Stop de overbebouwing in de Nijverheidsstraat te Vosselaar


Gast

#1

2016-02-14 12:08

Het groene karakter vermindert aanzienlijk; dit was de reden om hier te wonen. Ook de verkeerssituatie die nu al slecht is wordt daarna onaanvaardbaar





Gast

#2

2016-02-14 18:48

Wij allen zijn in Vosselaar komen wonen voor het groene karakter. Als wij het gemeentebestuur CD&V zo laten doorgaan, blijft daar weinig van over. Gaat het niet eens tijd worden om dit beleid een halt toe te roepen.

Gast

#3

2016-02-14 20:36

Het groen van Vosselaar moet worden behouden.
Bovendien mag het verkeerssituatie langs de Antwerpsesteenweg niet nog gevaarlijker worden.
Gast

#4

2016-02-14 21:39

De verstedelijking van Vosselaar deint langzaam maar zeker uit, aan het gemeentebestuur om hier paal en perk aan te stellen. Als ik lees dat ook hier weer medogeloos groene zone zal verdwijnen, stel ik me de vraag waar het naartoe gaat met het 'groene' Vosselaar. Alle respect voor de inwoners lijkt verloren.


Gast

#5

2016-02-15 00:39

Geboren en getogen In Vosselaar. Opgegroeid in de Nijverheidsstraat. Altijd genoten van het groen en de ruimte in dit dorp.

Als ik zie hoe het groene karakter stilaan verdwijnt door bebouwingen en het verkeer ook alsmaar toeneemt en gevaarlijke situaties creëert, stel ik me de vraag hoe onze toekomst eruit gaat zien !

Vosselaar heeft altijd een echt Kempisch, groen,aangenaam, rustig dorp geweest.

Laten we alsjeblieft niet verder verstedelijken en toon respect voor de oudere inwoners van Vosselaar.


Gast

#6

2016-02-16 08:10

Het is algemeen geweten dat oververbouwing en zeker zonder rekenig te houden met het groene karakter niet compliance is met het klimaat enz. ....

Gast

#7

2016-02-16 08:21

Voor een groener Vosselaar
...

Gast

#8

2016-02-18 19:08

Vosselaar is één van de mooiste plekken in de Kempen waar het nog veilig wonen is. Waarom dit nu verknallen?

Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2016-03-10 21:59