Stop uitzetting gewortelde kinderen nu!
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Hallo ik ben Sona. Onze kinderpardon is afgewezen en daarom vindt ik dit een goede actie ik hoop dat we door deze actie hier kunnen blijven. Wij zijn nu 6 jaar in Nederland toen ik vluchtte was ik 5 jaar oud nu ben ik 11 jaar . En ik hoop dat er door deze actie een eerlijk kinderpardon komt .
Wij zijn zelfde situatie. Dat is echt oneerlijk. Als ouders niet mee gewerkt met de D&V DIE kinderen mag helemaal niet blijven. Maar ik denkt dat elke kind heeft vrijheid en veilig te blijven. Wat heeft ouders gedaan dat de niet kinderen schuld is. Ik hoop dat die acties helpt kinderen leven en veilig te blijven.
Ze hebben vrienden , vriendinnen sport en spel
Zijn al Nederlander ongeacht de afkomst van ouders.
Re:
Wij zijn zelfde situatie. Dat is echt oneerlijk. Als ouders niet mee gewerkt met de DT&V DIE kinderen mag helemaal niet blijven. Maar ik denkt dat elke kind heeft vrijheid en veilig te blijven. Wat heeft ouders gedaan dat de niet kinderen schuld is. Ik hoop dat die acties helpt kinderen leven en veilig te blijven.
Re:
Als jij en jou ouders ook problemen hadden in het land waar jij vandaan komt .En jullie gingen vluchten maar niemand wilde dat jullie bleven zou dat dan leuk zijn. Heb je wel nagedacht voor dat je ging typen?Bedankt voor het steunen !
This comment has been removed by the person who wrote it.
This comment has been removed by the person who wrote it.
PARDON.
the undocumented children and Their parent in the Netherlands need to be pardon.
Kinderen zijn daarbij afhankelijk van de keuze van hun ouders.
Voor verblijfsvergunning voor familie H. die al jaren in AZC Grave verblijft. Voor een veilig thuis voor m.n. Sona, Ruben en David, hun ouders en oma. Kinderen zijn intussen geworteld in ons land en voelen zich hier goed. Onzekerheid over de situatie is slecht voor het algeheel welzijn en de gezondheid van m.n. de kinderen.
| This discussion has been closed. |
Hallo ik ruben. Ik ben zes jaar in Nederland. Ik ben gevlucht uit Armenië toen was ik drie jaar.onze kinderpardon is afgewezen. Ik wil graag in Nederland blijven omdat het hier veiliger dan in Armenië en we hebben veel problemen in Armenië mee .gemaakt.