POLITIEAGENT TOT MAX 62 JAAR

POLITIEAGENT TOT MAX 62 JAAR / Mededelingen / GAAN DE OGEN OPEN BIJ SOMMIGE GREMIA ? / Opmerkingen

Joop Kleijwegt

#51 Petitie 62 jaar

2017-04-04 18:46

Ha Dolf. Ik hoop dat het inmiddels weer de goede kant opgaat met je.

Hoe belangrijk wat je bent opgestart. Ik hoop van harte dat het hier niet bij blijft en langzaam weer doodbloedt. Dat zou een aantal mensen lekker in de kaart spelen. Zelf inmiddels het belachelijke van de situatie ondervonden. Werd ons, tijdens een overleg, onomwonden door het diensthoofd medegedeeld dat wij onze functie toch écht niet tot de pensioen-gerechtigde leeftijd kunnen uitvoeren. (Fijn om te horen als je altijd in de veronderstelling hebt geleefd dat je je werk, wat je met plezier doet, tot aan een redelijke pensioen leeftijd wél kan volhouden). Daarbij wil de baas best meedenken als 'het ophoudt'. Dan wil hij/zij je met alle plezier doorverwijzen naar het Landelijk Mobiliteits Centrum. Maar het is toch echt het probleem van de werknemer. Dat moest toch vooral wel duidelijk zijn. (Ofwel; Zoek het maar uit!!!) En dan te bedenken dat ons beroep tot nu toe niet als een zwaar beroep wordt gezien. Hoe gek en krom kun je het verzinnen ????

Het is een andere Politie geworden, niet meer de werkgever zoals ik hem bijna 30 jaar heb gekend.

Succes en we volgen de ontwikkelingen op de voet.

Groet 


Gast

#52

2017-04-13 06:52

Beterschap Dolf!!

Gast

#53

2017-06-30 18:37

Ik ben tijdens het IBT gewond geraakt (lichamelijk) .Daarna ben ik geestelijk gewond geraakt door de wijze waarop de werkgever mijn blijvende letsel heeft afgehandeld. Ik heb totaal geen vertrouwen meer in deze organisatie en ook niet meer in de vakbonden omdat echt alles maar dan ook echt alles bestaat uit loze woorden en afspraken die toch steeds weer worden terug gedraaid omwille van bezuinigingen. Ik ben nu bijna 59 jaar en werk 36 jaar bij deze werkgever. De laatste verplichte 8 jaar tot mijn 67ste zal ik dan ook op passende wijze (aangepaste wijze) geheel conform de beloning en waardering vol maken. Ik geloof er niet in dat er een regeling komt om te stoppen op mijn 62ste. Het overhandigen van een petitie zie ik dan ook als een referendum bij de huidige regering. Men doet er toch niets mee. Beterschap met je herstel na je dienstongeval. Tip kijk uit wat voor informatie je verstrekt want alles wat u bekend maakt wordt tegen u gebruikt. Mijn blijvende letsel werd ook afgedaan als restschade veroorzaakt door een operatie ipv het gevolg van fysiek geweld tijdens IBT oefening. Vr. GR. AD VAN STIJN



Betaald Adverteren

We zullen deze petitie adverteren bij 3000 mensen.

Leer meer...