Zeg NEE tegen asielzoekers in Albrandswaard!

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Zeg NEE tegen asielzoekers in Albrandswaard!.


Gast

#226 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2016-02-06 13:40

#222: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

 Dan is het xenofobie als ik een andere menning heb , nog weinig inhoud van je gekregen, kom met een verhaal dat ik ongelijk heb ,ik zie weinig gematigde islam zie alleen maar een toename van islamisering in ons land en maak mij daar zorgen om ja ,voor mijn kinderen ben ik dan een xenofoob, kom met een verhaal en niet met deze goedkope verwijten , dit is geen islam land 

Rotterdammert

#227 Re: Re: Re:

2016-02-06 13:41

#200: - Re: Re:  

 Ik ben tegen ben ik dan links?

Of een facist?

 

donald trump

#228 Re: AZC NEE

2016-02-06 13:43

#14: - AZC NEE 

 hun krijgen zo dat doe je goed

a.v.p

#229 Azc

2016-02-06 13:46

jullie zijn zeker allemaal auties die gepest werden in de klas en bang zijn van buitenlanders..

Rotterdammert

#230 Re: Re: Re: Re:

2016-02-06 13:52

#190: - Re: Re: Re:  

Ja zeker we zullen zien waar de democratie voor staat.

tweespalt en haat was er niet voor dit artikel er was in Albrandswaard is mijn ervaring.

Nu is er sprake van een slecht door dacht plan en wij staan bijvoorbeeld al tegen over elkaar.

En ik verzeker u ik heb kindjes en vrouw en die bescherm ik tegen alles!

Ook  tegen mensen die de tools geven aan de daders zoals u!

Ik wil mijn kinderen en vrouw graag in het park zien zitten met een hengeltje en hondje in de zomer.

Dat vind ik geen goed veilig plan meer als deze mensen met in hun kielzog een leger aan onderontwikkelde met prehistoriesche gedachten naar hier komen.

 

 

 


Gast

#231 Re: Azc

2016-02-06 13:53

#229: a.v.p - Azc  

 Nee ik tikte ze gewoon op de reset knop als ze raar deden.

 


Anonymous

#232 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2016-02-06 13:54

#223: Theo van Ewald - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

 Logisch dat ze (nog wel) voorrang krijgen op Nederlanders, omdat de Nederlanders een dak boven hun hoofd hebben en zij niet. Duh!


Gast

#233 Re: Azc

2016-02-06 13:55

#229: a.v.p - Azc  

 Geen probleem met buitenlanders probleem met de achtelijkheid van islam 


Anonymous

#234 Re: Re: Re: Re: Re:

2016-02-06 13:56

#230: Rotterdammert - Re: Re: Re: Re:  

 Die tweespalt, die komt toch door jullie? De democratie, die wordt toch door jullie gesaboteerd?

En je ruimdenkend wordt met elk bericht sprekender.


Gast

#235 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2016-02-06 13:58

#211: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

warom word de islam met het christendom vergeleken?

Islam is hier pas en het christendom  al veel langer en wat mijn betreft stopt het beide als ze zich niet kunnen vinden in vreiheid zonder dwang ander agressie.


Gast

#236 Re: Re: Azc

2016-02-06 14:03

#233: - Re: Azc  

 "Achtelijkheid" is nog steeds geen woord in de Nederlandse taal.

Ga eens een inburgeringscursus doen.

Rotterdammert

#237 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2016-02-06 14:04

#214: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

Lijkt me een duidelijk verhaal van gevangen op zuid en geen goede baan om een iets duurder huisje te kopen om weg te gaan en simpelweg geen kinderen of empathisch vermogen.

En if you cant beat them join them ja toch niet dan


Gast

#238

2016-02-06 14:05

Ik ben er tegen.

Gast

#239 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2016-02-06 14:06

#235: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

 Je kunt islam helemaal niet met het cristendom vergelijken islam is een alles omvattende  ideologie die van peuter afaan wordt geïndoctrineerd , cristendom een religie wat verschillende verlichtingen heeft gehad dit land is geworden wat het is omdat het cristendom verschillende verlichtingen heeft gehad en mensen de keuze hadden om afstand te doen van religie, dit ligt nogal anders bij islam het is alleen maar bezig om macht te krijgen 


Gast

#240 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2016-02-06 14:08

#237: Rotterdammert - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

 En wat anders dan een domme reactie? Waarom zou ik weg willen? Ik zeg toch dat ik geen last heb van de vele moslims om mij heen. Jij bent fobisch voor die mensen, ik niet. Ik moet er niet aan denken om te verhuizen en dan naast zo'n eng xenofoob figuur als jij te moeten komen wonen. Nee dank je.


