Petitie KLM personeel aan KLM directie en RvC

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Petitie KLM personeel aan KLM directie en RvC.


Gast

#51 Re: Eenbanders genaaid door VNC en FNV

2016-09-19 13:22

#50: boze Eenbander - Eenbanders genaaid door VNC en FNV 

 Misschien moet deze boze eenbander zijn visie verbreden om het gehele spel re zien


Gast

#52

2016-09-19 13:56

Nog even een vervolg op mijn voorgaande reactie.
KLM personeel , dat is de ceo t/m de laagst betaalde , loopt voor naar mijn bescheiden mening ook voor een overgroot deel met naar kop in de wolken.
Alles was altijd tot over de top geregeld voor bijna alle afdelingen en zoals een voorgaande reactie-schrijver meldt nogal wat personeel was en is in de dienstuitvoering " on top off ". Dat geld voor alle afdelingen. Hoofdkantoor, vliegdienst, passage etc. Veel chiefs , relatief weinig indianen. Als men nu
de vacaturebank naleest zijn de gevraagde msg functies oververtegenwoordigd.
Met het bedrijf gaat het financieel slecht maar de bonussen zijn nog steeds niet
van de lucht. Verder voelen nog steeds veel werknemers zich "koninklijk" waar
zich dat niet uit in inzetbaarheid maar naar mijn mening in kapsones.
Nogmaals , dit is van de hoogste tot de lagere echelons. Intussen loopt men in
't polyester. Ik denk dat het wat betreft de werkdruk bij NC en PH in ieder
geval nog wel meevalt. Hoofdkantoor ,het nut van een bestaan daarvan laat ik
even buiten beschouwing, daarvan hoor ik dat ook daar de druk wel meevalt.
Blijft het een feit dat afdelingsleiding en bedrijfsleiding al veel eerder ,jaren, actie hadden moeten nemen en met bonden, or en personeel aan tafel hadden moeten gaan
om open, eerlijk en transparant vele noodzakelijke veranderingen aan te kaarten.
Met goede uitleg ,zichzelf niet te sparen, naar het personeel te luisteren en verschoond te blijven van allerlei PR kretologie had men waarschijnlijk veel
gedaan gekregen. Helaas niets van dat alles.
Louis de Wit. spl/ph. (Waarom zetten anderen hun naam niet onder hun reactie ?)

Gast

#53

2016-09-19 16:24

omdat ik me ronduit geschoffeerd voel door klm. dan heb ik het nog niet eens door de maatregel op zich maar zeker ook door de wijze van communiceren. het is niet chique te noemen om in deze tijd eerst de buitenwereld te informeren, daarna pas de mensen om wie het gaat en vervolgens eea af te doen met een schriftelijk excuus. . dan de maatregel op zichzelf: deze draagt zeker NIET bij aan de customer experience.... oh ja, toch wel; aan een negatieve. never klm again

Gast

#54

2016-09-19 17:57

Ben het totaal niet eens met de eenzijdige besluitvoering van KLM en de continue werkdruk verhoging van het cabine personeel.

Gast

#55

2016-09-19 19:16

Ik vind het zeer respectloos hoe de KLM dit heeft aangepakt. En dat we het via de media moesten horen vind ik een ongekend dieptepunt.

Gast

#56

2016-09-19 22:28

U slaat de spijker op zijn kop met dit artikel. Wij hebben inmiddels zelf ondervonden hoe ons mooie bedrijf steeds verder achteruit holt en de werknemers eronderdoor gaan.

Gast

#57

2016-09-20 02:06

Wat KLM nu doet gaat alleen maar geld kosten ipv opleveren!! Pax.waarderingen zullen dalen en zo ook de inkomsten. Zeer slecht plan!

Gast

#58

2016-09-20 07:29

Ben het helemaal met de inhoud eens!

Gast

#59

2016-09-20 13:25

Omdat mijn blauwe hart huilt en bloed...

Gast

#60 Re: Stop me mauwen. Stroop op die mouwen.

2016-09-21 16:08

#10: KLM in hart en nieren - Stop me mauwen. Stroop op die mouwen.  

