Zeg NEE tegen asielzoekers in Albrandswaard!

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Zeg NEE tegen asielzoekers in Albrandswaard!.


Gast

#126 Re: Re: Anoniem tegen komst van onbekenden....?

2016-02-05 18:38


Gast

#127 Re:

2016-02-05 18:39

#24: -  

Jij bent echt niet goed bij je hoofd pannenkoek.....!!


Gast

#128

2016-02-05 18:41

Vluchtelingen zoals ze genoemd worden komen elke dag negatief in het nieuws en brengen de oorlog mee hierheen.
Veelal excessen en misdaad wat me een heel onveilig gevoel geeft.
veilig zijn deze mensen al in Turkije en waarom dan naar hier komen daar waar hun cultuur achtergrond ook geen enkel raakvlak heeft met onze samenleving.
Ik zie mijn vrouw niet meer alleen met de hond het park of de natuur in gaan en durf al helemaal mijn kinderen niet alleen meer door de wijk te laten fietsen.
Ook is onze samenleving berekend op een bepaalde groei en met deze hoeveelheid van mensen word onze samenleving uitgehold.
De enigste reden dat de PVV zo hoog in de peilingen staat is door de onvrede over deze bevolking groep en niet omdat het allemaal racisten zijn.
Het zaait ook verdeling links en rechts denkende mensen in 1 huis of straat of vriendschappen die onder spanning komn te staan.
Kortom allemaal problematiek waarvan er in mijn ogen maar 1 het belangrijkste is namelijk; het bewaken van onze veiligheid en rechten voor vrouwen homo,s en eigen cultuur.

Kortom ik ben zwaar tegen.
Mvg
een bezorgde burger die zich suf piekert over dit mega probleem.





Gast

#129 Re:

2016-02-05 18:42

#115: -  

 Niet opgepakt worden want ze worden niet strafrechtelijk vervolgd zo gaat het op dit moment

Rotterdammert

#130 Re: Re: Anoniem tegen komst van onbekenden....?

2016-02-05 18:58

#110: - Re: Anoniem tegen komst van onbekenden....? 

 Ik zou zeggen dat het uw wens is maar waarom moeten mensen die ertegen zijn dit ook ondergaan en accepteren?

Voelt u zich een beter mens door dit soort naieve gedachtengoed.

Ik werk in asielcentra en daar zijn bizarre misstanden aan de hand en als dat volk hier rond gaat hangen op de straten in het donker en als de normale burger aan het werk is geeft dit echt probelemen.

En waarom zijn mensen met een andere mening als u gelijk dom voor u?

Weet u uberhaupt wel iets van cultuur en religie uit die omgeving of over de verzen van het zwaard om maar wat te noemen?

Ik begrijp dat u een andere mening heeft maar laat een ander met een andere mening als u in hun waarde lijkt me bijvoorbeeld een beginsel van een vorm van intelligentie.

 

 


Gast

#131

2016-02-05 19:14

Veiligheid waarde woning kleinkinderen kosten

Gast

#132 Re: Re:

2016-02-05 19:17

#97: - Re:  

 En jij dacht dat "leer is nederlands" Nederlands is?

Wanneer komt er een verplichte inburgeringscursus voor horken die zich "echte Nederlander" noemen?


Gast

#133 Re:

2016-02-05 19:18

#24: -  

 Landverraders zijn van alle tijden 


Gast

#134 Re: Re: Re: Anoniem tegen komst van onbekenden....?

2016-02-05 19:20

#126: - Re: Re: Anoniem tegen komst van onbekenden....? 

 Weet je hoeveel er al uit mijn achtertuin, mijn voortuin, mijn woning, mijn garage en mijn binnenzak is gestolen door die betrouwbare kaaskoppen? Geloof me, ik praat inmiddels anders en heb dus meer vertrouwen in elke vreemdeling die ik tegenkom dan in de van racisme verrotte Hollander die meent dat alleen hij telt in deze wereld.

Rotterdammert

#135 Re: Anoniem tegen komst van onbekenden....?

