door u gedane moeite en ingeval van een nieuwe petitie inzake dit onderwerp, zult u niet tevergeefs een beroep op mij doen. Met hartelijke groet, een verklaard tegenstander van het ontaarde TBS-systeem.

Gast

#153

2017-10-23 16:42

Heel veel succes!!

Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2017-10-23 16:43


TenPostel

#155

2017-10-23 16:44

Achteraf bezien heb ik spijt van mijn ondertekening.

Alles is fake.

 

Jammer maar waar


Gast

#156

2017-10-23 16:45

Lydia,
Succes bij dhr. Stef Blok. Bedankt dat je deze petitie bent begonnen. Met deze petitie heb je mij
de mogelijkheid gegeven om mijn ongeloof, boosheid en frustratie te uiten.

Gast

#157

2017-10-23 16:51

Ja laten we hopen dat er ook daadwerkelijk iets gaat veranderen. Knap dat je deze actie hebt ondernomen! Veel dank daarvoor!
Klopt het trouwens dat er geen mailtje voor deze derde aankondiging is verstuurd? Ik las het in het nieuws...
Veel succes bij het aanbieden, en ja veel sterkte voor de vriend van Anne, en haar familie en vrienden.
Groet,
Antoinette

Gast

#158

2017-10-23 16:52

En nu maar hopen dat het ministerie eens naar de noodkreet van de burgers luistert en het rechtssysteem eens goed onder de loep neemt.
Rechtssysteem is in alles een lachertje hier in Nederland.
Het moet strenger, hogere straffen en vooral ook zwaar versobert worden.
Succes Lidia

Gast

#159

2017-10-23 16:56

Heel veel dank voor je inzet Lydia!

 


Gast

#160

2017-10-23 17:02

Het is een een groot probleem, niet van de vrouwen/meisjes maar het is een groot probleem van de mannen/jongens. Stel de mannen voor het feit en deze moeten op de tv met de billen bloot. De mannen/directeuren/geestelijken/machtswellustigen en macht misbruikers. Deze moeten heropvoed worden . Besteed hier op de tv een aandacht op en leg asn de mannen dut voor, zonder die tv bobo's en tv niets zeggende figuren. Pak de koe bij de horens en bij de basis dus DADERS.

Gast

#161

2017-10-23 17:10

Goeie actie! Bedankt voor je inzet! Succes! Groet sarita

Gast

#162

2017-10-23 17:10

Beste Lydia,
je hebt helemaal gelijk dat je geen groots media-aandacht wilt, bij het aanbieden. Wat voor reden ook.
Bedankt dat je dit hebt opgestart. Ik kom zelf uit Nijkerk, heb een dochter van net 26 en dit tragische gebeuren, kwam erg dichtbij.
Heel veel succes en zet hem op!
Groet, A. Lok

Gast

#163

2017-10-23 17:12

Beste Lydia,
Hiermee is toch bereikt dat je 30 minuten in gesprek mag gaan over dit heikele onderwerp, Proficiat. Alleen een akkoord, dat zulke veelplegers geen recht meer krijgen op vervroegde vrijlating, zal door de Senaat moeten worden goedgekeurd. Ook geen weigeringen meer vanwege hun recht daar toe op medewerking in het PBC, De slachtoffers hadden helemaal geen recht op het moment dat de dader weer toe sloeg. Haar ouders, vriend en familie kregen levenslang, net als de ouders van Romy en Savanna. Ik wens u heel veel succes met deze missie. Onze maatschappij, zeker ouders met dochters, is u dankbaar voor deze moeite.
Met vriendelijke groet,
Helen

Gast

#164

2017-10-23 17:18

Die vieze gore klootzak moet opgehangen worden.. terug met de doodstraf, hoe kan zon monster vrij rondlopen schorem. Aan de hoogste schandpaal en ook diegene die besloten heeft dat hij in een open inrichting terecht is gekomen.

Gast

#165

2017-10-23 17:21

Enorm bedankt voor deze spontane inzet

Gast

#166

2017-10-23 17:26

30 Minuten.... Tijd is duur voor bewindslieden. Net zo ongelooflijk (in deze zaak)... Hier zit een woedende medeburger.

Gast

#167

2017-10-23 17:26

Enorm bedankt voor deze spontane inzet en hoop dat er wat mee wordt gedaan.Daders worden beschermd en slachtoffers staan met lege handen.Hoop dat er wet herziening volgt

Gast

#168

2017-10-23 17:31

Succes. Jammer dat het zo moet. Daar haal je Anne niet meer terug. Nu hoor je ze o0 tv, we zetten zoveel weken wachten in, is het te kort dan langer. Nu wordt de burgervaarder wakker? Helaas, over een t8jdje zal wel een v9lgemd slachtoffer vallen met dit gammel rechtssysteem. Bescherming voor de daders, de dood voor omgeving. Sterkte, Jos

Gast

#169

2017-10-23 17:34

Hallo Lydia, heel veel succes met het gesprek met mijnheer Blok.
Ik hoop dat het een goed gesprek is dat ook wat oplevert voor iedereen.
De familie en jij verdienen het zo.
Een diepe buiging van mij voor jou.
Liefs Meggie.

Gast

#170

2017-10-23 17:39

Ik wil dat het openbaar Ministerie een onderzoek start naar de schuldvraag hierbij. Ik vind het belachelijk dat dit kan gebeuren zonder sancties en onderzoek. Ik ben woedend. Zo een prachtige meid intelligent wordt gewoon vermoord door zo een psychopaat. Ze laten ze vrij rondlopen. Dit mag nooit meer gebeuren Ik wil ook financieel steunen om een advocaat te betalen.

Gast

#171

2017-10-23 17:41

Geweldige actie. Anne komt er helaas niet mee terug, maar hopelijk voorkomt dit dat er vaker zoiets zal gebeuren. Als moeder van twee prachtige dochters en twee net zo prachtige kleindochters maak ik me ernstige zorgen over het feit dat dit soort criminelen overal rondloopt en dat dit iedereen kan overkomen. De dood van Anne was niet nodig geweest. Wie

Gast

#172

2017-10-23 17:43

Super wat je doet, ik sta er helemaal achter. Hopelijk kunnen we uiteindelijk de vreselijke pijn voor Anne’s nabestaanden iets ‘verzachten’ (hoewel dat ijdele hoop is, hoe kan je hiermee leven?) om ervoor te zorgen dat de wet aangepast wordt.

Tresca Huitink

Gast

#173

2017-10-23 17:46

Dankjewel Lydia, je hebt hiermee voor mij iets goeds gedaan. Niet alleen door deze petitie op te stellen maar ook ben jij degene die zoveel mensen hebt weten aan te spreken. Nogmaals dank daarvoor Gerard Kuiper.
gerardk

#174 Geweldig bedankt!

2017-10-23 17:49

Dag Lydia,

 

Je hebt in mijn ogen iets geweldigs gedaan. Niet alleen heb jij je hart op een goede manier laten spreken maar je hebt ook daarmee nog eens zoveel mensen achter je gekregen. In mijn ogen ben je een geweldig mens! Gerard Kuiper.


Gast

#175

2017-10-23 17:49

Je hoeft ons niet te bedanken. Wij danken jou voor de moeite de steun en het lef dit te doen. Dankjewel.



Betaald Adverteren

We zullen deze petitie adverteren bij 3000 mensen.

Leer meer...