Protest tegen Horeservi
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Protest tegen Horeservi.
Ché guevara |
#512016-07-20 08:21Schandelijk beslissing om Marleen op straat te zetten. Zij was niet gewoon een werknemer van het restaurant (als ge dat zo nog kon noemen, een frituur had nog gezonder eten), zij was het restaurant. Ik vind het echt bijzonder jammer dat ik vanaf nu oud-student ben want indien ze eind augustus nog steeds niet terug aangenomen was zou ik zeker actie ondernemen tegen horeservi, op de enige manier dat het hen kan schelen : geld. Hopelijk boycot iedereen van de ssh volgend jaar het restaurant. Er gebeuren al genoeg onrechtvaardige dingen in de wereld, tijd om ertegen in te gaan ! één voor allen en allen voor één ! Marleen, als je dit zou lezen, veel sterkte en hopelijk zie je in dat je 'klanten' je erg apprecieerden. Bedankt om 3 jaar zo goed voor mij en elke andere student te zorgen, zelfs vorig jaar met beperktere middelen ! ;-) getekend een verse oud-student |
Gast |
#522016-07-20 10:07Omdat dit een schrijnend verhaal is van hoe waardevolle medewerkers onrespectvol worden behandeld. Marleen deed haar werk schitterend. Dat heb ik kunnen ervaren bij meerdere opleidingen die ik volgde bij SHH. |
Gast |
#532016-07-20 10:38Uit respect voor de opgebouwde rechten van Marleen. Uit onvrede voor het niet respecteren van verworven rechten. Jan Geuskens |
Gast |
#542016-07-20 12:22Zelf ben ik op de ssh naar school gegaan. Ook nadien heb ik meerdere opleiding/modules gevolgd op de school. Marleen is er steeds voor al de studenten en docenten. Met een beetje goede wil van de werkgever zijn er zeker oplossingen te vinden. |
Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)
2016-07-20 12:23- Date of removal: 2016-07-20
- Verwijderingsreden:
Gast |
#562016-07-21 09:09Dit is onrechtvaardig ik windt dit niet kunnen!! Zo ga je niet om met mensen . Werknemers zijn geen wegverep of voorverp!! |
Gast |
#572016-07-21 10:27We verzamelen op korte tijd in vakantieperiode véél handtekeningen waaruit de onvrede blijkt met de gang van zaken. Dat wil wat zeggen! Ik reken ook op de oprechte goede wil van diegenen die hier een verschil kunnen maken om werk te maken van een goede oplossing (goede arbeidsvoorwaarden, waarderend samenwerken, gezonde voeding ...). TT |
The **M** Fighters Gast |
#582016-07-23 05:29All that we want is MARLEEN and Good Food !!!
We don't want nothin', not a thing from Horror Service !
Oh we're not gonna take it anymore !
Oh you and your uniform !
We're not gonna take it anymore !
No way !