2016-02-05 19:21

#60: Joost de Vries - Anoniem tegen komst van onbekenden....? 

 Beste Joost,

Ik bespeur een minderwaardige toon in uw schrijven tegen mensen die een andere mening hebben als u.

Dit is precies het gedrag wat er uit de islam voort komt als er iets gaat zo hun het niet willen.

Daar begint de ellende en waarom het hier niet past.

Er komt dan geweld namelijk.

De profeet Mohammet heeft Aisha getrouwt toen ze 7 jaar was en haar geconsumeerd toen  9 jaar was.

Wij noemen dat hier een pedoofiel

Hij was toen 69 jaar oud volgens de overleveringenin de Hadith van Aisha die dat allemaal nog wist op haar 18 jaar toen de profeet overleden was.

Ook zoiets bizars trouwens.

Hij heeft in Medina als krijgsheer tussen de 600 en 800 mensen de kop afgehakt.

Deze profeet is hun lichtende voorbeeld en wij kunnen er nog geen tekening van maken omdat je je leven niet zeker is .

Kortom naieve idealisten als u met waarschijnlijk inhoudelijk geen enkeel wetenschap plaveien het pad voor deze gevaren.

Ik hoop niet dat u of iemand die u als uw naaste ziet ooit misbruikt of mishandeld wordt door deze wederom nieuwe europeanen.!!!

De grote steden zitten bomvolmet medelanders.

Bent u bijvoorbeeld wel eens op zuidplein geweest rond 2030 op vrijdagavond.

Dit heeft niks meer met Nederland te maken.


Gast

#136

2016-02-05 19:24

Gewoon opzouten uit heel nederland.tyfus volk
huilie

#137 Re: Re: Re: Re: Anoniem tegen komst van onbekenden....?

2016-02-05 19:24

#134: - Re: Re: Re: Anoniem tegen komst van onbekenden....? 

 Haha jaja jij wel hoor , zeker kom je niet eens uit albrandswaard ? Want de inbrekers zijn hier altijd oostblokkers en marokannen en antilliaane.

of toevallig bij jou krot alleen kaaskoppen ? 

Die ouwe man van 89 die beroofd werd door 3 antis van de week , is een leugen zeker ? Doen de kaaskoppen.

je woont of niet hier of je bent zelf allochtoon.

Lekker je kop in het zand blijven steken


Gast

#138 Re: Re: Re: Anoniem tegen komst van onbekenden....?

2016-02-05 19:26

#130: Rotterdammert - Re: Re: Anoniem tegen komst van onbekenden....? 

 Och gut, de zoveelste slechtmensch die toevallig in asielzoekerscentra (let op het meervoud) werkt. Ik word zo moe van jullie domme fantasietjes en quasi ruimdenkendheid.

Hoe krijg je het voor elkaar om in één adem door enerzijds mensen aan te spreken op het "dom" noemen van anderen en anderzaijds diezelfde mensen meteen zelf maar "dom" noemen? Hoe krijg je het voor elkaar om in één adem van een ander te vragen om enerzijds iemand met een andere mening in zijn waarde te laten en anderzijds diezelfde persoon aan te vallen op zijn andere mening?

Ik word zo moe van jullie…


Anonymous

#139 Re: Re:

2016-02-05 19:28

#129: - Re:  

 En jij doet mee aan het wedstrijdje "domste opmerking aller tijden"? Je maakt een goede kans!


Anonymous

#140 Re: Re: Titel "AZC in Albrandswaard" is misleidend, klopt niet!

2016-02-05 19:33

#114: Geen azc hier - Re: Titel "AZC in Albrandswaard" is misleidend, klopt niet! 

 Nee, statushouders zijn geen asielzoekers, want statushouder hebben al asiel — die hoeven dat dus niet te zoeken.

Makkelijk hè, op internet je scheur open trekken zonder te hoeven weten waar je het over hebt.


