Zeg NEE tegen asielzoekers in Albrandswaard!

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Zeg NEE tegen asielzoekers in Albrandswaard!.


Anonymous

#951 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2016-02-10 23:01

#944: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

 Mooi dat je blijft bewijzen dat de vluchtelingen ALLE reden hebben om te vluchten. Ga vooral door!


Gast

#952 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2016-02-10 23:26

#951: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

 dit komt juist binnen deze mongool is een gevluchte irakees koerd die jaren in Almere heeft gewoond gevlucht zogenaamd voor saddam, bewijs  om alles terug te sturen 


Gast

#953 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2016-02-10 23:32

#952: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

 Jij stuurt dus iedereen terug vanwege één man? Moeten we dan niet allemaal levenslang opgesloten worden vanwege Adolf Hitler? Probeer eens normaal te denken, met je verstand, bijvoorbeeld.

Krakeling

#954 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2016-02-10 23:45

#949: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

Jij (of iemand anders die zich tegen mij richtte) hebt het element 'muur' geïntoduceerd in de discussie, niet ik. Het begon toen ik reageerde op iemand die iets zei over "MET elkaar leren leven in plaats van TEGEN elkaar", waar ik toen "NAAST elkaar" van heb gemaakt. Ik heb dat concreet duidelijk gemaakt aan de hand van een schutting die je samen met je buren neerzet, waardoor je ieder je eigen privacy behoudt. Samenwerken om met de ander om je eigen plek te behouden; de schutting vond ik daar een mooie metafoor voor. Niet tegen elkaar, maar naast elkaar. Samen voor ons eigen :D Zo zou je ook kunnen samenwerken met een wederopbouwend Syrië en Iraq.

'Volk' is overigens een vaag en permanent veranderend begrip (zie ingebeelde gemeenschap). Zolang de Catalanen en de Castillianen (of hoe die lui ook heten) niet naar elkaar met bommen gaan smijten, is er niets op tegen om die ontwikkeling gewoon op z'n beloop te laten. Ik zou denken dat België geen nationale eenheid is, maar ik ken Belgen die dat wel vinden. Er vinden mijns inziens in onze regio geen spanningen plaats tussen Nederlanders, Belgen*, Fransen, Duitsers en Denen, dus is er ook geen reden om daar 'iets' mee te moeten. 

*(Wel tussen Vlamingen en Walen onderling, maar daar vallen in ieder geval geen dooien, hoewel er bij wielrenwedstrijden door Brussel wel punaises gestrooid schijnen te worden als de Frans- danwel Nederlandstaligen door 'vijandig gebied' moeten fietsen)

Verder: voor de nazaten van de Hugenoten zal de geschiedenis van hun voorouders weinig praktische relevantie hebben in hun dagelijks leven als Nederlander; voor de meeste Indo's zal dat ook gelden, en ik ken diverse immigranten van Noord-Afrikaanse komaf, voor wie dat ook al opgaat: hun kinderen zullen gewoon Nederlanders zijn. Maar het lijkt er toch op dat deze integratie voor een groot deel van de diverse islamitische migrantengemeenschappen in Nederland en de rest van Europa, èrg lang zal gaan duren, als het er überhaupt ooit van komt. En als dat al denkbaar is, dan levert dat een wereld op waarin ik me misschien wel helemaal niet thuis zou voelen, en ik zie daarom niet in waarom ik er steun aan zou moeten verlenen.

 

"Als biologie, psychologie en geschiedenis iets leren, dan is het toch juist dat muren alleen maar de wens tot slechten oproepen?"

Het is me duidelijk dat jij dat er vooral in wilt zien. De wens is de vader van de gedachte.

 

NB een huis heeft meestal al muren, tegen weersinvloeden èn om inbrekers buiten te houden.