>>>>> https://www.youtube.com/watch_popup?v=CQ0ftoiIQxU <<<<
--------------------------------------------------------------------------->>>
http://oi65.tinypic.com/16c5c7r.jpg
|
Gast |
#592016-07-23 12:58Het moet allemaal goedkoper worden ... zeker als het om een functie van een arbeidster gaat. Waar zit Rik Torfs om deze onrechtvaardige behandeling van een werknemer te veroordelen. Het blijft oorverdovend stil aan die kant. Blijkbaar is het enkel belangrijk om veel lawaai te maken als het gaat over academische functies. Shame on you Rik! |
ex-pedagirl |
#602016-07-25 13:02Als ex-pedagirl ten tijde van de SSH zorgde Marleen voor de extraatjes tijdens het ontbijt en het avondeten. Kortom, het was een warmte die we voelden vanuit oprechte betrokkenheid. Als syndicalist ben ik dan ook geraakt door dit bericht. Laten we er samen de schouders onderzetten
|
Gast |
#612016-08-16 12:49Wanneer gaat het eindelijk terug over mensen ... daar moet het om draaien |
Gast |
#622016-08-16 17:59Het is schandalig hoe werkgevers tegenwoordig omgaan met werknemers, ik vrees dat dit het begin gaat zijn van vele ontslagen zoals deze op een laffe manier. Een wet die dit soort van praktijken uitsluit moet er dringend komen. Een wet die oudere werknemers beschermd ! Ik vind dat de politiek hier zeer nalatig in is. De kracht van Verandering !! |
Gast |
#632016-08-24 11:33Marleen werkte jaren met hart en ziel voor de sociale school. Ze was voor studenten, docenten en bezoekers meer dan 'iemand van de catering'. Ze combineerde de zorg voor een fijne maaltijd met de hartelijkheid in het contact met elk van de bezoekers van het restaurant. Los van het feit dat dit een groot verlies is in het restaurant van de ssh vind ik de manier waarop Horeservi omgaat met personeel ongehoord. Alles voor de winst! Respect voor mensen en hun rechten nul! Ook de directie van de ucll draagt hierin een verantwoordelijkheid. Zoeken naar de goedkoopst mogelijke aanbieder van maaltijden tot daar aan toe maar in zee gaan met een firma die op deze manier omgaat met zijn personeel: dat is een brug te ver! Ik mag hopen dat mijn werkgever een dergelijk feit niet zomaar laat passeren... |
Gast |
#642016-09-04 21:11Oa dit stond in augustus op het net te lezen :o (Voor de rest lees je niet veel goeds over deze firma .....) Sociaal Hogeschool had beter moeten weten ! ( Indien niet leesbaar Klik Hier )
|
The **M** Fighters |
#652016-09-06 06:04 Met Marleen 4 sterren ****Restaurant !!! Zonder Marleen geen Restaurant !!! Teken-Reageer-Laat van je horen !!! It's Not Over Yet !!!!! >>>https://www.youtube.com/watch?v=beO4-WgwHmY |
Gast |
#662016-09-21 17:29Marleen is een hard werkende en lieve vrouw. Ze is het hart van de cafetaria op de Sociale Hogeschool, en we zouden de Sociale Hogeschool niet zijn als we dit onrecht niet aanvechten. |
Goedele |
#67 ..2016-09-23 08:33Ik ben al enkele jaren weg op SSH/KHLEUVEN en kan dus eigenlijk niet meer oordelen over de gevolgen van de schaalvergroting. Ik vertrok net voordien. Toch kan ik me niet van de indruk ontdoen dat het geen verbetering is op het vlak van personeelsbeleid. Integendeel. Dank voor deze petitie van een teleurgesteld ex-personeelslid. |
Gast |
#682016-09-24 10:02Omdat marleen een fijne collega was. En haar altijd heeft ingezet voor haar job. |
Gast |
#692016-09-24 11:27Solidariteit! We zijn een SOCIALE hogeschool, laten we met zen allen strijden tegen dit onrecht! #Wij willen Marleen terug |
Gast |
#702016-09-26 18:31Ik vind het niet alleen geweldig maar ook noodzakelijk dat de Sociale School Heverlee actief reageert op een schrijnend voorval van sociale dumping. Solidariteit is hierbij het sleutelwoord. Het is niet alleen een actie van 'kaderleden' maar ook van 'jonge studenten'. Kortom: we kunnen praten over solidariteit, maar concrete actie ondernemen is een andere zaak. Hierin neem de school haar verantwoordelijkheid; 'jong en oud' verenigd. Marleen is immers niet alleen een sympathieke dame, ze is ook een belangrijke meerwaarde voor heel de school. Méér dan 20 jaar loyale dienst. Dat mag en kan je niet zomaar wegvegen. Dus:: Horeservi: SHAME ON YOU !!!!!!!!!!! |
Gast |
#722016-09-30 11:47Dikke proficiat aan iedereen die deze actie mogelijk hebben gemaakt. Ik hoop dat jongeren beseffen dat dit HUN toekomst gaat zijn als er nu geen protest komt. Slecht betaalde jobs met contracten die naar willekeur veranderd worden. Winst mag nooit boven mensen geplaatst worden!!! We moeten solidair blijven!!! |
|
Steun KEES van DAAIBOOI BEACH CURACAO
Gort over de grens moet blijven.