Gast

#141

2016-02-05 19:40

Omdat het een keer moet stoppen, met al die opvang overal, daarbij worden onze burgers met alles aan de kant geschoven. Wij willen ons nederland houden, en niet als derde rangs burgers behandeld worden, onze normen en waarden worden de grond ingetrapt. De veiligheid van onze burgers is ver te zoeken, het is te zot voor woorden dat de nederlandse regering ons dit allemaal in de maag drukt.

Gast

#142

2016-02-05 19:42

Ze gaan maar bij de mensen van de tweede kamer in de achtertuin wonen
bleh

#143 Re: Re: Re: Titel "AZC in Albrandswaard" is misleidend, klopt niet!

2016-02-05 19:52

#140: - Re: Re: Titel "AZC in Albrandswaard" is misleidend, klopt niet! 

 Mafkees ben je zeg echt bizar , noem ze hoe je ze wilt noemen , het zijn gelukzoekers die net in het land zijn , ze krijgen idioot simpel een status. Dus blijven voor mij gewoon asielzoekers , immigranten , gelukzoekers.


Gast

#144 Re: Re: Re: Re: Anoniem tegen komst van onbekenden....?

2016-02-05 20:05

#138: - Re: Re: Re: Anoniem tegen komst van onbekenden....? 

Ik noem u niet dom maar Naief.

Kijk dat is het verdraaien van feiten net als bijvoorbeeld verzwijgen van crimineel gedrag van een bepaald bevolking groep om de publieke opinie niet te verzieken over het uitgevoerde wanbeleid van bondskanselier Merkl

U past inderdaad bij de mensen die agresief worden als ze hun zin niet krijgen schat ik zo in.

Ik denk dit voortkomt uit onverwerkte trauma,s in uw jeugd als niet mee mogen doen met de andere kindjes omdat u altijd boos werd omdat u uw zin niet kreeg.

Maar misschien zit ik er helemaal naast en heb ik toch mijn mening gegeven.

Ik denk dat u zo moe bent nu van ONS dat u in slaap bent gevallen.

Over generaliseren gesproken trouwens ONS.

 


Gast

#145

2016-02-05 20:09

Waarom moeten wij het falen van de Europese regeringsleider leiders bekomen door geconfronteerd te worden met asielzoekers. Laat die mensen in hun eigen omgeving want ze horen hier niet thuis.

Gast

#146

2016-02-05 20:13

Je hoort de laatste tijd genoeg verkeerde dingen in het nieuws. Dat gedrag is hier niet welkom!
Rotterdammert

#147 Re: Re: Re: Re: Anoniem tegen komst van onbekenden....?

2016-02-05 20:16

#138: - Re: Re: Re: Anoniem tegen komst van onbekenden....? 

Ook het slechtmensch geeft een bepaalde insteek die in mijn ogen aangeeft dat u geen respect heeft voor adermans mening.

En hij of zij die een andere mening hebben zet u met duiste termen in een hoek met slechtmensch.

Droeftoetert dat u er bent.

U zet u zelf redelijk te kijk vind ik.

 

AZC weg ermee

#148

2016-02-05 20:19

Maandag 20:00 gemeentehuis poortugaal ! Protest !


Gast

#149

2016-02-05 20:22

Nee moeten de vrouwen overal in de wereld onveilig zijn. Daarbuiten al die bezuinigingen, je eigen volk krijgt nergens hulp maar hier is wel geld voor kan toch niet. Ik speel eigen rechter als het mis gaat niemand komt ongestraft aan mijn familie
Van racisme betichte Hollander

#150 Re: Re: Re: Re: Anoniem tegen komst van onbekenden....?

2016-02-05 20:29

#134: - Re: Re: Re: Anoniem tegen komst van onbekenden....? 

Het is een vreemdeling zeker die verdwaald is zeker!!

Op zoek naar sociale zekerheid en een levenslange inkomen zeker

en bij een blote teen 3 dagen een strakke plassert heeft zeker.

Ik zal eens even vragen bnaar zijn naam.

Asielzoekert asielzoekert lalalala