POLITIEAGENT TOT MAX 62 JAAR

POLITIEAGENT TOT MAX 62 JAAR / Mededelingen / PUBLICATIE OP ONZE WEBSITE FLO OP 62! / Opmerkingen


Gast

#1 Politie agent tot max. 62 jaar

2017-04-22 14:44

Een prima verwoord stuk. Ik kan me er 100% in vinden.

Waarom onderschrijven de politievakbonden dit niet in zijn geheel. En niet op voorhand al stellen, dit gaat toch niet lukken.  In topsport is mind fullness van groot belang. Als je de wedstrijd al in gaat, met dat redden we toch niet, dan zul je het ook niet redden.

Kom op vakbonden zet je eens in voor de leden..........

 

Ton van der Heide

al sinds januari 1973 in de executieve dienst, maar zoals het er nu voor staat nog ruim 6 jaar te gaan !!!!!!!!!!


Gast

#2

2017-04-22 15:07

Aandacht gegenereerd...... dat zegt totaal niks. Ik heb inmiddels de 43 dienstjaren overschreden ondanks de contractbreuk van 40. Ik heb het wel gehad. Na ruim 350 dodelijke incidenten, van aanrijdingen tot zelfdoding. Na eigen verwondingen opgelopen als gevolg van de dienst, zeggen mij al deze gegenereerde aandachtig mij niks meer. Ze zouden zelf hun smoel eens moeten tonen bij alle ellende waarmee de gemiddelde diender wordt geconfronteerd. Sorry hoor, de bonden lieten het jaren geleden al afweten. De gegenereerde aandacht is voor mij geen geruststelling dat ik eerder zou kunnen stoppen. Goed bedoeld, mijn steun hebben jullie, maar ik heb er totaal geen vertrouwen in.

Gast

#3 Re:

2017-04-23 11:49

#2: -  

 Collega,

Dank voor je reactie.

Wij begrijpen je frustratie en dat is geen cliché. Ook wij moeten alle zeilen bijzetten om na soortgelijke ervaringen als jij, niet de handdoek in de ring te gooien. De enige die daar profijt van zouden hebben zijn onze werkgever en de instanties die er mede voor gezorgd hebben dat wij ons in de huidige situatie bevinden.

We zouden er voor kunnen kiezen om met de armen over elkaar te gaan zitten en lijdzaam af te wachten hoe wij als een schaap naar de "slachtbank" geleid worden.

Dat nooit! En wanneer we naar de "slachtbank" gaan, dan toch zeker spartelend!

Nog beter is het om met elkaar die vuist te maken met dat geluid van de werkvloer. Diep in het hart weten onze werkgever en ook de bonden, dat wij geen onredelijke eisen stellen. Laten ze nu maar eens tonen dat de integriteit die zij zo hoog in het vaandel hebben staan, geen gebakken lucht is.

En ja, vertrouwen kan op een heel laag pitje staan, maar wanneer er genoeg mensen blazen kan het smeulende hout aangewakkerd worden tot een waar vuur.

Dank voor je support.

Met hartelijke groet,
Dolf Mauritz 


Gast

#4 iTBF

2017-04-25 07:12

Ik moet helaas toegeven dat ik wat dit onderwerp betreft niet 100 % op de hoogte ben maar is het nog steeds zo dat je vanaf 60 geen iTBF meer krijgt? En dan wel tot je 67e als executieve op straat ?

Dat is toch zo paradoxaal als maar kan ?

 

Met vriendelijke groet,

Ton 




Betaald Adverteren

We zullen deze petitie adverteren bij 3000 mensen.

Leer meer...