Steun Jitse Akse
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Ik zeg niet dat deze Jitse een lintje moet krijgen want geweld is nooit goed. Maar tegenwoordig hebben we geen andere keus meer.. anders worden we zelf afgeslacht. Kijk maar naar Parijs. Een mensenleven telt niet bij deze barbaren. Ik vind dat Jitse opkomt en staat voor ons land. Hij is ons VERZET in deze oorlog tegen IS en dat is waar ik mijn respect voor geef. En wat betreft onze regering. .slappelingen zijn het. Het hele land is in rep en roer en wat doen zij? Ogen sluiten want dat is de makkelijkste weg. Wel zeggen dat we in oorlog zijn met IS maar wij zijn blijkbaar wel de enige vermoord mogen worden maar als het andersom is dam kun je gevangenisstraf krijgen. Te zot voor woorden dit land.
Het gaat hier in dit land met dit afbraakkabinet met sprongen achteruit. Die misdadigers van is worden als ze hier terugkomen aan alle kanten in de watten gelegd en deze man die vecht tegen deze misdadigers die zou vervolgd moeten worden?! De wereld op z'n kop! Wat zijn dat voor idioten die zich hier voor lenen en dat noemen ze dan "rechtspraak"?!
De syrie gangers die onthoofd en verkracht hbben voor isis lopen gewoon vrij rondzonder vervolging en deze held word wel vervolgd dat is de wereld op zijn kop.
Re:
Belachelijk voor woorden die man moet geëerd worden en niet opgesloten worden hoeveel mensen heb de is vermoord in Europa en de landen eromheen
| This discussion has been closed. |