Code oranje voor het Sterrebos

Code oranje voor het Sterrebos / Mededelingen / Samenvatting verslag gesprek Stichting Maatschappij van Weldadigheid en het actiecomite / Opmerkingen


Gast

#1

2016-09-10 15:54

Tja, zo gaan we met de natuur om: geld heeft de hoogste prioriteit.
Bomenredder

#2 Zinloze actie

2016-09-10 18:42

Deze reactie was natuurlijk al lang en breed te voorspellen. Zinloze petitie en vooral kansloze afhandeling. Ik vraag me werkelijk af wat een dergelijke initiatiefnemer nu drijft, dit soort dingen is totaal niet constructief, en de natuur wordt er de dupe van.


Gast

#3

2016-09-11 19:50

Dank voor alle moeite die jullie hebben gedaan om iets te doen tegen deze onverkwikkelijke gang van zaken. Wat een teleurstelling dat MvW de signalen uit de omgeving niet serieus neemt. Ook ik heb gezien dat de bermen en bomen in Hooiweg zijn beschadigd. Drie of vier jaar geleden stonden daar prachtige vliegenzwammen. Was zo mooi. Ik keek er in de nazomer al naar uit. Tot de bermen werden opgehoogd door het materiaal dat uit de sloten en de hellingen was geschraapt en daar was gedumpt. Ik kan alleen maar concluderen dat er niet met zorg en kennis wordt gewerkt. Hoop echt dat er nog wegen te bewandelen zijn om de kwesties, o.a. Kappen tijdens broedseizoen, in de aandacht te krijgen. Nogmaals, dank voor jullie inspanningen