Hyvers-Alliantie voor een Eerlijk & Sociaal netwerk voor iedereen


Gast

#826

2011-09-15 00:55

Er moet meer structuur komen en acht worden gegeven op profielen die een ander het licht in de ogen niet gunnen, en dan maar op oké klikken om de site uit de lucht te halen, plus het verschrikkelijke geroddel die heen en weer worden geslingerd, waar onschuldigen de dupe van worden.

Gast

#827

2011-09-15 01:06

eindelijk gaat er weer eens iets goeds gebeuren. jullie hebben mijn steun mensen. ga zo door!

Gast

#828

2011-09-15 01:07

Hopelijk komt hyves met een oplossing, want zo is het niet leuk meer. Jongens zet je in voor ons hyvers.

groetjes karin

Gast

#829

2011-09-15 01:12

echt goed dezepetietie.
we willen hyves dat gewoon werkt met games die vlot draaien. gr ester-doggenaar

Gast

#830

2011-09-15 01:13

wij willen onze oude hyves terug

Gast

#831

2011-09-15 01:16

Goed initiatief , ik ben het ook helemaal eens met jullie stellingen en ben zelf ook enkele keren in conflict geweest met hyves

Gast

#832

2011-09-15 01:20

traag traag het spel
punten vervallen en de helft maar gegroeid
daalders verdwijnen
enz schandalig hoor

Gast

#833

2011-09-15 01:21

ik hoop voor alle hyvers dat de petitie zin heeft

Gast

#834

2011-09-15 01:25

Succes 6 toppie hoop dat het goed komt

Gast

#835

2011-09-15 01:25

hopelijk helpt t wel................
succes!!!
Noortje

Gast

#836

2011-09-15 01:27

ik ben blij met deze petitie samen gaan we ervoor want dit is niet leuk meer zo het gaat 


Gast

#837

2011-09-15 01:33

Te vaak problemen bij het spel Landleven.

Gast

#838

2011-09-15 01:37

graag de foto limiet weer normaal zoals het voorheen was dus geen beperkingen!
zoals jullie dat nu doen vind ik rond uit belachelijk.
dus de maand limiet weer afschaffen.
sinds hyves in andere handen is overgegaan is er veel
veranderd.
de plaatjes voor de krabbels ook weer op normale
pixel breedte als voor heen.
alvast bedankt voor jullie medewerking hyves.

Gast

#839

2011-09-15 01:38

Ik vind dit een goede actie .Ik heb daalders gekocht maar nooit gekregen. Ik vind dat niet kunnen
D.Swagers

Gast

#840

2011-09-15 01:42

SUCCES en hopelijk bereiken jullie wat.
Het is gewoon te gek al die storingen.

Gast

#841

2011-09-15 01:58

met elsbart ik vind het fijn dat er iets aan gedaan word en hopelijk n goede afloop de problemen opgelost worden.want daar schorst t een en ander aan bij hyves succes groetjes elsbart

Gast

#842

2011-09-15 01:58

betreft de spelletjes is gewoon vervelend,een spelletje hoort leuk en een ontspanning te zijn,nu geeft het stress en spanning,zijn me spullen en nog of munten enz,groetjes monique

Gast

#843

2011-09-15 02:14

hopelijk krijgen we onze oude hyves weer terug
gr. hanita

Gast

#844

2011-09-15 02:23

goed werk

Gast

#845

2011-09-15 02:25

Ben tegen de "NIET OK" knop.
Heb al een paar keer zeer onterecht op NIET OK gestaan,ik werk altijd met een open profiel, heb niets te verbergen.
Als je op "NIET OK" komt te staan, staat er: "DEZE HYVER IS NIET OK" Terwijl hyves helemaal niet weet of je wel , of niet oké bent!!! Dus gelijk al veroordeeld!!!!Je zit een heel weekend zonder hyves, want degene die hun vriendjes op je afsturen , beleven hier waarschijnlijk heel veel LOL in...
Gooi mensen die er hun hobby van maken, een ander mens het leven zuur te maken, een half jaar van hyves, misschien leren ze hier iets van.
Dus ik zeg luid en duidelijk: "WEG MET DE "NIET OK" KNOP!!!!
Hartelijk groet
Ingrid Keijzer

Gast

#846

2011-09-15 02:39

Vind het erg jammer dat met zo een leuk spel als LL je steeds weer tegen problemen aanloopt
Erg vervelend!!!!!

