Steun Jitse Akse
Neem contact op met de schrijver van de petitie
deze jongen verdiend geen goud maar platina,maar ja met deze laffe regering die aleen maar met zich zelf bezig is weet ik de uitslag al
hahahadeze jongens verkrachten vrouwen vermoorden kinderen slopen alles wat los en vast zit en danschiet je er een af en staat heel links nederland op zn kop,van dat mag niet,ik heb net naar nieuwsuur zitten kijken in enin triest hoe we met zulke mensen om gaan hier
Deze man is voor mij een ware held. Hij had zich aangesloten bij de enige oprechte verzetsgroep de Koerden. IS is een terreurgroep die Z. s.m. Geëlimineerd moet worden!
Re:
100% met jou eens. Wat een held is deze man. Gelukkig heeft hij een uitstekende advocate. Links Nl moet zich doodschamen.
Re:
Onzin, Nederland steunt toch actief de militaire acties van de coalitie? Als je door leugens te verkopen meent je gelijk te moeten halen, dan moet je zo langzaamaan toch eens aan jezelf beginnen twijfelen.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
#12507: - Re: Re: Re: Re: Re: Re:
Wat heeft "QWER" met "agitprop" te maken? Ik heb eerder de indruk dat jouw "TROL" daar veel dichter bij in de buurt komt. Maar ja, wie altijd naar een ander wijst heeft geen tijd om naar zichzelf te kijken.
Volgens mij worden alle commentaren voor Jitse geschreven door één persoon, want er is er nog niet één bij die enigermate fatsoenlijk Nederlands te noemen is.
Re:
"Hoe zou het verloop van WO-2 verlopen zijn als iedereen een vuurwapen zou hebben gehad en zich kon verweren tegen de misdadige bezetter?"
Dan zou er nu geen mens meer op deze planeet te vinden zijn. Utopie, helaas.
Wanneer worden de Syriegangers van islamitische origine beschuldigd van moord?
| This discussion has been closed. |