stop Michel Wuyts versus Kevin Pauwels

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie stop Michel Wuyts versus Kevin Pauwels.


Gast

#1

2016-01-31 17:04

Omdat ik deze mening heel erg deel.Is echt niet aangenaam om steeds weer dezelfde naam te horen noemen en Kevin altijd negatief te horen noemen.

Gast

#2

2016-01-31 17:12

Kevin Pauwels een van de regelmatigste veldrijder van de afgelopen jaren .

Gast

#3

2016-01-31 17:15

omdat het de waarheid is en het ergste is nog dat hij (Wuyts ook denigrerend doet t.o.v. Kevins persoonlijkheid (en niet alleen de zijne).. Kevin is zoals hij is en dat is het mooie aan mensen (Kevin toont wat hij kan met zijn daden en met weinig woorden en dat mag zo blijven, toch)

Gast

#4

2016-01-31 17:16

Omdat kevin een super vent en mens en renner is die al die negatieve kommentaar niet verdient

Gast

#5

2016-01-31 17:59

Omdat ik me elke cross erger aan die comentaren.

Gast

#6

2016-01-31 18:05

het is reeds jaren zo

Gast

#7

2016-01-31 18:29

We weten wel allemaal dat Nys de derde plaats aan Kevin Pauwels heeft geschonken. Kevin is een goeie jongen, maar zou best opteren voor een andere fysieke en technische begeleiding. Een andere prikkel zou misschien niet slecht zijn.


Gast

#8

2016-01-31 19:17

Volledig terecht deze petitie!

Gast

#9

2016-01-31 19:24

Als de Belgische ploeg als één blok moet rijden, moet elke presentator, reporter en commentator elk van de renners met evenveel respect behandelen. Het feit dat je een favoriet hebt binnen zo'n selectie mag geen afbreuk doen aan de neutraliteit van de verslaggeving!
Net zoals elke supporter ter plaatse geen vunzige dingen over de renners horen te gooien!

Gast

#10

2016-01-31 19:49

Ben het MEEEER dan beu met dien Nys fan !!!!

Gast

#11

2016-01-31 19:50

omdat Kevin Pauwels niet het respect krijgt dat hij verdient ,zoals zoveel andere renners . Michel Wuyts kent maar een renner en dat is Nys .

Gast

#12

2016-01-31 20:44

Omdat Kevin wel een goede crosser is. Staat toch regelmatig mee op het podium

Gast

#13

2016-02-01 11:40

Ik ben fan van Kevin, en zal blij zijn da Neys voorgoed uit cross is !!!

 


Gast

#14

2016-02-01 12:42

Wel dat de heer Wuyts wat meer zwijgt over de Nys en wat meer over Kevin praat, maar de naam Kevin krijgt hij moeilijk over de lippen terwijl de naam Nys steeds op zijn lippen licht alhoewel Nys op de 10e a 15e plaats zit zal hij hem nog vernoemen. de heer Wuyts heeft een Nys syndroom. Stuur hem maar op pensioen of laat een ander de cyclocros presenteren

Gast

#15

2016-02-01 15:38

Omdat dit klopt.omdat Kevin geen spraakwaterval is word hier ook regelmatig gelachen.niet iedereen is spraakzaam.Zijn prestaties zijn belangrijker.mischien zou Kevin wat defenciever mogen zijn,maar dit doet niets aan zijn prestaties.
Mud

#16 Re:

2016-02-01 15:57

#7: -  Wat een zielige opmerking is da man !!

Niks 3de plaats gekregen van Nijs,waar heb jij da gezien kerel??

Sommige mensen kijken naar het veldrijden en zien eigelijk maar 1 renner rijden,de rest doet er niet toe.

Wake up and smell the roses dude iii

 

 

Kathleen

#17 Kevin Pauwels

2016-02-01 20:37

Beste Michel,

Ik merk meer en meer dat Kevin, zowel op sociale media als op de cross zelf, wordt uitgescholden. Mensen hebben geen goed woord over voor zijn sportieve prestaties én kleineren zijn persoon. Hem beschuldigen van wieltjeszuigen is dan nog maar het minste ... Ik vind dit er meer dan over. Zelden hebben mensen een positief woord over voor hem terwijl hij altijd eerlijk en bescheiden is. Meestal leest hij de cross als geen ander en crosst hij slim.

Naar mijn mening heeft de commentaar op televisie hier veel mee te maken. Als u negatief spreekt over Kevin, zet dat de andere mensen aan om er ook zo over te denken. Al dat negativisme wordt voorgekauwd tijdens de uitzending. Zeker als Kevin beter is dan Nys, of Nys te slim af is, heeft u geen goed woord over voor hem. Rijdt Sven Nys achteraan in een groepje zegt u dat hij niet beter kan, rijdt Kevin achteraan in een groepje is hij aan het profiteren. Dit reukt erg naar voortrekkerij.  Ik ben ook Koksijde 2011 nog niet vergeten. Want laat ons eerlijk zijn, waren de rollen in de spurt omgedraaid geweest, had u een heel andere mening gehad.