EINDE CORONA CRISIS: Overheid sta behandeling van COVID-19 met HCQ en zink en / of Ivermectine toe!
Voor een realistische snelheid van 90km/u op de Houtlaan in Wijnegem!
Castratie-/sterilisatieplicht huiskatten Nederland
Red Nederland: Heropen de Gaswinning!
Open brief aan de Belgische regering - Leg de lat hoger: stop de blokkade, stop de genocide
Bescherm minderjarige vluchtelingen tegen het nieuwe asielbeleid!
Wij eisen het intrekken van de huidige vergunningen van de Fourwinds Policedog center in Geffen!
Gelijkwaardigherstel mag niet stoppen!
Geen Noodopvang / AZC op het Hocrasterrein te Bussum
Zwembad het Baafje Heiloo moet open blijven!
De St. Victorkerk behouden voor ontmoetingen.
Respecteer de euthanasiewet
Wij willen een eerlijke boer.inn.enlandbouw!
Behoud Losloopgebieden voor Honden op de Utrechtse Heuvelrug, in Austerlitz, en Zeist
Is er iets dat u wilt veranderen?
Verandering vindt niet plaats door te zwijgen. De auteur van deze petitie stond op en ondernam actie. Zult u hetzelfde doen? Start een sociale beweging door een petitie aan te maken.
Start uw eigen petitieAndere petities waarin u mogelijk geïnteresseerd bent
Geen AZC barendrecht op grens van Lombardijen
793 Gemaakt: 2025-07-08
Gort over de grens moet blijven.
5852 Gemaakt: 2025-06-16
Hou IJsbaan DE PISTE Kortrijk open !
2301 Gemaakt: 2025-07-05
Geen hoge milieucategorie (HMC) bedrijvigheid Warmoeziersweg Bergschenhoek
188 Gemaakt: 2025-07-15
Open brief aan de Belgische regering - Leg de lat hoger: stop de blokkade, stop de genocide
9386 Gemaakt: 2025-06-04
NEEN aan de afbraak van de NEKKERHAL in MECHELEN
6136 Gemaakt: 2025-06-15
Geen windmolens op de Grashoek
236 Gemaakt: 2025-07-03
Bezwaar Windturbines Stad Kortrijk
371 Gemaakt: 2025-07-03
NEEN, geen zonnepanelen op "de Pit" in Nieuwkapelle!
674 Gemaakt: 2022-05-17
Behoud het auditorium Maisin in zijn volledige staat
84 Gemaakt: 2025-07-10
Red onze tuin! Samentuin Fonteinstraat
67 Gemaakt: 2025-07-08
Veiligheid en overlast N237 (Amersfoortsestraat / Utrechtseweg)
124 Gemaakt: 2025-07-08
Teken deze petitie! We willen geen McDonalds op de Veluwezoom, aan de bosrand Velp-Rheden
15676 Gemaakt: 2024-01-31
Behoud de NS JongerenDagkaart
2648 Gemaakt: 2025-06-24
Pak ons buitenzwembad niet af!
1885 Gemaakt: 2025-06-02
Aankleden etalages voormalige winkelpand Visser
43 Gemaakt: 2025-07-10
Ik ben tegen de komst van een arbeidsmigrantenhotel in het mooie buitengebied van Heinkenszand voor 48 arbeidsmigranten die niet in de buurt gaan werken maar in Yerseke of Noord Brabant.
93 Gemaakt: 2022-02-14
Kortsnuiten Blijven Bestaan
2999 Gemaakt: 2024-10-23
Meningen over het voorgestelde Asielzoekerscentrum in Venlo.
3523 Gemaakt: 2024-07-07
Stop de oplichtingspraktijken van Rizlan Ballagh – geen nieuwe laserkliniek meer!
29 Gemaakt: 2025-07-10