Misschien dat je moet beginnen met beter lezen, wellicht helpt dat zaken beter te begrijpen? Hard werken bijvoorbeeld is nooit een probleem geweest, harder werken ook niet, het gaat om de manier waarop. 


Gast

#61

2016-09-22 19:35

We worden geschoffeerd door dit beleid. Het gaat ten koste van alles waar we voor staan!

Gast

#62

2016-09-23 07:34

Omdat ook bij mij het baluwe gevoel wegebd en dat is jammer na 38jaar

Gast

#63

2016-09-25 19:36

Deze petitie behoeft geen extra betoog het spreekt voor zich zelf; wat een wanbeleid!

Gast

#64

2016-09-26 14:16

-1 is onacceptabel! De werkdruk is al enorm gestegen, hoger moet t niet worden. Genoeg is genoeg!

Gast

#65

2016-09-29 06:01

Door de manier v handelen vd KLM directie verdwijnt draagkracht onder het cabine personeel voor veranderingen.

Gast

#66

2016-09-29 16:00

Omdat we in het verleden al heel veel hebben ingeleverd en op is op.
Ben voorstander voor overleg en dat is niet meer.

Gast

#67

2016-09-29 17:38

Ben het niet eens met de eenzijdige belasting van groep Cabin Attendants om het tekort van 250 FTE in de winter op te lossen.
SP, P en Tweebanders worden NIET belast!!!

Gast

#68

2016-09-30 09:15

Samen sta je sterk en de grens van het toelaatbare is bereikt.

Gast

#69

2016-10-01 13:29

Bezuinigingen en verandering is noodzakelijk, maar de manier waarop en de snelheid, eerst 25 jaar stilstaan bij Inflight en dan in 1 jaar tijd alle veranderingen door de strot van de CA duwen vind ik niet chique.

Gast

#70

2016-10-03 13:17

Omdat het van belang is onze hopelijk gezamenlijke mening over visie van klm met daardoor achterstellen klant en frontlinie personeel die van uiterste belang zijn. en cabine die vaak moving Your world door extra's waar maken wat straks niet meer kan! Slechte management beslissingen!!! Daarom

Gast

#71

2016-10-05 20:53

Omdat ik mij veel zorgen maak over de weg die KLM is ingeslagen. Laat KLM weer met de bonden om de tafel gaan zitten en zoeken naar een oplossing die voor KLM en z'n personeel acceptabel is. Op deze manier wordt er niks bereikt.

Gast

#72

2016-10-05 22:04

Een goede werkgever zorgt goed voor zijn werknemers opdat ze tevreden blijven en met plezier naar hun werk gaan wat uiteindelijk resulteert in tevreden klanten.
ED

#73 windvaan

2016-10-06 14:14

Laat me niet lachen. Levi Emmerik. De grootste verrader van het hele korps. Was dikke vriendjes met de directie toen hij zijn privé leven moest managen. En nu... Nu valt hij de directie af... wat een windvaan.

ED

Steun de vakbonden!

#74 Re: Eenbanders genaaid door VNC en FNV

2016-10-06 20:35

#50: boze Eenbander - Eenbanders genaaid door VNC en FNV 

 En een purser in de sterkte is nog steeds -1CA ... had je daar al aan gedacht?


Gast

#75 Re: windvaan

2016-10-07 06:11

#73: ED - windvaan 

Wat een ongepaste reactie. Met mijn 'privé leven managen' bedoel jij dat ik 12 jaar geleden (!) non actief heb gekregen om mijn terminaal zieke schoonvader in Singapore bij te staan. Dit is gewoon via HR geregeld, en op een reguliere manier. Niets bijzonders aan. Had ook helemaal niets met de directie te maken, hoe kom je bij zo'n belachelijke redenering? En hoe mij dat een verrader maakt, is mij ook geheel onduidelijk.

En de huidige directie is op geen één plek dezelfde als de directie van toen, dus daar sla je ook alweer de plank mis. 

Groot verschil tussen jou en mij is dat ik dit niet anoniem doe. Ik ben immers geen lafaard.