Ik ben eerlijk: u staat bekend als dé kenner van het veldrijden, dé insider van de crosser. Als buitenstaander weet je inderdaad niet beter want tijdens de uitzending geeft u heel wat weetjes.... weetjes die u echter gelezen heeft in kranten of wielermagazines ... . Want tussen de renners bent u zelden te vinden.  De enige waar u persoonlijk informatie bij gaat vergaren is Sven Nys. Misschien daarom dat hij die naam 100x meer vernoemt de namen van de andere renners ... .
Als commentator hoor je onpartijdig te zijn en hoor je respect te hebben voor iedereen ... van de eerste tot de laatste renner die over de streep komt ... . Maar helaas moet ik vaak merken dat u de B-rennertjes (want zo noemt u ze ... ) niet. Nochtans verdienen zij ook een eervolle vermelding. Want als u denkt dat zij er minder voor doen dan uw god Nys dan heeft u het mis. Het tegendeel is vaak waar...

Dus Michel, denk eens na voor je iets zegt want op deze manier werk je hooliganisme, boegeroep en bier gooien alleen maar in de hand. Op het WK doen deze 'mensen' dit naar de Nederlanders, maar tijdens gewone wedstrijdenik ben al héél vaak getuige geweest van onsportief gedrag naar Kevin toe. Natuurlijk merkt u dit niet vanuit je droge cabine aan de aankomst, maar maak eens tijd om reacties op bvb. Facebook te lezen (Sporza, HLN, Sportwereld, ... ). Kevin hoeft voor mij niet uw favoriet te zijn, maar ik weet zeker dat u niet wil dat mensen hem zo behandelen.... en daar kan u iets aan doen ... door positiever te zijn en hem niet te kleineren.

 

Dank bij voorbaat !

 

 

Kathleen

#18 Kevin Pauwels

2016-02-01 22:05

Beste Michel,

Ik merk meer en meer dat Kevin, zowel op sociale media als op de cross zelf, wordt uitgescholden. Mensen hebben geen goed woord over voor zijn sportieve prestaties én kleineren zijn persoon. Hem beschuldigen van wieltjeszuigen is dan nog maar het minste ... Ik vind dit er meer dan over. Zelden hebben mensen een positief woord over voor hem terwijl hij altijd eerlijk en bescheiden is. Meestal leest hij de cross als geen ander en crosst hij slim.

Naar mijn mening heeft de commentaar op televisie hier veel mee te maken. Als u negatief spreekt over Kevin, zet dat de andere mensen aan om er ook zo over te denken. Al dat negativisme wordt voorgekauwd tijdens de uitzending. Zeker als Kevin beter is dan Nys, of Nys te slim af is, heeft u geen goed woord over voor hem. Rijdt Sven Nys achteraan in een groepje zegt u dat hij niet beter kan, rijdt Kevin achteraan in een groepje is hij aan het profiteren. Dit ruikt erg naar voortrekkerij.  Ik ben ook Koksijde 2011 nog niet vergeten. Want laat ons eerlijk zijn, waren de rollen in de spurt omgedraaid geweest, had u een heel andere mening gehad.

Ik ben eerlijk: u staat bekend als dé kenner van het veldrijden, dé allesweter van de cross. Als buitenstaander weet je inderdaad niet beter want tijdens de uitzending geeft u heel wat weetjes.... weetjes die u echter gelezen heeft in kranten of wielermagazines ... . Want tussen de renners bent u zelden te vinden.  De enige waar u persoonlijk informatie bij gaat vergaren is Sven Nys. Misschien daarom dat u die naam 100x meer vernoemt de namen van de andere renners ... .
Als commentator hoor je onpartijdig te zijn en hoor je respect te hebben voor iedereen ... van de eerste tot de laatste renner die over de streep komt ... . Maar helaas moet ik vaak merken dat u de B-rennertjes (want zo noemt u ze ... ) niet kent. Nochtans verdienen zij ook een eervolle vermelding. Want als u denkt dat zij er minder voor doen dan uw god Nys dan heeft u het mis. Het tegendeel is vaak waar...

Dus Michel, denk eens na voor u iets zegt want op deze manier werk je hooliganisme, boegeroep en bier gooien alleen maar in de hand. Op het WK doen de 'mensen' dit naar de Nederlanders, maar tijdens gewone wedstrijden ben ik al héél vaak getuige geweest van onsportief gedrag naar Kevin toe. Natuurlijk merkt u dit niet vanuit je droge cabine aan de aankomst, maar maak eens tijd om reacties op bvb. Facebook te lezen ( pagina’s van Sporza, HLN, Sportwereld, ... ). Kevin hoeft voor mij niet uw favoriet te zijn, maar ik weet zeker dat u niet wil dat mensen hem zo behandelen.... en daar kan u iets aan doen ... door positiever te zijn en hem niet te kleineren maar te respecteren zoals hij is.

 

Dank bij voorbaat !

 

willempivs

#19 Re:

2016-02-01 23:12

#2: -  

 Niet één, de regelmatigste. Over de laatste zes jaar heeft hij meer UCI-punten verzameld dan Nijs.

Rudi
Gast

#20 Re: Re:

2016-02-02 11:25

#16: Mud - Re:   Sven Nijs maakt koers en Pauwels in een wieltjeszuiger,hoe komt het dat er zo een verschil is in het aantal supporters? Omdat de mensen komen om cross te zien

 

 


Gast

#21 Re:

2016-02-02 16:44

#13: -  

 Dan zal hij in iemand anders zijn wiel kruipen , 


Gast

#22 Re: Re:

2016-02-02 16:45

#19: willempivs - Re:  

 Wordt eens wakker 


Gast

#23

2016-02-06 15:11

Ben het beu die (negatieve) commentaar over Kevin Pauwels !

Gast

#24

2016-02-06 19:37

Het is niet alleen versus Kevin. Alles wat niet Nys is moet er aan geloven.