Protest tegen Horeservi

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Protest tegen Horeservi.


Gast

#1

2016-07-07 14:01

Marleen is een bekwame en vriendelijke collega. Los daarvan vind ik het onaanvaardbaar dat zij, na 21 jaar toegewijd werken, haar ontslag moet krijgen louter omdat Horeservi de uitbating v/h restaurant heeft overgenomen en de contracten slechts 1 jaar kunnen garanderen. Ik apprecieer deze petitie, het bewijs dat er nog mensen met een hart voor hun medemens/collega bestaan en hoop dat het tot een gunstig resultaat voor Marleen mag leiden !!

Gast

#2

2016-07-07 14:02

Spijtig dat we in een maatschappij leven waar alleen nog maar de rentabiliteit telt.

Gast

#3

2016-07-07 17:02

Mijn mond viel Open van verbazing. Dit is onbegrijpelijk en gewoon schandalig. Super initiatief deze petitie.
Gast

#4

2016-07-07 17:40

Ook bij SocA, de studentenvereniging van SSH, is er veel verontwaardiging. Marleen bediende niet alleen elke dag al het personeel en de studenten met een glimlach, maar stond ook altijd voor ons klaar. We konden met welke vraag dan ook bij haar terecht, ze was er altijd om ons te helpen. Wij betreuren dit ontslag ten zeerste en blijven hopen om Marleen in september terug in het restaurant van SSH te zien! Dit zou echt een groot verlies zijn...


Gast

#5

2016-07-07 18:00

De SSH is meer en meer zijn eigenheid aan het verliezen... Jammerelijke zaak!
Waar gaat de kracht van de SSH heen? UCLL, niet goed bezig!
Daarom, een duim voor deze reactie!


Gast

#6

2016-07-07 18:32

Ze was de beste!!!

Gast

#7

2016-07-07 18:57

Marleen is niet te missen op de SSH. Ze is onvervangbaar. mensen als Marleen zijn niet meer te vinden. Bovendien dragen we zo in ons hart omdat ze ons allemaal zo goed verzorgd heeft, op alle vlakken. Niet alleen haar keuken maar ook haar uitermate klantgerichtheid , haar vriendschap en gedrevenheid om voor iedereen goed te doen, maken van Marleen een onmisbare collega. Zo iemand mag je ons niet ontnemen

Gast

#8

2016-07-07 18:58

Omdat de eigenaar mij in het verleden ook lelijk behandeld heeft

Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2016-07-07 19:15



Gast

#10 Re:

2016-07-07 19:16

 

 Als rentabiliteit de reden zou zijn dan is dit helemaal te gek. Marleen is een ontzettend harde werkster, doet haar werk met hart en ziel en wordt op handen gedragen door personeel en studenten. 100% kunnen we op haar rekenen al 21 jaar lang. Het zal een fortuin kosten om zo een gedreven iemand te vinden en te kunnen houden.

 


Gast

#11

2016-07-07 19:26

Zonder ons Marleen zal SSH nooit meer hetzelfde zijn!


Gast

#12

2016-07-07 19:32

Bedankt Peter....Bedankt iedereen voor de steun !!!

Niet in staat om veel te reageren...
Dat we dit nog moeten meemaken ;( ....

Man van Marleen


Gast

#13

2016-07-07 19:41

Volledig onterecht, heel vriendelijke vrouw!
CSR

#14

2016-07-07 20:25

Ook names de studentenraad vinden wij dit onaanvaardbaar,

Marleen zet zich met hart en ziel in voor onze studenten en is onvervangbaar!
Werknemers die meer doen dan in hun werkomschrijving staat zet je in de bloemen, niet op straat....

We hopen dat Horeservi terug komt op deze beslissing en dat we Marleen ook volgend schooljaar terugzien op onze school, waar ze wat ons betreft een glimlach op ons gezicht en een maaltijd op ons bord mag blijven toveren tot aan haar pensioen.


Gast

#15

2016-07-07 20:54

Onrechtvaardig! SSH zonder Marleen kan gewoon niet. Dit is niet oke! 


Gast

#16

2016-07-07 22:43

Ze moet blijven iedereen zal haar missen!!!

