Herder Sam Westra moet in Leeuwarden blijven!!

Herder Sam Westra moet in Leeuwarden blijven!! / Mededelingen / kort geding / Opmerkingen


Gast

#1

2017-02-01 12:43

Wat erg als ik dit zo lees. Hij is een echte Herder, die aan zn werk gehouden moet worden toch?
Nou afwachten maar weer! Hopelijk toch een goede uitspraak.

Vriendelijke groeten T.U.

Gast

#2

2017-02-01 12:52

Wat een wereld!

Gast

#3

2017-02-01 12:57

We kunnen alleen maar hopen dat de rechter nog wel iets menselijks heeft!
Deze gemeente heeft dat niet,maar dat wisten we wel!
Ben Meijer

#4

2017-02-01 12:57

Laat die man nog lekker wat jaartjes op deze manier doorgaan.


Gast

#5

2017-02-01 13:05

Op nei 'Mienskip' 2018...!

Gast

#6

2017-02-01 13:08

Hopen dat de rechter menselijk hier naar kijkt.

Gast

#7

2017-02-01 13:45

Prachtig verwoord Aukje.... jammer dat de gemeente nog steeds niet over de rigen schaduw wenst heen te springen.. ik vraag me almaar af waar is de menselijke maat gebleven...?
Te triest zoals het gaat.... smart, sheets, twitter facebook, websites, phones.... waar kan men zich tegenwoordig niet achter verschuilen...
Fijn dat veel mensen zich laten horen en zien.... werken er bij de gemeente ook nog echte mensen?
Ik hoop het zo... in ons rechtsysteem is er altijd ruimte voor een minnelijke schikking....

Gast

#8

2017-02-01 13:54

Fantastisch verwoord. Hij wordt gemangeld en verpletterd door ambtenarenregels. Het was een verbazingwekkende zitting...inderdaad, hoe hard de gemeente was vergezeld door 2 meelopers en sam met een goeie advocate.

Gast

#9

2017-02-01 14:41

Ik hoop op een goede uitkomst voor de schaapherder Aukje ...
Hartelijke groet,
Agnes Smit,
Wervershoof / West-Friesland / Noord-Holland

Gast

#10

2017-02-01 15:03

De gang van zaken is zoals verwacht.
Verschuilen achter regeltjes..meestal wint de kleine man het niet.Mocht Sam nog wel winnen dan steek ik de vlag uit.
Geen wonder dat de bevolking zich weert tegen de arrogantie van de gemeentes.Meestal is het van tevoren al bepaald en mag je jouw zegje nog even doen.Ze hebben het momopoly..en ze doen het allemaal van andermans geld en hebben er zelf niets minder om.Dit is geen reclame om zo 'n echte schaapsherder niet te behouden voor de culturele hoofd.Dat is toch een bezienswaardigheid.
Bij winst moeten ze de nieuwe weer uitkopen, want dan gaat die weer procederen..
Dan daarna: wat gebeurt er met Sam..hoe kunnen we hem daarna nog steun geven..
Deze stomme regels en regelgevingen houden mij wakker..Ik ben niet de enige die er zo overdenkt.


Gast

#11

2017-02-01 15:07

De gang van zaken is zoals verwacht.
Verschuilen achter regeltjes..meestal wint de kleine man het niet.Mocht Sam nog wel winnen dan steek ik de vlag uit.
Geen wonder dat de bevolking zich weert tegen de arrogantie van de gemeentes.Meestal is het van tevoren al bepaald en mag je jouw zegje nog even doen.Ze hebben het momopoly..en ze doen het allemaal van andermans geld en hebben er zelf niets minder om.Dit is geen reclame om zo 'n echte schaapsherder niet te behouden voor de culturele hoofd.Dat is toch een bezienswaardigheid.
Bij winst moeten ze de nieuwe weer uitkopen, want dan gaat die weer procederen..
Dan daarna: wat gebeurt er met Sam..hoe kunnen we hem daarna nog steun geven..
Deze stomme regels en regelgevingen houden mij wakker..Ik ben niet de enige die er zo overdenkt.

Gast

#12

2017-02-01 16:38

Zouden de oorspronkelijke biedingsvoorwaarden ook nog te achterhalen zijn. Ik vraag mij af of het social-media gebruik idd wel zo'n belangrijke voorwaarde was bij de biedingen. Belangrijker nog dan prijs en ervaring.
lammy

#13 schaapherder Sam

2017-02-02 10:38

Ik hoop dat schaapherder Sam mag blijven en dat de rechter de juiste uitspraak doet.

Het is een prachtig ouderwets beroep met hart voor dieren, de herder, de schapen en de honden.

Schaapje, schaapje wat heb je mooi wol, welk kind is er niet mee in slaap gezongen, straks moeten 

er schapen naar de slachtbank en de herder is zijn kudde kwijt. Echt te treurig voor woorden.