Djeno verdient een thuis, niet de dood!
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Re:
Echt waar???? Ik schrik hiervan,kan dit niet gemelx worden bij de DierenBESCHERMING???? In het asiel in Almere waar ik woon en vrijwilliger ben heerst n NO inslaapbeleid ; sommige honden wonen er jaaaaaren.Enkel als ze heeeeel ziek zijn en veel pijn hebben volgt euthanasie.Ik denk dat t asiel in Born maar es na moet denken willen ze zich asiel noemen.Werk anders samen met andete asiels dmv uitwisseling.
Wels s van Dierenthuisalmere gehoord?
Kijk ff op hun site,ooooooook voor moeilijk opvoedbare honden.. .
mag nooit een gezond dier zonder reden laten inslapen schandalig en dat voor een asiel ,die juist het tegendeel moet doen en een fijne plek zoeken voor alle dieren die het moeilijk hebben
Wat is dit voor onzin? Is dit een grap?
goed! MISSCHIEN KUNNEN ZIJ HELPEN VOORDAT T TE LAAT IS!!!!,
zomaar te laten inslapen, enkel omdat zij enkele problemen
hebben. Er zijn stichtingen genoeg die deze dieren kunnen opvangen, zoals het Stichting Dierenthuis in Almere.
Waarom zou je het makkelijkste weg kiezen, terwijl het ook anders kan?????
Die 'agressie'-testen zijn alles behalve eerlijk, en er zijn zoveel mensen die hem een goed plekje willen en kunnen geven!
Een 'moeilijk' kind slaap je toch ook niet in als die al 3 jaar in een opvang zit??
Re: Re:
djeno is welkom in Almere en bij stichting Dier en Project...asiel zandvoort houdt z'n poot stijf.
| This discussion has been closed. |