Hyvers-Alliantie voor een Eerlijk & Sociaal netwerk voor iedereen


Gast

#726

2011-09-13 11:20

Het HH weer gewoon in ze oude staat. Zodat ik weer iedereen onderhandelings troeven kan sturen.

Gast

#727

2011-09-13 11:48

pet party werkt al onderhand 3 maanden niet, heel heel heel vaak moet citylife zijn pagina vernieuwen, en dan kan ik weer opnieuw beginnen met bouwen... games moeten gewoon WERKEN er wordt gewoon niks gedaan!!

Gast

#728

2011-09-13 11:56

ik vind deze actie goed ze willen steeds meer,en wij krijgen er steeds minder voor.ben het eens niks meer kopen.geen credits,meer

Gast

#729

2011-09-13 12:02

zorg dat alles nu goed gaat

Gast

#730

2011-09-13 12:07

het gaat om de krabbelruimte...waarom moet er altijd met hyves worden gerotzooit als het goed is laat het dan toch gewoon al dat nieuwe gedoe maakt er niks beter op we hebben er niks beter aan ondervonden eerder slechter en ons dan blij maken met iets zodat het lijkt dat de plaatjes goed zijn we zijn toevallig niet gek geeeef ons terug voordat alles zo was zo was het goed lego is er om te spelen niet hyves

Gast

#731

2011-09-13 12:22

ik baal flink van de problemen op landleven
daalders die je er niet bij krijg
en steeds alles opnieuw doen
en over de weekende maar te zwijgen
heb je eindlelijk een spel

je kan niet bij de buren water geven
alles is even traag

Gast

#732

2011-09-13 12:23

Eindelijk actie, het is toch van de zotte dat dit moet.
Er doen zoveel aan mee, ze moeten echt wat doen.
Ook met die Credits bij Happy Harvest, je kan alleen dingen zowat daarmee kopen en niet met geld. ja kopen kan je ze, maar ja dat is niet de bedoeling lijkt me.
Gr Jas

Gast

#733

2011-09-13 12:24

ik wil geen geld meer uit geven aan coins en daalders zolang de spelletjes niet goed lopen

Gast

#734

2011-09-13 12:30

Goed iets want sinds dat hyves is over genomen zien wij alleen maar boze berichten en dat we moeten lezen dat mensen weggaan...
Vindt t erg vervelend voor kids die zo geen lol meer in bepaalde spellen omdat t wederom niet goed of helemaal niet werkt.
ik hoop dat jullie je doel bereiken en dat alles weer goed komt...

Gast

#735

2011-09-13 12:40

Graag onze hyves terug

Gast

#736

2011-09-13 12:59

ik sta voor mensen die hoop voor doen voor mensen met probleemen met het spel

Gast

#737

2011-09-13 13:02

Gaat om het hyves spel landleven.
Een spel waar veel bugs en fouten in zitten ten nadele van ons de spelers vh spel. Na vele malen dit aan hen te melden word er gewoon niets tot weinig aan gedaan, heb toch ook geld in dat spel gestoken iedere keer wanneer er iets mis gaat is dat toch steeds ten nadele van mijn speelgenot en er word ook niet echt moeite gedaan om je tevreden te houden. Begrijp nu ook dat bijna niemand response krijgt op zijn klachten, voel mij in de maling genomen vandaar dat ik nu toch deze petitie heb getekent.
Speel dit spel nu ook op facebook en daar heb ik nergens last van, spel loopt goed het nadeel is dat ik op hyves al ver ben met dat spel en er best wat geld in heb gestoken dus wil het niet graag vaarwel zeggen.
MVG Moi

Gast

#738

2011-09-13 13:14

Waarom moeten er nu altijd moeilijkheden zijn op hyves we doen dit toch voor ons plezier .
En niet om elkaar te treiteren .hoop dat het goed komt.

Gast

#739

2011-09-13 13:16

Jammer dat het zo moet lopen,
ik kan uit ervaring zeggen dat hyvers mij door een hele moeilijke tijd heen heeft geholpen,..en NOG,,...

