Steun Jitse Akse
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Deze strijder verdient een medaille en die linkse landverraders in Den Haag verdienen de doodstraf wat eigenlijk nog te mild is.
Wegkijken heeft in deze geen zin. Want IS is tegen ons en de vrijheid die voor ons met veel strijd is verworven. Laat dat niet verloren gaan en IS op alle mogelijke manieren bestrijden.
Voordat zij in onze straten staan en wijzelf de rebel moeten worden. Daarom steun ik Jitse Akse en onderteken deze petitie.
Re: Re: Re: Re: Re: Re:
Ga toch fietsen met je Agitprop.
Voor de lezers, zodat ze weten waar ze mee te maken hebben.
Agitprop is de samengestelde afkorting die staat voor "agitatie en propaganda", waarbij de propaganda op de geest moet werken en de agitatie op de emoties.In feite is het een dwingende, agressieve vorm van propaganda.
Citaat:
Een gevestigde politiek die compleet lak heeft aan de zorgen en problemen van de eigen burgers en onverkort doorgaat met het dicteren, dwingen, en demoniseren van iedere oppositie tegen hun zo vurige gewenste plannetjes die de burgers zorgen en problemen opleveren.
Theo van Gogh
"Het volk luistert niet meer, kan het volk niet worden afgezet?"
Go Jitse,
je stuurt ratten naar de hel, die onze wereld willen vernietigen.
Wi weet hoeveel ellende hij de samenleving heeft bespaar!
Triest zoals Nederland zich internationaal profileert.
verlopen zijn als iedereen een vuurwapen zou hebben gehad en zich kon verweren tegen de misdadige bezetter? Vraag ik me vaak af. Moeten we eerst bezet worden door IS alvorens nederlanders in aktie komen? Nederlands verzet is heel, heel prima. Dank Jitse voor je vorbeeldoptreden. Voor de rest laat iedereen maar lullen.
met een groet, Beert j. de nooij
| This discussion has been closed. |
Re:
#12500: -
Koreaanse oorlog 1950-1953, met mandaat van de Verenigde Naties.
60er jaren was Nieuw-Guinea.
korea = Korea
nederlanders = Nederlanders.
De scholing is ook niet om over naar huis te schrijven tegenwoordig.
Ben jij wel Nederlander?