Gast

#17

2016-07-08 06:42

Ik heb deze petitie getekend uit en met grote verontwaardiging, omdat ik Marleen jaren geleden heb mogen meemaken als een hartelijke en professionele collega, een plezier om 's middags in de cafetaria aan te schuiven.
Veel sterkte, Marleen, en ik duim dat dit ontslag niet doorgaat.
Hartelijk, Majo
A. De Vos

#18

2016-07-08 06:43

Ik ben zelf in 2012 gestart als student bij de SSH en gedurende mijn 3 studiejaren was Marleen een vaste waarde in "onze" school. Natuurlijk is zij dit al veel langer en het doet pijn om te lezen dat Horeservice haar dit kan afpakken. Hoewel ik zelf geen 'fulltime student' meer ben bij de SSH, is mijn jongere broer dit wel. Het zou fijn zijn om te weten dat hij van dezelfde service kan genieten zoals ik dit kon: bekwaamheid en gedrevenheid met een glimlach. Marleen is een topdame die in mijn belevenis gewoonweg onderdeel uitmaakt van de schoolinventaris en haar vaste, vertrouwde plaats heeft. Ze is meer dan enkel een medewerkster bij de SSH, ze is ook 1 van de uithangborden van de goede service die onze school wil bieden aan haar studenten. Als afgestudeerde HR-medewerker hoop ik dat Horeservice zich bedenkt, want medewerkers zoals Marleen zijn degenen die je absoluut binnen de onderneming wil houden. Ik hoop van harte dat deze petitie zijn effect zal hebben, alvast een grote 'dankjewel' aan de SSH om zich zo in te zetten!

Jb

#19

2016-07-08 07:27

In de sociale school leerden we over het belang van duurzaam en maatschappelijk ondernemen en in het bijzonder het inbrengen van sociale clausules in contracten die we aangaan met derden.

Ik hoop dat de sociale school, ook al is er geen sprake van een sociale clausule (!), hiertegen hard van leer trekt. Horeservi onder druk zet. En lessen trekt voor de toekomst.

Prima initiatief van deze petitie !

Marleen zal me niet meer kennen, maar hoop haar hiermee ook een steuntje in haar rug te geven !


Gast

#20

2016-07-08 07:41

omdat betrokkene reeds 21 jaar in dienst is. het is fijn voor de studenten om een bekend gezicht te zien. Iemand die de interne keuken goed kent. zij zal die bewaken als een goede huismoeder. geef haar die kans
GW

#21

2016-07-08 08:18

Marleen was degene die het eten nog een beetje glans gaf. Ik denk niet dat ik daar nu nog mijn bordje ga vullen. Goodbye Horeservi.


Gast

#22

2016-07-08 09:14

Marleen moet blijven! In al die jaren dat ik daar op shool zit was Marleen altijd de vriendelijkste geweest dat er in de Alma rondliep!
gast

#23

2016-07-08 09:31

Het is erg om mensen die zo lang in dienst zijn te ontslagen!!

Duidelijk dat iedereen tevreden is over haar en haar graag heeft!! 


Gast

#24

2016-07-08 09:57

Wat gebeurt met Marleen is in mijn ogen een schandelijke collateral damage bij de schaalvergroting: de samenwerking met Alma stopzetten en in zee gaan met een commerciële partner die het niet nauw neemt met werkomstandigheden (waar méér mensen het slachtoffer van zijn!), noch met de gezondheid van studenten (teveel zoet & vet). Dit compromis van slechte kwaliteit kan UCLL niet maken! Marleen is hier na 21 jaar dienst op totaal niet te rechtvaardigen wijze de dupe van, en wij allemaal: iemand die zo met hart en ziel haar klanten soigneert en haar job ongelooflijk ter harte neemt, vinden wij niet meer.

Als associatie partner van KULeuven is UCLL bevoorrecht om in een studentenstad als Leuven/Diepenbeek met Alma in zee te gaan, mét ons Marleen! 

Wat meer ethiek graag!

Schone kleren kennen we al, nu nog schoon (en gezonder!) eten op UCLL!

UCLL: bekén kleur!

TT

 

Steven Omblets

#25

2016-07-08 11:26

Dat gaan we toch niet laten gebeuren zeker! Wat ook de reden is, graag weet ik wat er aan de hand is.