MANIFEST: LEEFSTIJL GEZONDHEIDSZORG HET ALTERNATIEF (Petitie Het Roer Moet OM)

MANIFEST: LEEFSTIJL GEZONDHEIDSZORG HET ALTERNATIEF (Petitie Het Roer Moet OM) / Mededelingen / Minister Schippers wil eigen risico zorgverzekering verhogen naar € 500,- in 2017 / Opmerkingen


Gast

#26

2016-04-22 13:10

kappen met dat crimineel gedoe plukkert schippers rot op

Gast

#27

2016-04-22 17:24

Geen verhoging!!!!!

Gast

#28

2016-04-22 18:11

Is ze gek geworden? ik kan het nu al niet meer betalen

Gast

#29

2016-04-23 07:19

Dit is niet normaal meer, ik hoop dat dit kabinet valt, voor de nederlanders gaat het zo niet langer, jammer ik ben terleurgesteld  in deze regering.

 


Gast

#30

2016-04-23 09:20

Heer Mellinga u bent goed bezig nu is het zaak dat velen u volgen wij zijn al geruime tijd bezig met de facebook pagina " Verontruste Ouderen" en maken ons naast de zorg ook druk om inkomen.huisvesting en mobiliteit van ouderen dus bezoek onze pagina en like en deel ons. Holke J,M.Flapper

Gast

#31

2016-04-23 11:07

zeer zeker denken we aller eerst aan onze oudjes/ouders die de zorg zelf niet meer aan kennen en er hulp bij nodig hebben zowel in het huishouden als persoonlijke hulp

Gast

#32

2016-04-23 19:42

Absurd. Ik dacht dat we die lui in den haag hadden aan gesteld om te voorzien in collectieve behoeftes zoals 'zorg'.
Dacht eigenlijk dat we daar belasting voor betaalden.
En de marktwerking wordt maar niet teruggedraaid ondanks dat de , ooit zo bedoelde, kwaliteitsslag voor patienten is uitgelopen op winstbejag over de ruggen van patiënten. Torenhoge premies, onbetaalbare, onevenredig aan ontwikkelkosten geprijsde, medicijnen enz. Terwijl er goede kostenbesparende oplossingen zijn (Google beste zorgidee 2011) Yvonne Simons. Gezondheidswetenschapper.

Gast

#33

2016-04-26 07:47

Helemaal mee eens, zorg onbetaalbaar voor de "gewone mens"

Gast

#34

2016-04-26 19:52

We zijn al jaren gegijzeld door de zorgverzekeraars! Dit onder toeziend oog van onze eigen overheid.
Na het nieuwe zorgstelsel zijn de zaken almaar slechter geworden, kosten hoger en onvoorspelbaarder.
Regels onduidelijker en overgeleverd aan willekeur.
De overheid doet niets aan kostenverlaging in de zorg, zij zijn immers niet verantwoordelijk.... zo lijkt het.

Gast

#35

2016-04-29 00:07

Ik ben er klaar mee om steeds meer de lasten van deze grootverdieners te moeten dragen opdat zij er een gezapig leven op na houden,de EU en alle andere niet gemeenschappelijke doelen mee heiligen evenals de man van Schippers die van haar beleid asociaal profiteert en past precies in het straatje van het span Schultz-Verhagen.

De koek is op,de rek is er lang en breed af,nog even en ze kunnen heel de ziektekosten verzekering helemaal opdoeken en kan je het helemaal zelf betalen,ofwel Amerikaanse ziektekosten verzekering.

Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2016-04-29 08:09



Gast

#37

2016-04-29 09:48

allemaal op SP stemmen, dan komt het ouderwetse ziekenfonds weer terug, go go go Renkse!!!

Gast

#38 eigen risico

2016-07-14 22:34

we moeten met zijn allen protesteren, en eindelijk eens goed stemmen. mijn man en ik zitten in de wao/iva en wij zijn afhankelijk van medeicijnen... tel maar op ..... eigen risico... beide kwijt pffffffffffffffffffff

 




Betaald Adverteren

We zullen deze petitie adverteren bij 3000 mensen.

Leer meer...