Bezwaar zendmast Loenen aan de Vecht

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Bezwaar zendmast Loenen aan de Vecht.


Anonymous

#1 Oproep aan mensen die actief willen meewerken

2011-09-08 23:22

Graag zouden we onze werkgroep uitbreiden met mensen die actief achter ons initiatief willen staan en op enige wijze (bv. juridisch) kunnen ondersteunen. U kunt dan contact opnemen met
paulkoch@zonnet.nl

Gast

#2

2011-12-06 13:07

De overheid, het antennebureau en zelfs de gezondheidsraad zitten in een telecomlobbbie. De Kankerkassa moet blijven draaien.. Dit is echt de grootste millieuvervuiling ooit en neemt alleen maar toe. Ik heb dezelfde klachten... Er móet iets gebeuren! Beginnend bij voorlichting. Mobiel bellen is bedoeld voor max 1 minuut voor noddgevallen.. 'bel je schor' is hetzelfde als 'wil je leukemie?' Een betrokken maar zeer bezorgde bewoonster van Nederland

Gast

#3

2012-01-22 20:19

In geen ene kerk hoort een zendmast F.J.van Melsen

Gast

#4

2012-01-23 15:17

Ik woon bijna naast de toren en wil absoluut niet méér electromagnetische velden in mijn omgeving. Er zijn thuis al meer dan genoeg stralingsvelden van o.a.de vaste- en de mobiele telefoon, de tv etc. De Heul is een prima plek voor zo'n mast! Weg met zo'n ding uit de bewoonde wereld!!

Gast

#5

2012-01-30 09:53

Eindelijk iemand die hier aandacht aan besteed. Gezondheid staat boven alles en laten we nu eens met z'n allen verder kijken dan onze neus lang is. Er zijn niet alleen in 't buitenland allerlei onderzoeken hiernaar gedaan, ook in Nl ...hier vlakbij, is al geconstateerd dat de zendmasten enorme stoorzenders voor onze gezondheid zijn en dat het percentage aan kanker patiënten sinds deze masten enorm gestegen is. Wij hebben al met onze provider van vaste telefonie geregeld dat we gratis naar mobiele nr's kunnen bellen voor 3 euro meer per maand...daar kan geen zendmast tegenop!

Gast

#6

2012-02-25 17:05

Kijk ook eens op stopumts.nl

Gast

#7

2012-02-29 14:22

nieuwe masten moeten eerst onderzocht worden op schadelijke inwerking op woonomgeving
Paul Koch
De auteur van deze petitie

#8

2012-04-09 15:40

De laatste stand van zaken is gunstig. De aanvraag van de kpn voor plaatsing van zendmasten op de kerktoren is afgewezen. De kpn heeft inmiddels een zendmast bij sportpark de Heul geplaatst. Er loopt nog een aanvraag van Vodafone. Waarschijnlijk zullen er weer dezelfde bezwaarschriften worden ingediend, o.a. door monumentenzorg, en moeten zij ook gebruik gaan maken van de zendmast op de Heul.
Helaas ontkomt Loenen ook niet aan de opmars van zendmasten, maar gelukkig nu niet in een woonwijk.


Gast

#9

2016-01-13 15:13

Omdat ik zelf stralingsgevoelig ben en er zo moe van wordt dat iedereen KPN maar gelooft als die zegt dat er niks aan de hand is. Dit wordt een van de grootste problemen van deze eeuw en we slapen allemaal door. Nou ja we slapen er wel slechter van, letterlijk. :P