Anne Faber dood door schuld rechtssysteem
Petitie aanbieden
.
verandering dan aan vergroten van veiligheid. Het wordt nu ministerie van veiligheid en justitie omdat ze vinden dat veiligheid voorop staat. Hoe ongeloofwaardig en onbetrouwbaar kun je zijn.
Dank je wel,
Chris Dijkstra
Re:
Als een van de 413.000 mensen hoef ik niet te weten, wat de reden is om zonder media de petitie aan te bieden. Lydia heeft bijgedragen om verdere verloedering van de maatschappij te verkomen. Als ik de petitie had mogen aanbieden zou ik dat ook onbaatzuchtig doen. Respect voor Lydia!
Beste Lydia hopen dat dit eindelijk gehoor gaat geven.
Dit soort vreselijke dingen mogen nooit gebeuren.
Mocht je hulp nodig hebben ik ben er klaar voor.
Dit soort zieke tuig mag nimmer vrij komen.
Lydia hartelijk dank voor het feit dat je "onze voorspreker" bent geweest. Ik, wij hopen dat het niet voor niets is geweest.
Het word aangeboden aan een minister die zo goed als klaar is met zijn werk als minister.
Die moet het dan doorgeven aan Grappenhauer of Dekker
Waarom niet even gewacht tot het nieuwe kabinet er is er het dan pas overhandigen?
Hoe gaat Blok het nu overdragen ??
Nogmaals hartelijk dank dat je dit allemaal hebt opgezet! En met een geweldig resultaat.
Ik hoop, zoals jijzelf en zoals eenieder die heeft getekend, dat het onderzoek ervoor zal zorgen dat er heel snel de nodige veranderingen zullen plaatsvinden zodat er nooit maar dan ook nooit meer een familie het leed zal hoeven meemaken zoals de familie, partner en vrienden van Anne Faber.
Heel veel succes met het overhandigen van alle handtekeningen. Ik hoop dat het gesprek met Stef Blok zal bijdragen aan een snelle oplossing voor dat wat er nu nog allemaal mis is met het systeem.
Lieve groet,
Ingeborg
Dank je Lydia zo komen stromen op gang.. hopen we!
Lydia,
Jammer dat je het klein wilt houden. De petitie is maar papier ook al zijn het er 413.000.
Alleen met echte massa bereik normaal gesproken iets. Massa is hier een flinke groep voor de deur van het Ministerie, maar daar zijn we blijkbaar bang voor.
Verder is Blok 2 dagen later vertrokken. Met hem kun je dus geen afspraken maken waar je hem later persoonlijk op kan aanspreken, mogelijk een gemiste kans.
Arend Vrolijk
Vriendelijke groet,
Margret Kuit