Gevaarlijke rotonde Saendelverlaan Assendelft

IMG_35612.jpeg

Constatering en verzoek: Reeds een geruime tijd/ sinds het bestaan van enkele onoverzichtelijke rotondes en fietspaden in en rondom de buurt van de Ambachtslaan in Assendelft, vinden er wekelijks, al dan niet dagelijks levensgevaarlijke verkeersongevallen plaats met zwaar letsel en enorm veel last voor omwonenden als gevolg met als hoofdrolspeler de onoplettende auto's. Na veelvuldig klachten, gesprekken en suggesties van bewoners en gedupeerden om het probleem op te lossen, zijn er tot op heden tot ieders verbazing geen enkele daadkrachtige acties ondernomen door de gemeente en blijven er ernstige ongelukken plaats vinden, waar dringend een eind aan moet komen voordat er meerdere (dodelijke) ongelukken Komen.

Inwoners Assendelft en omstreken    Neem contact op met de schrijver van de petitie

Door te ondertekenen, ga ik ermee akkoord dat Inwoners Assendelft en omstreken alle informatie kan zien die ik op dit formulier verstrek.

Ik geef toestemming om de gegevens die ik op dit formulier verstrek te verwerken voor de volgende doeleinden: