Armeens gezin moet blijven!

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Armeens gezin moet blijven!.


Gast

#26

2016-01-06 11:37

om hen hier te houden. Er zijn de laatste maanden zoveel vluchtelingen aangekomen in België die wel een vergunning krijgen. Waarom moeten deze ingeburgerde mensen ons land verlaten?????????

Gast

#27

2016-01-06 13:57

Regels zijn belangrijk en moeten zo rechtvaardig mogelijk worden toegepast. Uitzonderingen op de regels zijn te vermijden. Echter humane overwegingen moeten kunnen en een geldig criterium zijn voor uitzondering. Geïntegreerd zijn (taal, vrijwilligerswerk,...) zijn de maatschappelijke onderbouw daarvan.
Leon

#28 Re:

2016-01-06 14:10

#12: -  

 Is dat niet wat kort door de bocht? Geen enkele wet is "absoluut". Mij lijkt het dat menselijke intolerantie tengevolge van tekort aan ambtenaren hier oorzaak zijn dat de wet té absoluut wordt toegepast. Wie goed in zijn vel zit zal zeker humanitaire overwegingen ernstig laten meespelen.


Anonymous

#29

2016-01-06 14:15

Armeens gezin moet blijven

Gast

#30 Re:

2016-01-06 15:40

#1: -  

 


Gast

#31

2016-01-06 15:45

Laat mensen die zich aanpassen en al Nederlands praten aub blijven na zoveel tijd en stuur de slechte onmiddellijk terug !

Gast

#32

2016-01-06 17:13

Omdat dit mensen zijn die zich hebben aangepast aan onze levens gewoonten en al Nederlands spreken op korte tijd ,laat zulke mensen maar blijven maar die dat mensen mogen doden van hun geloof geef die maar onmiddellijk een ticket retour !

Gast

#33

2016-01-06 21:50

Deze mensen hebben zich perfect aangepast aan onze cultuur, taal en samenleving.Ze hebben hier een nieuwe toekomst opgebouwd, ik zie niet in waarom deze mensen moeten vertrekken.


Gast

#34

2016-01-07 11:50

Ze zijn spijtig genoeg slachtoffer van 'het systeem', niettegenstaande ze reeds enkele maanden na hun aankomst in België reeds wisten dat ze zouden moeten terugkeren. Als 'het systeem' toen wel deftig zou hebben gewerkt, zou nu deze beslissing niet zo hard zijn.
Ondertussen proberen deze mensen hier een leven op te bouwen en als ze perfect integreren en zich aanpassen, waarom zouden ze dan niet mogen blijven?
En het gaat rond dat het verhaal rond de reden niet helemaal klopt, wat dan nog als ze met goede bedoelingen naar hier komen? Als deze mensen naar hier kwamen om hun kinderen een beter leven te geven? Hoeveel Belgen verhuizen niet elk jaar naar Frankrijk, Spanje,... voor een beter leven?

Niet iedereen kan zomaar naar hier komen, maar dan moeten de procedures maar wat beter worden bijgesteld en mensen geen valse hoop geven gedurende 5 jaar. Als het niet kan, zet de uitwijzingsprocedure dan onmiddellijk in gang direct na hun aankomst! Nu is het veel te laat en hebben deze mensen hier hun leven uitgebouwd!


Gast

#35

2016-01-07 16:03

Ik denk dat een gezin dat hun thuisland ontvlucht is, daar zeer goede redenen voor moet hebben. En als zehier al zo lang leven en ingeburgerd zijn, waarom zouden ze dan niet kunnen blijven?
Ik vind dat we menselijker en warmer moeten zijn tov de vluchtelingen, waar ze ook vandaan komen! Zonder daarom naief te zijn...

Gast

#36

2016-01-07 17:20

gewoon wat solidair

Gast

#37

2016-01-08 10:06

deze mensen die zich geintrigeerd hebben, verdienen om hier te blijven, de regering laat liever onhandelbare individuen toe.
Dit is gewetenloos en corrupt! voel mij beschaamd om Belg te heten!

Gast

#38

2016-01-09 19:04

   Zoveel vluchtelingen worden hier toegelaten maar goed geintegreerd gezin wordt teruggestuurd, waar zit de logica???


Gast

#39 Re:

2016-01-11 07:49

#1: -  

 ik steun deze petitie en vind dat deze mensen om humanitaire redenen kunnen blijven.

Monique Walravens Koekoekstraat 34  1755 GOOIK


Gast

#40

2016-01-14 23:30

zijn moeten hier blijven,Armenie een land waar hebben geen rechten alles onrecht,geen goede regering,allen oligarchen en corruptie ,niet veilg voor gewone mensen,rijk mensen 10 procnet 90 procent is arm,buiten kant heel mooi gemaakt  ,zijn zeggen geen ofishel oorloog mar elke dag bij grens 18 jaar oude onshuldig jogen gaan dood door azerbejan,regering zuigen gewoon mensne bloed,geen uitkering,geen verzekring geen leven daar,geen gewoon menselijk steem,mensen kunnen niet daar leven,pensio daar bijan 60 euro,9 uur tot 21,00 uur avond zijn krijgen 5 of 6euro,geen vrouwen steem ,veel vrouwen verkrahcten en mishandeld en durft niet hoge prtaen en gewoon verlaten eigen land of zeldoding maken,veel mensen bedrogen door rechiring ook dat hou mond anders wij gaan dood maken jou zo veel dingen..........ik wil vragen aan iederen als mensen hebben goede leven of zonder probleem of hebben veilighid in herkomstelamd war om moten verlaten alles en weg dat is mij vraag...en nog veel te veel dinegn wat mensen vrtellen hier,,,ja EU heel vrolijk land en aardig land,maar heel land met asiel procedur mensen hebben nog trauma en willen niet meer leven en kunnen stopen met leven....dus ik wil niet zo veel dingen praten,,,,maar deze familie moet hier velig blijven wij zijn uit christen land en hulp gevraadg aan christen land dat allen veilg plek hebben.....god zegen jullie


Gast

#41

2016-01-18 21:29

Alle redenen om dit gezin blijvend hier een plaats te geven on onze samenleving staan verwoord in bovenstaande tekst naast de foto. Onze samenleving dient een voorbeeld te zijn van mede-menselijkheid , wat respect inhoudt voor het anders zijn van een medemens. Ook onze bijbels-kristelijke achtergrond dient hierbij als ondersteuning en motivatie.

Gast

#42

2016-01-19 08:38

Deze mensen hebben er alles aan gedaan om zich te integreren,waarom zouden we dit gezin terugsturen!

Gast

#43

2016-09-27 15:11

Al zo lang in Nederland en goed geïntegreerd dan is er slechts één optie: gewoon verblijfsvergunning geven. Hun inzet is een voorbeeld voor velen die naar Nederland komen om asiel aan te vragen.

Gast

#44 onthust

2018-03-13 17:08