Hoop dat het allemaal GOED komt voor vele en mijzelf,..knufff Ria


Gast

#740

2011-09-13 13:41

ik heb getekend,maar wat is het nut?
ik ben best tevreden met de hyves waarop ik speel.
alleen sommige dingen mogen anders,zoals ruimte opvulling dmv onbenullige advertentie's van datingburo's e.d.
dat vind ik persoonlijk sitevervuiling.

Gast

#741

2011-09-13 14:05

het beste zou zijn,dat alle gebruikers spontaan de tuin zouden verlaten.het zat er aan te komen he,dat het op betalen zou aankomen,zo zijn er nog meer van dat soort dingen hooer,die ook over gaan op betalen,als ze je eindelijk hebben. ik kijk het nog even aan,maar als het niet anders wordt,ga ik de tuin verlaten,er zijn nog leukere dingen hoor

Gast

#742

2011-09-13 14:06

belachelijk dat je MOET gaan betalen om dit spel te kunnen volbrengen en te kunnen spelen !! Er zijn zoveel mensen die het spelen dus het geld hebben ze echt niet nodig,

Gast

#743

2011-09-13 14:07

mensen moeten allemaal weigeren om te kopen !!

Gast

#744

2011-09-13 14:11

Landleven: er word ontzettend mee geknoeid, munten verdwijnen, coins niet uitbetaald,mest verdwijnt soms met meer dan honderden p dag, velden die niet werken, machines die kuren hebben en schuur wordt gewoon geleegd. Hoor dat mensen er veel eigen geld in stoppen, dit mag dan niet gebeuren!

Gast

#745

2011-09-13 14:26

ik ben het eens met de initatief nemers, het is nieyt meer zo leuk en fijn om op hyves te zijn, je bent er voor iedereen maar ook iedereen mag er van alles opzetten maar geen mensen en hyvers verwijderen, dat is toch de bedoeling hiervan deze site, laat het dan ook zo weer zijn.

Gast

#746 ga staken !!!!!!!!!!!!!

2011-09-13 15:18

laten we hopen dat hyves is wakker word en alles verbeterd en ons allen een goede compesatie geeft.

laten we met z'n allen STAKEN, alleen cadeau's sturen en innen en geen land meer zaaien.

niets betalen, dat doe ik ook  NOOIT meer !!!


Gast

#747 Re:

2011-09-13 15:24

je speelt zeker geen spellen, waar constant problemen zijn, dan had je deze reactie niet neer gezet.

mensen die er geld in stoppen, het is schandelijk dat hyves daar niets aan doet!!!

 


Gast

#748

2011-09-13 15:38

Nou ik denk dat we Hyves niet alleen moet aanspreken over de Games of Krabbelplaatjes
Maar dat de reklame op hyves ook te Mega is....alleen het opstarten van je hyves om je mail te lezen duurt al enkele minuten...door die K....Reklame ...ik lees er Nooit 1..
Ze moet gewoon weer BACK to BASIC...lekker de boel opfrissen naar vanouds, en uitscheien met dat commerciele gedoe...
Tja de Telegraaf heeft er voor betaald...en die wil eerst zijn centjes terug, maar dat kan ook anders hoor en dan kunnen ze het nog leuk houden.
Als er niet snel geluisterd word door de makers van hyves dan ben ik bang dat ze heel snel VEEL leden zullen verliezen.
Laten ze nou eens kijken hoe FACEBOOK werkt, tenslotte is Hyves op het idee gekomen door FB, alleen daar gooien ze je toch ook niet vol met REKLAME...
Maar mensen complimenten voor jullie hoor, die het innitiatief nemen om deze makers aan te spreken...En nu maar hopen dat er naar geluisterd word zo niet dan ben ik weg hier ..
En ben ik bang voor ...NOG VEEEEEEEEEEEEEEEEEEL meer.

Het had zo leuk kunnen zijn dat hyves..maar ja de banken willen hun centjes he..

Gast

#749

2011-09-13 16:27

ik vind dit goed want hier moet wat aan gedaan worden bij landleven ook ik word er schijtziek vast iedere keer slaat alles vast of er worden zo maar punten weggehaald ik hoop dat we met zijn allen hier mee wat kunnen bereiken

Gast

#750

2011-09-13 19:39

Vind het enorm dat deze petitie gestart is. Ben door alle problemen veel minder op hyves. Bedankt