Gast

#241 Re: Re: Re: Azc

2016-02-06 14:12

#236: - Re: Re: Azc  

 Ga jij je  bekeren tot tot de religie van verdraagzaamheid en vrede of heb je dat al gedaan , dat zal wel veel verklaren van de achtelijkheid wat je hier verspreid 


Gast

#242

2016-02-06 14:13

Het is belachelijk dat er weer zo vaag over wordt gedaan in de gemeente en waarom zou er geld worden verstrekt? Tegen welke prestatie werken in de Hoogewerff bijvoorbeeld

Gast

#243 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2016-02-06 14:13

#239: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

 Islam is een godsdienst, geen ideologie. Het christendom is hier net zo goed met de paplepel ingegeven. Zowel het christendom als de islam zijn door de eeuwen heen niet onveranderd gebleven. Mensen kunnen zowel bij het christendom als bij de islam afstand doen van hun geloof.

Je kunt, kortom,elk geloof met elkaar vergelijken. Of de vergelijking zin heeft, is een tweede. Maar een bewust scheve vergelijking maken door middel van stompzinnige leugens, is in elk opzicht zinloos.


Gast

#244 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2016-02-06 14:18

#240: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

 Jij bent te dom om na te denken, het wereldje wat jij hier wil neerzetten van verschillende culturen wat vreedzaam naast elkaar leeft bestaat helemaal niet , islam wil domineren heeft geen begrip voor anders denkende het voelt zich zelf ver verheffen boven anders denkende, terwijl ze zelf een achtelijkheid aanhangen voor mij is achtelijkheid wel een woord 


Gast

#245 Re: Re: Re: Re: Azc

2016-02-06 14:18

#241: - Re: Re: Re: Azc  

 Probeer eens een keer in je leven een woord goed te spellen. Je bent zelfs nog te lui om op te zoeken hoe je "achterlijk" schrijft. Leer je moerstaal, dombo, kun je dan verder spreken.


Gast

#246 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2016-02-06 14:20

#244: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

 Jij bent te dom om te lezen. Ik "zet hier geen wereldje neer van verschillende culturen die vreedzaam naast elkaar wonen", IK WOON ER MIDDENIN. Dus ja, het bestaat wel. Dart jij dat niet ziet, is omdat jij verblind bent door haat.

En leer eens "achterlijk" schrijven.


Anonymous

#247 Re: Re: Re: Re: Azc

2016-02-06 14:23

#241: - Re: Re: Re: Azc  

 Waa'om moet hij zich beke'en tot de 'eligie van ve'd'aagzaamheid en v'ede? Ben jij achte'lijk of zo?


Gast

#248 Re: Re: Re: Re: Re: Azc

2016-02-06 14:24

#245: - Re: Re: Re: Re: Azc  

 Er is hier maar een dombo die zich zelf het intellectuel vermogen van Nederland vind ,zelf nadenken kan die niet , begint die iemand die een andere menning heeft uit maken voor zeilig mannetje xenofoob dombo , zeer stereotype kemerken van het zelfbenoemde electoraat maar te dom om te poepen ik denk dat die nu weer gaat opscheppen over zijn hbo diplomaatje 


Gast

#249 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2016-02-06 14:28

#240: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

Ik zal u zeggen ik kan een aardig woordje turks en surinaams en ben gevlucht uit charlois.

Het is gewoon 1 grote bende daar.

Turken klagen al jaren over de oostblokkers  de antilianen en marokanen vallen over elkaar heen om iemand te beroven of gewoon te mishandelen en ga maar door.

Natuurlijk niet allemaal er zijn er veel die normaal meedoen in de maatschappij maar ik zeg uit sluiten die risico,s hebben we al jaren genomen en nu niet meer wat mijn betreft.

Als ik geen kinderen had was ik gebleven maar mijn kinderen gaan op tijd naar bed en hebben nu geen kinderen om zich heen die de boel ophouden qua taal en ontwikkeling van voor die tijd in nederland.

Kijk 50/50 was voor mijn prima geweest daar maar het was 99/1 procent en dan pas ik.

Ik ben hier niet op vakantie en dit is Nederland en niet ankara of aleppo of islamabad

Iemand als u blijft vasthouden aan het verhaal over de oorlog als" nooit weer" en dat soort welbedoelde leuzen.

Wake up


Anonymous

#250

2016-02-06 14:28

 "Er is hier maar een dombo die zich zelf het intellectuel vermogen van Nederland vind ,zelf nadenken kan die niet , begint die iemand die een andere menning heeft uit maken voor zeilig mannetje xenofoob dombo , zeer stereotype kemerken van het zelfbenoemde electoraat maar te dom om te poepen ik denk dat die nu weer gaat opscheppen over zijn hbo diplomaatje "

Waar zelfs geen basisschooldiploma aanwezig is, moge duidelijk zijn.