steunenfeyenoord
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Groeten Otto,al42 jaar trouwe fan.
Re: Re: Vermoeiend
Wat leuk dat je mij onmiddelijk als ongeinformeerd, geen flauw benul en als een kennisloze neerzet. Ik heb je naam even gemist, maar die zal ongetwijfeld komen.
Wat nog grappiger is, dat je precies doet waar ik op wijs: je signaleert en wijst maar weer verder iemand aan die het met je oneens is. Ook vind ik dat je eens wat genuanceerder en diepgaander naar de materie moet kijken: emotie en zakelijkheid scheiden.
Een voorbeeldje: Kun je mij bijvoorbeeld één bank noemen die een failliet bedrijf van een lening voorziet? Dat deed Jorien overigens wel, 100% hoog risicodragend kapitaal tegen een rente die jouw en mijn ouders waarschijnlijk over hun hypotheek betaalden. Een gefixeerde 12%. Zodra dit geld niet meer betaald kon worden, en dat risico was erg hoog, was hij al zijn geld kwijt. Geld dat niet uit de financiele markt was te halen. Vind je het dan nog steeds een gekke rente?
En dat ondernemers aan hun eigen belang en aan de belangen van de gezinnen waar hun bedrijven of families voor staan denken, dat vind ik alleen maar orijzenswaardig. Ik ben namelijk ook blij dat mijn baas voor zijn mensen wil zorgen en ik voor mijn mensen. Dat zijn basic economic principles.........
DUS: kom eens met een oplossing en niet met nog een opsomming van dingen waar je het niet mee eens bent. Kritiek hebben is zoooooo makkelijk. Noem nu eens een andere oplossing dan Gudde moet weg.
Ik hoop dat Gudde blijft en al zijn contacten in de gemeente gebruikt om uiteindelijk die nieuwe kuip toch te laten bouwen.
Hand in hand zou ik zo zeggen !!
Re:
Tweede kans? Feyenoord kreeg al een tweede kans eind jaren tachtig. En nu afgelopen jaren kans na kans na kans. De tijd van 'nieuwe' kansen is bijna voorbij, er zijn geen kansen meer als het fout gaat in de zomer van 2012 (licentie kwijt omdat de doelstellingen in het plan van aanpak niet zijn gehaald. Dat de KNVB in een niets zeggende verklaring zegt dat Feyenoord hard werkt om de doelen te halen, betekent niets. Dat zegt het IMF en de EU ook elke keer over Griekenland. En je weet dat daar elke keer weer de officiele meetpunten (rapporten) toch weer tegenvallen...
Dit kost de club alleen maar geld.
Ik hoop wel dat deze schade in zijn geheel verhaalt gaat worden op dit ????????????????
Re: Re: Re: Re: Vermoeiend
#4073: - Re: Re: Re: Vermoeiend
Incidentje?? Dit zegt al genoeg over het denkniveau!!
mensen kunnen het voetbal heel erg zuur maken voor iedereen maar de goede mensen worden ook gepakt
goed deze petitie!!!
| This discussion has been closed. |
Re: nep feyenoorder
#4067: -
Prima acties maar onderbouw nu eens met cijfers waarom je zo ontevreden bent.