Deze ombudsman is ongeschikt

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Deze ombudsman is ongeschikt.


Gast

#1

2016-02-03 16:19

Inderdaad. Als nationaal ombudsman heeft Van Zutphen zich gediskwalificeerd. Het zou een goed signaal zijn als dit soort pogingen om capabele, kritische mensen (zoals kinderombudsman Marc Dullaert) uit te schakelen, door de Tweede Kamer niet worden gehonoreerd. Eigenlijk vind ik het al vreemd dat Van Zutphen "vertrouwelijk" praatte met die kamerleden. Als zijn beslissing het daglicht kan verdragen, dan zou hij ook moeten kunnen aangeven wat de echte reden was. De manier waarop hij die vragen eerst afwimpelde en daarna zwijgend doorliep, zegt genoeg. Zo iemand heeft niet de nodige statuur om een geloofwaardige Nationale Ombudsman te kunnen zijn.


Gast

#2

2016-02-03 19:39

Geachte mevrouw/meneer, u bent mij voor. Als u de petitie niet was gestart had ik het gedaan met dezelfde argumenten. Een Ombudsman die kiekeboe speelt hoort niet op die post thuis.Handen af van Marc Dullaert. Meneer van Zutphen heeft buiten de waard gerekend, nl. het volk waarvan hij afhankelijk is!

Gast

#3

2016-02-03 20:54

deze man is een gevaar voor de democratie

Gast

#4

2016-02-04 08:45

Deze man kijkt meer naar zijn vriendjes binnen kan krijgen, dan wat goed is voor Nederland. Deze man moet gewoon zelf opstappen !

Gast

#5

2016-02-04 13:59

Vaag ,geeft geen inzage voor wegsturen M D.

IS DIT EEN OMBUDSMAN?

Gast

#6

2016-02-04 20:48

Van een ombudsman verwacht ik transparantie en openheid, geen machtspolitiek en geheimzinnig gedoe. Dit gedrag geeft niet het vertrouwen dat klachten over de overheid bij hem in goede handen zijn. 


Gast

#7

2016-02-04 20:51

PS. Ik zou zijn naam in de titel opnemen, want deze petitie trekt nu weinig aandacht.


Gast

#8

2016-02-05 06:08

Omdat ik het belangrijk vind dat Marc Dullaert zijn werk moet voortztten, deze kinderombudsman duidelijk heeft laten zien waar hij voorstaat. En de nationale ombudsman met zijn gedrag kinderen absoluut niet seriues neemt en in het verlengde daarvan de ouders

Gast

#9

2016-02-05 07:24

Er loopt al een petitie:weg met van Zuthpen. Graag samenwerken, laat handtekeningen niet verloren gaan.


Gast

#10

2016-02-05 09:20

ik erger me aan die bal gehakt, ongeschikt voor deze functie

Gast

#11 Re:

2016-02-05 12:07

#2: -  

 Ik vrees dat meneer Van Zutphen het niet zo belangrijk vindt wat mensen denken, zolang hij zelf maar in het zadel kan blijven zitten, waarbij hij op de invloed van zijn vriendjes vertrouwt (om de Tweede Kamer koest te houden), niet op de publieke opinie. Er is een andere petitie ("Weg met Reinier van Zutphen i.p.v. Marc Dullaert") die al meer dan 200 handtekeningen heeft. Goed idee om die (ook) te ondertekenen, dat is meer zichtbaar.


Gast

#12

2016-02-05 14:12

Omdat ik de man ook ongeschikt vind. Bovndien blijkt dat er war hem betreft totaal geen respect is voor ouders en kinderen. Hij is zo dom dat hij niet beseft hoeveel opgedane expertise verloren gaat. Daarom vind ik hem ongeschikt als ombudsman. Hij hort mijn belang te dienen en niet die van zichzelf

Gast

#13

2016-02-05 17:30

Gister gesprek met dhr. Van Zutphen gezien op nieuwsuur. Hij geeft op geen enkele vraag antwoord en kletst maar een beetje vaag overal omheen. Ik heb absoluut geen vertrouwen in deze man als ombudsman. Anders dan dhr. Dullaert die al een aantal jaren zulk goed werk doet

Gast

#14

2016-02-10 01:33

Is zichtbaar en spreekt tenminste ook in een microfoon . mist ongezonde ijdelheid.

Gast

#15

2016-02-10 05:38

Geen politiek spel spelen met de kinderen-ombudsman.
Pinoccio

#16

2016-02-10 05:41

hij geeft, net als Peter Balkenende, geen antwoord op de aan hem gestelde vragen.


Gast

#17

2016-02-10 12:07

Belachelijke onvolwassen vertoning van Van Zutphen. In zo iemand kunnen wij toch geen vertrouwen hebben? Kritisch, onafhankelijk en transparant zijn juist noodzakelijk in deze functie. Van Zutphen heeft deze eigenschappen nog steeds niet laten zien. Dus ongeschikt.