Zeg NEE tegen asielzoekers in Albrandswaard!

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Zeg NEE tegen asielzoekers in Albrandswaard!.


Gast

#276 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2016-02-06 15:09


Gast

#277 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2016-02-06 15:14

#274: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

 Ik ben intolerant tegen culturen die niet willen integreren en hun eigen cultuur belangrijker vinden dan de Nederlandse cultuur, had je lekker daar moeten blijven, jij bent voor mij ook een landverrader voor vele kan ik je verzekeren, net zoals moslims laten vele Nederlanders niet meer hun werkelijke gedachten aan de buitenwereld zien maar er broeid iets kan ik je verzekeren 


Gast

#278 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2016-02-06 15:21

#266: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

 Wat weet jij er van hoe die 90% denkt ik wel het zijn de mensen waar ik mee ben opgegroeid, niet de linkse wereldvreemde gekkies  die geen idee hebben waar ze het over hebben , er zijn niet voor niks vertrokken uit hun geliefde steden wegkijker


Gast

#279 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2016-02-06 15:21

#277: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

 Omdat mijn mening niet de jouwe is, ben ik een landverrader? Omdat jij meent jouw mening aan anderen te moeten opdringen ten koste van derden, ben ik een landverrader?

Dat er iets begint te borrelen, dat kan ik je verzekeren. Ik hoor steeds meer en steeds vaker walging onder de zwijgende meerderheid tegen de fascistoïde methodes die de "bezorgde burger" meent erop na te moeten houden om zijn zin door te drijven. De zwijgende meerderheid begint zich te roeren en zal niet lang meer dulden dat de democratische rechtstaat kapot gemaakt wordt door populisten en hun volgelingen.


Anonymous

#280 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2016-02-06 15:22

#278: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

 Wat knap van jou dat jij weet wat 90% van de mensen denken. Zijn daar pilletjes voor?


Gast

#281 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2016-02-06 15:24

#278: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

 LEER NEDERLANDS, jan doedel. Jouw teksten zijn nauwelijks meer te volgen.


Gast

#282 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2016-02-06 15:25

#279: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

 We gaan wel zien ben bang dat je dit niet gaat winnen heeft niks met facisme te maken maar met verraad tegen het volk , je maakt je zelf alleen maar belachelijk ga zo door


Gast

#283 Re: Re:

2016-02-06 15:30

#215: - Re:  

 Dat kan ik niet ontkennen :-)


Gast

#284 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2016-02-06 15:32

#281: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

 Ligt misschien aan je denkvermogen velen weten waar ik het over heb ,jouw wereldje bestaat niet 


Gast

#285

2016-02-06 15:34

Ik wil dit niet -punt -

Gast

#286 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2016-02-06 15:36

#284: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

 Dat het volgens jou niet bestaat, weten we ondertussen wel. Dat ik er 24/7 middenin leef, interesseert jou niet, omdat het jouw waanidee weerspreekt en dat moet je niet hebben natuurlijk.

Zullen we het erbij laten dat ik weet wat ik weet en dat jij denkt wat je meent?


Gast

#287 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2016-02-06 15:38


Gast

#288 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2016-02-06 15:40

#286: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

 Minderheid wat er tussen in leeft de meerderheid is het ontvlucht snap dat toch een keer, wat hebben de steden nog met Nederland te maken 


Gast

#289 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2016-02-06 15:44

#288: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

 Heb je ook een Nederlandse ondertiteling? Ik typ 888, maar er gebeurt niets.


Gast

#290 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2016-02-06 15:46

#289: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

 Wat je niet wil begrijpen zul je nooit begrijpen het probleem bij vele wereldvreemden in dit land


Anonymous

#291 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2016-02-06 15:49

#290: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

 Gebruik een keer punten en komma's, dan lijkt het nog op een leesbare zin.


Anonymous

#292

2016-02-06 15:57

Weet je wat ik vreemd vind? Dat een minderheid blijkbaar in staat is om vreedzaam tussen mensen van allochtoonse afkomst kan leven, zoals ik hier lees, terwijl een meerderheid gemeend heeft om te moeten vluchten, zoals ik hier ook lees. Vreemd ook, dat de meerderheid die gevlucht is, zich sterk afzet tegen vreemdelingen, terwijl de mensen die er tussenin wonen er geen enkel probleem mee hebben. Wie heeft nou recht van spreken? Zij die het alle dagen meemaken of zij die van op een afstandje hun mening vormen? Ik denk dat ik het antwoord wel weet.

Ook op de vraag wie er wereldvreemd is.

Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2016-02-06 15:58



Gast

#294 Re:

2016-02-06 16:16

#293: Derrida -  

 U schrijft: "We moeten erkennen dat de vluchtelingen een andere achtergrond hebben dan wij". Wie is "wij"? Heeft niet de Fries een andere achtergrond dan de Limburger, de Zeeuw dan de Tukker? Verwacht u van hen eenzelfde aanpassing als van de asielmigrant? Mag u van de asielmigrant verwachten dat die zich aanpast en in welke mate? Is niet de asielmigrant een tijdelijke gast die weer zal moeten vertrekken zodra de situatie van zijn thuisland dit toelaat? Is dan niet juist cultuurrelativisme heel erg op zijn plaats? Wie bepaalt welke gebruiken wel en niet "thuis horen" in Nederland? Weerspreekt dit niet onze grondrechten, alsook de universele rechten van de mens?


Gast

#295 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2016-02-06 16:23

#291: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

 Prima leesbaar zonder punten komma's jij wil het niet begrijpen groot probleem van jouw soort jouw waarheid is de waarheid anders denkende zijn dom je komt er nog wel achter 

Rhoon

#296

2016-02-06 16:25

Ik ben er trots op in een land te wonen waar mensen in nood opgevangen worden.

Ook in Rhoon zijn daarom vluchtelingen welkom.

 

 

 


Gast

#297

2016-02-06 16:31

               

Organisatie petitie.

#298 Re:

2016-02-06 17:05

Je zal maar geboren worden in een oorlogsland. Schaam me soms kapot Nederlander te zijn. Gelukkig zijn de meesten van de haters zelf minder ontwikkeld. 

 


Gast

#299

2016-02-06 17:08

Deze verschillende culturen passen totaal niet bij elkaar en aanpassen is geen optie dat heeft het verleden ons wel geleerd.
niet welkom

#300 Re:

2016-02-06 17:09

#296: Rhoon -  

 Haha mafkees , nikste welkom in rhoon , we zullen er met ze alle alles aan doen om het tegen te houden.