NEE tegen supermonster in Delft

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie NEE tegen supermonster in Delft.


Gast

#76

2016-04-17 18:09

Zo'n mega gebouw past niet op die plek. Bovendien is er 20 m verder een grote supermarkt. Veel,problemen met de grote bevoorradingsauto's in de smalle straat. Keren etc.
Er zouden , volgens oude afspraak huizen komen. Gezien de mensen met verblijfsstatus , die ook naar Delft komen, en de Delftenaren die op een huis wachten,......is het een beter plan om daar huizen te bouwen.

Gast

#77

2016-04-17 20:31

Zoveel leefstand in het centrum van Delft; laat de gemeente daar maar in investeren! ! Geen nieuwbouw meer

Gast

#78

2016-04-17 20:56

Ik vind het overbodig, lelijk en vooral voor de verkeersveiligheid niet acceptabel. Het verkeer is nu al een drama als de Jumbo gaat lossen. Het gebouw is ook veel te hoog. Zonde van de binnenstad. Deze winkel hoort in een gemakkelijk toegankelijke plek.

Gast

#79

2016-04-17 20:59

Lelijk en overbodig en zonde van de bouwruimte. Dit past niet in de binnenstad. Er zijn genoeg van dit soort winkels in de binnenstad en op die plek. En vooral veel te hoog.

Gast

#80

2016-04-19 11:09

Reden om te ondertekenen:
- Ik zie niet uit naar nog meer geluidsoverlast van een extra supermarkt. Ik woon tussen de Jumbo en de locatie van de nieuwe supermarkt in. Ik verwacht meer vrachtverkeer, meer geluid van bezoekers.
- Het uitzicht op de omgeving rond mijn huis is in de loop van de tijd volgebouwd met hoogbouw (3 van de 4 zijden). De nieuwe supermarkt zou de laatste vrije zichtroute blokkeren.
- Er zijn al twee supermarkten in de buurt, op minder dan 5 minuten lopen: Jumbo en Albert Heijn. Lijkt me genoeg.

Gast

#81

2016-04-19 11:51

Ik ben tegen afschuwelijk lelijke nieuwbouw in de binnenstad van Delft en ik denk dat we niet zitten te wachten op nog meer winkels.

Gast

#82

2016-04-19 12:01

Als omwonende zit ik niet te wachten op een toename van vrachtverkeer en geluidsoverlast in de buurt.

Daarnaast kan ik me niet voorstellen dat er behoefte is aan (nog) een grote supermarkt op deze locatie.

Wat mij betreft is dit een goede locatie voor een bescheiden appartementencomplex van maximaal 3 etages hoog.

Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2016-04-19 20:19



Gast

#84

2016-06-23 12:20

Omdat het mooie oude centrum niet moet worden volgebouwd met onzinnige gebouwen waar geen bewoner op zit te wachten. Er zijn vele alternatieve lokaties buiten het oude centrum met voldoende parkeergelegenheid. Winkelmeters uitbreiden is belachelijk met de huidige leegstand!
Unicorno

#85

2016-06-28 14:34

De hele omgeving van de Kruisstraat bestaat al uit nieuwbouw en bovendien kun je toch al je kont nergens meer keren in de binnenstad; vooral niet als er ook nog toeristen  te pas en te onpas in elke straat in het midden gaan lopen.  Omdat Delft toch al is ontsierd mag die LIDL er voor mij komen maar is er niet geprobeerd de oude V&D aan LIDL te verpatsen? Dat is even verder en staat leeg, waarschijnlijk nog jaren.


Gast

#86

2016-08-16 13:45

Ik ben tegen grootschalige gebouwen in het centrum van Delft. De aanvoer van goederen voor het geplande gebouw zal zeer lastig worden door de smalle straten.

Gast

#87

2016-08-30 07:17

schandalig voorstel...moordend voor de historisch stad...