Weg met Reinier van Zutphen i.p.v. Marc Dullaert.
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Re:
Er loopt al een petitie met dezelfde inhoud als deze: "Deze ombudsman is ongeschikt". Op dit moment 33 handtekeningen. Misschien een goed idee om met die initiatiefnemer contact op te nemen, dat de handtekeningen niet verspreid raken...
Re: Re:
De koptekst schept verwarring.
Onderteken liever weg met Reinier van Zutphen i.p.v. Marc Dullaert
Re: Re:
Goede tip. Houd het doel in de gaten, versplintering helpt daar niet bij.
Re: Re: Re:
Nou ja, nu deze toch al onderweg is, vind ik deze koptekst inderdaad wel duidelijker met de naam van Van Zutphen erin. Hoe dan ook, Van Zutphen is niet geloofwaardig meer als Nationale Ombudsman. Zo iemand heeft het helemaal niet in zich om voor burgers op te komen, die is alleen maar met zichzelf, de macht, z'n vriendjes en z'n reputatie bezig. Dus wat gaat hij doen? Doen alsof. Doen alsof hij voor burgers opkomt, om ze dan stilletjes met een kluitje in het riet te sturen. Zoals al die Commissies en ("Hoge") Colleges en ("Onafhankelijke") Autoriteiten dat doen. Dullaert was een uitzondering. En die moest dus weg.
Trouwens, gemerkt hoe die Tweede Kamerleden in hun schulp kruipen en niks meer doen maar erin "berusten"? "Wij moeten de onafhankelijkheid van de Ombudsman respecteren". Dat is dus de "onafhankelijkheid" van de Ombudsman die doet wat zijn VVD-regeringsvriendjes willen. De Tweede Kamer was toch door ONS gekozen? Wij hebben toch niet allemaal VVD gestemd? Dan moeten ze toch ook ONS belang vertegenwoordigen en de macht controleren? Suffe baantjesjagers.
Er zijn nu 2 petities met 34 stemmen. Als we de grote egotripper Van Zutphen kwijt willen, kunnen we beter onze krachten bundelen en niet allemaal ons eigen ego-petitietje aanmaken.
Ook is de wijze waarop hij Marc Dullaert niet naast zich verdraagt
toch ook acommunicatiet.
Zo integer als Marc Dullaet overkomt zo onoprecht komt Mijnheer van Zutpen over!!
Als ik Reinier van Zutphen op de tv zie, dan klopt er iets niet. Ik vertrouw hem niet.
mis Brenninckmeijer (heb ik dat goed gespeld..?) Dat was net zo'n goede als Dullaert. Vertrouwen in van Zutphen is zoek.
| This discussion has been closed. |
De commissie die hem aangesteld heeft dient ook enige introspectie toe te passen. Uit zijn hele wijze van optreden is evident dat v Zutphen totaal ongeschikt is voor zijn functie.