Marc Dullaert moet blijven als Kinderombudsman

Marc Dullaert moet blijven als Kinderombudsman / Mededelingen / Aanbieden petitie / Opmerkingen


Gast

#151

2016-02-10 16:03

duim omhoog!

Gast

#152

2016-02-10 16:03

Ik hoop dat het gaat lukken! Want dit is een blamage! Scvhandelijk hoe deze man om totaal vage redenen wordt afgeserveerd!!

Justice

#153 Gerechtigjeid

2016-02-10 16:03

Ik hoop: eindelijk gerechtigdheid.

Iemand die zo goed werk doet mag niet zomaar aan de

kant worden gezet vanwege al die vieze politieke spelletjes.

Het moet maar eens een keer afgelopen zijn.

Ik stel voor om van Zutphen naar Siberie te sturen.

Kan die mooi nadenken over zijn zonden!!

Die heeft het in ieder na al goed verknalt.

Hij zal door niemand ooit serieus genomen worden.

Bah, akelige man.

 


Gast

#154 Marc Dullaert moet zijn werk als kinderombudsman kunnen voortzetten

2016-02-10 16:04

Aangezien de nationale ombudsman, de heer Van Zutphen, nog steeds niet heeft willen aangeven waarom hij vindt dat Marc Dullaert zo nodig moet opstappen (hij geeft zelfs aan dat Marc uitstekend werk levert), lijkt me dat deze laatste gewoon moet aanblijven. Het heeft er de schijn dat Van Zutphen dit alleen niet wil, omdat hij vindt dat hijzelf als De Grote Man het woord extern mag voeren. Zijn optreden 'naar buiten' tot nu toe , door hem zo geroemd als iets wat hij alleen mag doen, geeft mij te denken over zijn professionaliteit. Bovendien vrees ik dat door dit, in mijn ogen eigengereide optreden van de Heer van Zutphen, Nederland ook internationaal schade ondervindt. Eerst iemand als internationaal Kinderombudsman aanstellen en die dan al snel terug laten treden getuigt allerminst van professionaliteit.


Gast

#155

2016-02-10 16:07

Reinier "u stelt de verkeerde vraag" van Zutphen en z'n nieuwe sidekick-phoney Joyce uit de PvdAmulticultibaantjescarrousel hebben duidelijk geen communicatieve vaardigheden en zijn dus volledig ongeschikt om het Nederlandse volk bij te staan in de strijd tegen een gecorrumpeerde overheid. Blijkbaar is het vooral door Brenninkmeijer en Dullaert gevormde instituut De Nationale Ombudsman nu aan de beurt om door dit amorele PVVDA plucheplakkerskabinet gesloopt te worden......Draai deze ellendige benoemingen terug!! Ze deugen niet!!

Gast

#156

2016-02-10 16:08

Marc Dullaert is voor mij de eerste Kinderombudsman die zichtbaar integer en zuiver doortastend zijn werk doet. Hulde.
Ik pleit voor BLIJVEN

CHS van den Sigtenhorst

Gast

#157

2016-02-10 16:10

Ik steun deze petitie van harte.

Gast

#158

2016-02-10 16:12

Ik had al een keer gereageerd maar wil dat bij deze nogmaals nogmaals. Ik heb de reactie van Van Zutphen gezien in Nieuwsuur. Deze man is autoritair en duldt geen sterke persoonlijkheden als Marc Dullaert (en dat is hij) in zijn omgeving. Hij communiceert als een sluisdeur en gaf zichzelf een brevet van onvermogen. Ongeschikt als ombudsman. Maar ja, hij is aangesteld door het VVD-bolwerk Veiligheid en Justitie en die zijn van het zelfde laken een pak.

Gast

#159

2016-02-10 16:13

De juiste man op de juiste plek is mark dullaert wel duidelijk. Hij is kritisch naar de instanties en legt de vinger gewoon op de zere plek. De druk op Van Zutphen komt wellicht uit de driehoek-verhouding: Jeugdzorg - RvdK - Kinderrechters. Dat is een kliek die in een ivoren toren zitten en zeer machtig zijn
Het Jeugdzorgbeleid in NL is een verkapte kinderhandel
fabriek waar enorme bedragen in omgaan en de awbz een bodemloze subsidiepot van is. Logisch dat de driehoek druk zet om een kritisch rechtvaardig persoon als Dullaert van hem af wil.

Mvg. Mustafa B.

Gast

#160

2016-02-10 16:14


Gast

#161

2016-02-10 16:14

Als weals ondertekenaars allemaal een tientjedoneren kan hij zelfstandig doorwerken.
Bezorgd2016!

