Armeens gezin moet blijven!
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Dit gezin heeft zich volledig geïntegreerd in onze samenleving...
Ik snap dit helemaal niet. Wanneer mensen zich helemaal niet integreren gebeurt er niks. Wanneer mensen dan wel de moeite doen om zich te integreren en dat ook werkelijk verwezelijken worden ze gedreigd om uit het land gezet te worden. Zou wel willen weten wie deze onnozelwelke onozelaar de beslissingen maakt en speelt met het lot van families.
Heb vroeger zelf met vluchtelingen samen geleefd en het was de moeite waard. Heb tot 2012 in Gooik gewoond en weet dat men daar goed zorgt voor de medemensen.
De wet is de wet.
Deze mensen terugsturen is gewoonweg onverantwoord!!! Daarenboven wonen zij in een gemeente waar men als gezin nog meetelt. Wie zal de verantwoordelijkheid op zich nemen mocht er iets gebeuren met dit gezin als het toch wordt teruggestuurd? Niet doen!!!!!!!
Ik vind het totaal onverantwoord en ben onthust van de onrechtvaardigheid. Ik snap niet hoe iemand op deze beslissing kan komen bij mensen die het duidelijk goed menen met onze maatschappij en onze waarden en normen omarmen. Ik betuig mijn medeleven aan het gezin en alle vrienden die zij hier hebben gemaakt. Ik hoop dat er nog op tijd ogen open gaan.
Re:
Als dan al diegenen die niet geintergreed maar wel Belgische nationaliteit hebben zouden moeten vertrekken akkoord maar anders niet.Hoeveel keer hebben ze al asiel aangevraagd...?
| This discussion has been closed. |