Gast

#955 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2016-02-10 23:48

#953: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

 Het is niet 1 man het zijn er al meer honderden die zijn gegaan en duizenden die er mee sympathiseren , leer zelf denken dit Europese drama draait op den duur uit op 1 grote balkan conflict,ik hoop het werkelijk niet maar als je over alles gaat nadenken kan het niet anders de culturen liggen te ver uit elkaar en de islam past zich niet aan begint juist meer te eisen, dit gaat niet goed komen , ik erger mij ook kapot aan de Islam  zoals zo velen terwijl er vele goede moslims zijn 


Gast

#956 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2016-02-10 23:50

#955: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

 En miljoenen die op de vlucht zijn daar voor. Wanneer begin je met je verstand te denken?


Gast

#957 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2016-02-11 00:00

#953: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

Adolf Hitler... Dat is toch die vent met dat Charlie Chaplin snorretje?


Gast

#958

2016-02-11 00:11

Weten jullie was pas eng is? Dat we inmiddels bij opmerking #958 zijn aanbeland, terwijl er bovenaan Opmerkingen (940) staat.

Waar zit hem dat verschil van een stuk of 20 in???

Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2016-02-11 00:51



Gast

#960

2016-02-11 01:15

 Omdat de ISLAM voor ons allen is...


Gast

#961

2016-02-11 01:37

Zie jij soms een vallende ster? Dit kan betekenen dat er een Shaytaan is weggeslagen met die ster. Ze proberen vaak af te luisteren over het ongeziene wat bijv. morgen gaat gebeuren met iemand, als de engelen naar de Hemel gaan om die dingen te horen te krijgen. Vroeger was dit wel mogelijk en konden de Duivels het doorvertellen aan bijv. tovenaars etc. Later/nu niet meer, nu worden ze door de sterren weggeslagen terug naar aarde en weten ze niets over de toekomst van mensen.

 


Quran:


5:67 En voorwaar, Wij hebben de naastbije hemel met lampen versierd, Wij hebben hem tot een middel gemaakt om de satans te verdrijven en voor hen hebben Wij de straf van het razende Vuur bereid.

15:16. En voorzeker, Wij hebben in de hemel sterrenstelsels aangebracht en Wij hebben haar versierd voor de aanschouwers.
17. En Wij hebben haar bewaakt tegen elke vervloekte Satan.
18. Behalve degene die (de Satan) heeft afgeluisterd, dan achtervolgd wordt door een heldere vlam.


Gast

#962

2016-02-11 01:43

Te klein hoofddoekje


Gast

#963

2016-02-11 01:44

Moge Allah jou beschermen


Gast

#964

2016-02-11 01:51

  

En ik maar denken dat het om vluchtelingen ging, niet om de islam.

 


Gast

#965

2016-02-11 07:39

De meeste vluchtelingen zullen ook wel moslim zijn, maar hoe zit dat met die mensen uit Eritrea? Daar wordt zowel het christendom als de islam beleden, en ook zijn er minstens 8 etnische groepen. Vandaar dat er in de AZCs nog wel eens vechtpartijen zijn.


Gast

#966 Re: Re:

2016-02-11 09:29

#917: - Re:  

 Je bent kind , je bent een zieke volwassene die zich voor doet als kind , vieze pedo


Gast

#967 Re:

2016-02-11 09:33

#960: -  

No more islam !  Allah is een leugen ! Mohammed een pedoflel.

Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2016-02-11 09:36



Gast

#969

2016-02-11 10:02

 

..........


Gast

#970 Re: Re:

2016-02-11 10:45

#968: - Re:  

 En dan vraag je jezelf niet af waar je in Godsnaam mee bezig bent? Want het zijn wel de vluchtelingen die de klos worden van jouw haat tegen de islam. Kaaskoppen, inderdaad, maar dan gaat het niet over de kleur haar die d'rop staat, maar over de inhoud.


Gast

#972

2016-02-11 15:22

PvdA: Nederland Sterker & Socialer


Gast

#973 Re:

2016-02-11 16:02

#971: -  

 De rest van Nederland doet dat zonder Twitter.


Gast

#974 Re:

2016-02-11 16:26

#958: -  

 Dit bericht is verwijderd?


Gast

#975 Re: Re:

2016-02-11 16:27

#973: - Re:  

 Spreek voor uzelf.