Gast

#847

2011-09-15 03:54

laat hyves zoals het vroeger was
denk ook eens aan de oudere mensen die zo hun sosiale contakten hebben wordt daar aan gedacht die mensjes hebben het al moeilyk genoeg
wy worden er nog geen wys meer uit wat zal het dan onder de ouderen onder ons doen
blyf gewoon van hyves
wat worden jullie er wyzer van


Gast

#848

2011-09-15 04:11

Allereerst, ik heb mijn Goldmembership verlengt, in de hoop dat Hyves weer als vanouds zou worden. Maar tot nu toe is het een zooitje gebleven! Dus de volgende keer zal ik die zéker niet meer verlengen! De statistieken? Die zijn een lachertje!!!!
Geen reclame als je Goldmember bent, en Hyves hield daar toch ook niet van? Dan snap ik niet dat er bij mij zo vaak onder een reclame staat die JULLIE erop zetten bij mij, als GOLDMEMBER die géén reclame zou krijgen?
En dan durven júllie nog zo'n knop erbij te zetten als iemand SPAM op je Hyves zet??? Uhhh, waar is dan die knop als JULLIE dat bij mij doen? Ik, als Goldmember zijnde?
Dan de mensen die onterecht worden gepest. Daar wordt door het Hyves team totaal geen aandacht aan besteed!
Jullie kan het blijkbaar niets schelen als mensen totaal in elkaar storten door al dat gepest! Dus eigenlijk zijn jullie dan mede verantwoordelijk voor de gevolgen omdat jullie niet ingrijpen!
Mensen die ruzie krijgen omdat er vrienden of leden niet meer in jou/hun lijstje staan. Altijd dat eeuwige gel*l over dat het een bug is! Bedankt Hyves, maar jullie beginnen nu onderhand zélf een BUG te wórden!
De mensen die zó hun best hebben gedaan om achtergrondjes, krabbelplaatjes etc. te maken, kunnen nu alles opnieuw doen omdat de boel niet meer past, alleen omdat jullie het in jullie bol krijgen om alles kleiner te maken? Werkelijk te gek voor woorden!! Dan de mensen die vanaf Photobucket tubes neerzetten voor andere mensen, maar die nu te klein zijn om te gebruiken!
Die stomme "niet OK" knop moet eraf! Veel mensen maken daarvan misbruik omdat ze iemand niet moeten, of zelfs alleen uit jaloezie om die weg te krijgen!!!
Als mensen iets niet "ok" vinden, dan moeten ze direct bij het Hyves team terecht kunnen, die moeten de boel eerst maar eens onderzoeken of het ook terecht IS, en dán pas een beslissing nemen!
Alhoewel ik denk dat jullie eerst reageren, dus iemand "blocken" en dan pas na gaan nadenken? Alhoewel ik zelfs dat laatste betwijfel!
Dan de oudere mensen onder ons. Ik vind het al knap dat ze aan een PC zitten, surfen, creatie's kunnen maken, en dan, omdat er velen van hun, alleen of ziek zijn, via Hyves hopen op een beetje vriendschap, een oor die naar hun luisterd, maar ook iemand die iets tegen je terug "zegt", die dan ook nog eens al die veranderingen aan moet doen? Jeetje, ik wil niet zeggen dat je stil moet blijven staan in de techniek, maar overdrijven is ook een vak! Uhhhh...alhoewelllll, zelfs dát vak verstaan jullie niet omdat jullie er niets van brouwen! hahaha
De mensen die hier op Hyves graag de spellen spelen die JULLIE aanbieden!!! Maar die dan óók nog eens niet fatsoenlijk werken? Héé, ze zeggen weleens, 'leuker kunnen we het niet maken', maar in dit geval kan ik alleen maar zeggen; 'irritanter kunnen jullie het niet maken!'
Oh verhip, ik type weer eens iets wat ik dus weg wil halen......gaat prima hoor, maak je geen zorgen, ik weet hoe dat moet...MAAR OM DAN IEDERE KEER WEER HELEMAAL AAN DE BOVENKANT TE MOETEN BELANDEN IS ME NU OOK WEER TE VEEL VAN HET GOEDE!
Iets om aan te werken? Is maar een suggestie hoor.
Hyves wás leuk, maar dat is nu verleden tijd geworden!
Voor mij, en voor héél veel anderen!
En ik denk dat dat alleen maar meer zal worden als Hyves niets onderneemt en alleen maar met hun gat op hun draaistoel blijven draaien!
Vroeger werd er nog een béétje naar je geluisterd, tegenwoordig krijg je alléén nog maar zo'n stom standaard antwoord en kun je het daar mee doen!
WANT ZE WETEN HET NIET! Vroeger ook niet, maar dan wist een slimme dame tenminste nog te zeggen dat het door een IT-er bekeken moest worden, waarna je verder ook niets meer van jullie hoorde! Maar ach, dan konden jullie tenminste weer even rustig adem halen, met een bakje koffie erbij. Zo, VOLGENDE!!!!!
Wat doén die mensen dan nog op die plaats vraag ik me af!
Vroeger werd er ook nog éérst gevraagd wat WIJ van iets vonden als Hyves met iets nieuws kwam! Tegenwoordig heb je het maar te slikken!
En dáár betalen dan ook nog eens de Goldmembers voor?
Maar Goldmember of niet, dit zou niet moeten mogen!
En vergeet nooit, wij, de LEDEN hebben Hyves groot gemaakt!!!! Niet door toedoen van Hyves zelf!
Hyves? Shame on you!!
Dat jullie je leden zó in de kou laten staan!


Gast

#849

2011-09-15 05:24

deze aktie moet lukken

Gast

#850

2011-09-15 06:18

hoop dat er veel hyvers tekenen