Zeg NEE tegen asielzoekers in Albrandswaard!

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Zeg NEE tegen asielzoekers in Albrandswaard!.


Gast

#51

2016-02-05 09:41

genoeg is genoeg 


Gast

#52

2016-02-05 09:42

Omdat ik het er niet mee eens zijn dat er een AZC in Poortugaal komt terwijl wij al een Delta intichting hebben en een TBS kliniek en een zigeuner kamp hebben,,,voor een klein dorp is dit al ruim genoeg.
AZC nee

#53

2016-02-05 09:47

Facebook pagina:  Nee tegen asielzoekers in Albrandswaard

 

Bezorgde inwoner Albrandswaard

#54 Huizen

2016-02-05 09:48

iedereen heeft het over vrouwen en kinderen die onveilig over straat kunnen! Dit is helemaal waar! Er komen teveel gelukzoekers en kost geld!

er is ook nog een ander probleem die ik hier nog niet voorbij heb zien komen! Je huis staat te koop of wil je in de verkoop zetten! Wat doet dat met de huizenprijs denken jullie??? Die gaat natuurlijk omlaag! 

Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2016-02-05 09:51



Gast

#56

2016-02-05 09:55

Ze moeten gewoon oprotten uit rhoon.
Op een onbewoond eiland zetten.

Dit bericht is verwijderd door de sitebeheerder (Toon details)

2016-02-05 09:55



Gast

#58

2016-02-05 10:19

Omdat ze lekker moeten blijven in hun eigen land
AZC weg ermee

#59

2016-02-05 10:21

Stap 1 is asielzoekers in Rhoon en Poortugaal

Stap 2 is nog meer asielzoekers in Rhoon Poortugaal.

Stap 3 is een Moskee want ze zullen zeggen dat ze recht op een gebedsruimte hebben.

 

Stap 4 Albrandswaard is naar de klote.

 

AZC NEE!  

 

Volg de facebook pagina Nee tegen asielzoekers in Albrandswaard.

Joost de Vries

#60 Anoniem tegen komst van onbekenden....?

2016-02-05 10:36

Met verontwaardiging las ik gisteravond deze brief, welke op mijn mat lag in Poortugaal.

Een 'bezorgde buur' die zijn/haar buren opriep om in actie te komen met betrekking tot 'vreemdelingen'. En dit alles omdat deze buurman/buurvrouw bang is dat asielzoekers naast hem/haar komen wonen...

Het begint bijna op een trend te lijken. Komt er een AZC in iemands gemeente of worden er mensen(!) uitgenodigd uit een ander land (met oorlog en verderf) om in een gemeente te komen wonen, dan staat er iemand op om anderen te bewegen in opstand te komen hiertegen. Waarom? Komt het asociale in mensen ineens op? Wees juist trots dat je woont in het mooie Poortugaal en dat wij(!) gastvrij zijn naar mensen die het nodig hebben...Vertel mij het maar...

De brief wordt afgesloten met een oproep met een anoniem aanspreekpunt voor al zijn/haar buren, namelijk "bezorgde buur". Toch handig om te weten wie je moet aanspreken als je over dit onderwerp wil praten. Daarentegen is de eerste ondertekenaar van deze online petitie ook niet echt gemakkelijk te vinden...Aangezien hij/zij zichzelf benoemt als "De ondertekenaar heeft besloten zijn/haar naam niet te openbaren op het internet."

 


Gast

#61

2016-02-05 10:46

Ik vind albrandswaard vluchtelingloos veel leuker
geen azc

#62 Re: Anoniem tegen komst van onbekenden....?

2016-02-05 10:47

#60: Joost de Vries - Anoniem tegen komst van onbekenden....? 

 Je bent echt wereldvreemd dat je nog steeds geloof dat ze uit oorlogsgebieden etc komen , het is dat we deze brief hebben gehad anders wist bijna niemand van het vuile spelletje wat er nu gespeeld word.

 

Geen asielzoekers in albrandswaard !


Gast

#63 ja

2016-02-05 10:56

Volgens mij heeft bijna drie kwart van jullie nog geen eens een vluchteling gezien, dus waarom ga je haten terwijl je die personen niet ken.


Gast

#64

2016-02-05 10:58

Geen potentiële terroristen binnenhalen, onze domme regering kan het eigen volk niet eens helpen laat staan alles op orde hebben, dan moeten ze vooral geen extra vluchtelingen opnemen.
Er komt alleen maar ellende van , nu zie je ook dat in meeste AZC zedendelicten , steek partijen , verkrachtingen DOOR asielzoekers van 14 jarige meisjes (zou je dochter maar zijn ). we geven ze onderdak , en dit is hun dank...

Gast

#65

2016-02-05 11:02

Ik wil dit absoluut niet

Gast

#66

2016-02-05 11:07

Opzoutte met die potentiële ellende veroorzakers!! genoeg is genoeg

Gast

#67

2016-02-05 11:11

Ik ben het niet eens met het zet de deur maar wagenwijd open beleid voor vluchtelingen van zo ver wegmaar ben voor opvang in de eigen regio temeer daar het mensen betreft met een totaal andere cultuur en normen en waarden die moeilijk tot zeer moeilijk te integreren zijn in onze samenleving. Dit zien wij als wij hetwillen zien al de afgelopen decennia . Niet voor niets hebben een groot deel van hen een eigen "gemeenschap" eigen scholen, buurten waar zij wonen etc Ook ben ik van mening dat je geen mensen in huis haalt als je niet fatsoenlijk voor al je eigen mensen kan zorgen qua banen, huisvesting, geestelijke gezondheidszorg, ouderenzorg etc etc. Geen wonder dat heel veel mensen boos en verontwaardigd zijn, zij zien hoe scheef het ondanks de "versobering van de opvang van Rutte" pamperen van deze mensen is waarvan 60 procent nota bene niet eens vluchteling is!

Gast

#68

2016-02-05 11:11

Sta al 7 jaar ingeschreven voor een huur woning, maar nog steeds niet aan de beurt. Na 34 jaar hard werken, werkeloos geworden, dus moet een betaalbare woning zijn. Kan niet zo zijn dat de gelukszoekers nu zomaar voor gaan, terwijl ik nu in de schuldsanering kom, voedselbank omdat ik door noodlot 70% van inkomen heb, en in een te duur huis woon. schandalig !!!!

Nee

#69 Re: ja

2016-02-05 11:17

#63: - ja 

 5 minuten hier vandaan is het 1 grote teringzooi door de immigratie dus stil aub. Plus dat we heel veel overlast hebben van bedelende en zwervende deltas hier.


Gast

#70

2016-02-05 11:25

Omdat er al genoeg zijn.

Gast

#71

2016-02-05 11:34

Ik wil geen onaangepaste asielzoekers in een wijk vol gezinnen met kinderen en honden. Het vertrouwen is er niet.

Gast

#72

2016-02-05 11:43

Wij willen rustig buiten kunnen lopen en niet door dat tuig lastig gevallen worden

Gast

#73

2016-02-05 11:44

Albrandswaard zal nooit meer het Albrandswaard van nu zijn, doodzonde.

Gast

#74

2016-02-05 11:45

Wil graag veilig over straat kunnen lopen ! en laten wij eens eerst
voor onze eigen mensen zorgen. Zij hebben dit land opgebouwd
en staan nu in de kou (zacht uitgedrukt)

Gast

#75 Re: Re:

2016-02-05 11:52

#18: - Re:  

Bedankt! Laten we er voor zorgen dat al deze economische migrantenshit het land zelf weer uitgaan!!!

Parasieten van de samenleving!!!