Steun Jitse Akse
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Re: Re: Nou, speciaal voor jou dan:
#12387: - Re: Nou, speciaal voor jou dan:
Waarop baseer jij aan "welke kant" ik zou staan? Ik sta maar aan één kant en die heeft met het conflict niets te maken: het recht moet zijn beloop hebben. Dat gekldt voor jihadisten net zo goed als voor ieder ander die op eigen houtje zich daar moeit met de strijd, ongeacht aan "welke kant".
Wat is jullie probleem? Als de heer Akse niet onwettig heeft gehandeld, dan zal vrijspraak volgen. Heeft hij wel de wet overtreden, dan zal hij zijn straf moeten ondergaan, net als jij en ik. Heel eenvoudig.
In dit land is de overheid ziek!!
laf europees beleid,en dan dit.
schandalig.
Ex- Infanterie officier Nederlandse Leger KL.
Re:
Domme praat. Hij is geen vrijheidsstrijder, want er is geen onvrijheid die bestreden moet worden. Voor een "officier" heb je toch wel erg weinig inzicht.
Re:
Dan zal toch eerst uitgezocht moeten worden of dat wat Akse gedaan heeft wel recht is, nietwaar?
| This discussion has been closed. |
De handelingen van de dappere Jitse zijn volstrekt niet inwisselbaar met die van terugkerende IS-strijders, die zo worden gepamperd bij hun terugkeer.
Was het niet hetzelfde OM dat vorig jaar verklaarde dat leden van de motorbende No Surrender die met de Koerden meevochten niet zouden worden vervolg? (Zie Nausicaa Marbe, De Telegraaf 22/1) Waarom Jitse dan wel? Vanwege ongekende lafheid, laksheid en nalatigheid van het Openbaar Ministerie!