#162

2016-02-10 16:16

 

Een mooi resultaat, hopelijk doet de politiek er iets mee. De Kinderombudsman mag niet verdwijnen!

Zeker na het uitermate teleurstellende interview optv van Twan Huys met de Nationale Ombudsman, de heer Van Zutphen.

Wat een slechte presentatie van de Nat. Ombudsman: arrogant, elitair en vaag.

Laat de kinderen niet in de kou staan.

Marc Dullaert moet aanblijven!


Gast

#163

2016-02-10 16:16

Nog steeds sta ik achter deze petitie.
Marc Dullaert is de juiste man op de juiste plaats.
Van Zutphen maakt een enorme fout als hij bij zijn standpunt blijft.
Jammer dat hij zijn ego belangrijker vindt dan het belang van de kinderen.

Gast

#164 Re:

2016-02-10 16:16

#1: -  

 Helemaal mee eens en niets aan toe tevoegen. 

Een ondertekenaar.


Gast

#165

2016-02-10 16:21

Hele goede actie.
Wat mij betreft is de volgende actie: Van Zutphen moet weg als ombudsman. Zo'n lompe man als Ombudsman, BAH !
R. Ebetiko

#166

2016-02-10 16:21

Mooi en nu maar hopen dat er ook daadwerkelijk iets van terecht komt. Hoeveel vingers in de pap heeft zijn opperhoofd?

Met vriendelijke groet,

 


Gast

#167

2016-02-10 16:23

Hier heb ik niets meer aan toe te voegen , een bewogen, bijzonder mens , kunnen wij nog heel veel van leren.

Vriendelijke groet
Lissy Somers Smit

Gast

#168

2016-02-10 16:24

Marc Dullaert moet blijven als Kinderombudsman..
Dat kan ieder normaal persoon toch wel begrijpen!

Gast

#169

2016-02-10 16:25

Uitstekend

Gast

#170

2016-02-10 16:25

Ik ben blij dat de petities worden aangeboden.De politiek kan deze situatie niet naast zich neerleggen.
De Nationale ombudsman heeft zich in deze situatie laten kennen als een iemand die zelf baas wil zijn.!!!!
Zijn autoritaire houding naar de journalist van het jeugdjournaal is zelfs schokkend.
Marc Dullaert daarentegen heeft zijn persoonlijke teleurstelling als een wijs mens terzijde geschoven. Hij is bereid de tijd tot een nieuwe kinderombudsman is aangesteld zijn werk te blijven doen.
Ik hoop op een goed en wijs besluit door de Kamercommissie.
Groet, Joke Beers. Soest

Gast

#171

2016-02-10 16:26

Het lijkt mij voor de Tweede Kamer in ieder geval zaak deze zaak nader te bekijken. Een persoon als Dullaert lijkt mij zeker een 2de termijn waard. Wil Nederland internationaal nog een beetje geloofwaardig overkomen zou ik een belangrijke functie als deze niet af willen laten hangen van de willekeur van iemand die toevallig de "macht" heeft om een dergelijke benoeming tegen te houden.

Gast

#172

2016-02-10 16:26

Klasse. Nationale ombudsman en kinderombudsman moeten absoluut onafhankelijk van elkaar kunnen functioneren in het kader van de transparantie.
wos

#173 heel goed

2016-02-10 16:28

een geweldige actie! Ik hoop dat het resultaat oplevert (maar ik betwijfel of de TK zich zal willen mengen in dit proces. Van Zutphen zal niet op zijn schreden terugkeren, verwacht ik). Maar het is alleen al heel erg goed om te laten weten hoe erover deze zaak gedacht wordt. Prachtig initiatief met heel goed (tussen-)resultaat.


Gast

#174

2016-02-10 16:28

Kinderombudsman moet blijven. Ombudsman moet weg.
Tweede Kamer, ontsla die Ombudsman ten spoedigste en stuur hem linea recta naar Syrië om daar orde op zaken te stellen. Als hij net zo'n LEO (Leo = Lomp En Onbehouwen) is als hier, dan komt dat helemaal goed.
Freebee

#175 Ombudsman

2016-02-10 16:28

Beregoed initiatief!

Wie kan er nog vertrouwen hebben in deze 'nieuwe' maar niet vernieuwende ombudsman. Hij kan beter de eer aan zichzelf houden door zo snel mogelijk af te treden. Zijn houding en optreden tonen een man die niets meer kan leren. Dat gaat niet goed.